"Rome Declaration on the Covid" (meer dan 15000 artsen)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: "Rome Declaration on Covid" (meer dan 15000 artsen)




par Janic » 29/12/21, 13:27

onnozele
Je hebt het volste recht om er geen fuck om te geven.....vooral als je welbegrepen interesse in de Covid-pandemie beperkt is tot ongeveer tien km rond je hol.
dat heeft hij zelf ontdekt, de onnozele! Wat een grote kerel is dat!
Als het aan de andere kant van de planeet regent, ga ik over het algemeen niet met een paraplu op pad! Doe jij iets anders?
Aan de andere kant heb ik een beetje moeite om te zien waar "ik het wilde gebruiken ter vergelijking met Frankrijk"?
Kun je het vinden?
Dat heb ik niet gezegd TU, maar dat "Wat mij aan het lachen maakt, is dat ik het vervolgens wil gebruiken ter vergelijking met Frankrijk."Of jij het nu bent, of je andere grappige mensen!
Dus je was niet van plan een vergelijking te maken met Frankrijk? Dus waarom citeer je het? :? : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: "Rome Declaration on Covid" (meer dan 15000 artsen)




par sicetaitsimple » 29/12/21, 14:11

Janic schreef: Dus waarom citeer je het? :? : Roll:


Zeker omdat ik, in tegenstelling tot jou, mijn interesse uitbreid tot iets meer dan 10 km van mijn gat!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: "Rome Declaration on Covid" (meer dan 15000 artsen)




par GuyGadeboisTheBack » 29/12/21, 14:12

sicetaitsimple schreef:Hier wat leesvoer over de verschillen in schattingen van overlijdens in Rusland.

https://www.ft.com/content/f1a270c3-387 ... b5d8f127e0

Bedankt Kiki:
Word FT-abonnee en lees:

De Russische oversterfte is sinds het begin van de Covid-pandemie enorm gestegen
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: "Rome Declaration on Covid" (meer dan 15000 artsen)




par sicetaitsimple » 29/12/21, 14:30

GuyGadeboisLeRetour schreef:Bedankt Kiki:
Word FT-abonnee en lees:

De Russische oversterfte is sinds het begin van de Covid-pandemie enorm gestegen


Sorry, het artikel was open access toen ik de link plaatste....

Een andere?
https://www.euronews.com/2021/12/03/rus ... in-october
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: "Rome Declaration on Covid" (meer dan 15000 artsen)




par Janic » 29/12/21, 16:24

onnozele » 29/12/21, 15:11
Janic schreef:
Dus waarom citeer je het? :? : Roll:
Zeker omdat ik, in tegenstelling tot jou, mijn interesse uitbreid tot iets meer dan 10 km van mijn gat!
Dit is een sterk argument als je een paar duizend kilometer van Rusland verwijderd bent, het voorkomt dat je ondanks het pseudo-vaccin besmet raakt. Om zonder gevaar te overwinnen, triomf je zonder glorie. behalve dat ik me niet probeer te verschuilen achter een pseudo-masker, pseudo-handenwassen met alcohol (heupen!) en fantasievolle elastische sociale afstandelijkheid om de ineffectiviteit van een vals besmettend vaccin te verbergen, zoals alle grappige knallers.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: "Rome Declaration on Covid" (meer dan 15000 artsen)




par sicetaitsimple » 29/12/21, 16:30

Janic schreef:.... behalve dat ik me niet probeer te verschuilen achter een pseudo-masker, pseudo-handenwassen met alcohol (heupen!) en fantasievolle elastische sociale afstandelijkheid om de ineffectiviteit van een nep-vaccin te verbergen dat, zoals alle grappige knallers, besmet.


Je bent een echte krijger, een krijger die meer nodig heeft! Verstop je in zijn hol in Bourgondië... en geef er niets om wat er elders gebeurt. Een referentie...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: "Rome Declaration on Covid" (meer dan 15000 artsen)




par Janic » 29/12/21, 16:38

eenvoudig »29/12/21, 17:30
Janic schreef:
.... behalve dat ik me niet probeer te verschuilen achter een pseudo-masker, pseudo-handenwassen met alcohol (heupen!) en fantasievolle elastische sociale afstandelijkheid om de ineffectiviteit van een nep-vaccin te verbergen dat, zoals alle grappige knallers, besmet.

Je bent een echte krijger, een krijger die meer nodig heeft! Verstop je in zijn hol in Bourgondië... en geef er niets om wat er elders gebeurt. Een referentie...
Dit is volkomen onjuist! Ik ga af en toe naar buiten om buiten te plassen om de prachtige planten water te geven, en dan haast ik me naar huis om te vermijden tes verontreinigende miasma's die als de Tsjernobyl-wolk over Bourgondië zijn gevlogen. : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
Heb je verder niets stoms in je tas? : Cry: :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: "Rome Declaration on Covid" (meer dan 15000 artsen)




par GuyGadeboisTheBack » 29/12/21, 16:43

sicetaitsimple schreef:Je bent een echte krijger, een krijger die meer nodig heeft! Verstop je in zijn hol in Bourgondië... en geef er niets om wat er elders gebeurt. Een referentie...

Waar we vernemen dat Kiki de Russische gezondheidsautoriteiten een handje gaat helpen als vrijwillige zorgverlener. Een priesterschap, een missie, een echte man: KIKI!!! : Mrgreen:
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: "Rome Declaration on Covid" (meer dan 15000 artsen)




par Janic » 29/12/21, 16:54

kerel
Waar we vernemen dat Kiki de Russische gezondheidsautoriteiten een handje gaat helpen als vrijwillige zorgverlener. Een priesterschap, een missie, een echte man: KIKI!!!
hij is niet zomaar iemand, de supersimpel uit het dorp, luidruchtig en dat is alles! maar het gaat niet naar Rusland, daar is geen vaccin goedgekeurd door...Pfitzer!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: "Rome Declaration on Covid" (meer dan 15000 artsen)




par Obamot » 29/12/21, 19:43

In zijn vergeefse poging was Simplet er zichtbaar van overtuigd dat we allemaal “ om de Russen te helpen? om alibi's of verzachtende omstandigheden voor hen te vinden... maar hij raapte harken op... Dat is wat ik zag, het kan deze idioten niets schelen, waar het om gaat is de "connectie", het diner van de "idioot" (maar betrapt op hun eigen spel, vluchten ze als bedelaars...) zielig...!

_____________________________________________

Roooooooo Kiki:

E9C9DC4E-10D2-4743-A15F-0ADCA244A0EF.gif
E9C9DC4E-10D2-4743-A15F-0ADCA244A0EF.gif (400.45 Kio) Consulté 1105 fois
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 257-gasten