Psychologische Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Psychological Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning




par ABC2019 » 29/09/21, 11:05

Christophe schreef:
Hé hier is het: Ik zie 2 pieken van sterfgevallen die recentelijk die van de gevallen raken!

Bedankt voor het bewijzen van je incompetentie op dit gebied!

Ik begrijp niet wat je bedoelt, ik weet niet echt waarom er twee pieken zijn, misschien alleen maar statistische fluctuaties aangezien we met kleine aantallen werken, hoe interpreteer je dat?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Psychological Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning




par ABC2019 » 29/09/21, 11:06

Christophe schreef:Juist op Corsica, waar de mensen goed gevaccineerd zijn en waar we meestal met het vliegtuig of de veerboot (=openbaar vervoer) aankomen, is het niet beroemd, je liet het net zien....


het is veel beter dan in Guyana voor de sterftecijfer, dat wil zeggen de verhouding tussen de amplitude van de pieken in sterfgevallen en gevallen, en de piek daalde vrij snel na de invoering van de gezondheidspas, veel sneller dan in Guyana!

Waaraan schrijf je het verschil dan toe? de keuken altijd?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Psychological Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning




par Christophe » 29/09/21, 11:13

ABC2019 schreef:Ik begrijp niet wat je bedoelt, ik weet niet echt waarom er twee pieken zijn, misschien alleen maar statistische fluctuaties aangezien we met kleine aantallen werken, hoe interpreteer je dat?


Ah, dus als het ongunstig is voor het vaccin, is het de schuld van statistische fluctuaties... dus statistische vooroordelen?
Statistieken waarmee u elders trots zwaait om de effectiviteit van vaccins aan te tonen?

Je bent gewoon een pov-man! Nee, je bent gewoon een slechterik!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Psychological Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning




par ABC2019 » 29/09/21, 11:20

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Ik begrijp niet wat je bedoelt, ik weet niet echt waarom er twee pieken zijn, misschien alleen maar statistische fluctuaties aangezien we met kleine aantallen werken, hoe interpreteer je dat?


Ah, dus als het ongunstig is voor het vaccin, is het de schuld van statistische fluctuaties... dus statistische vooroordelen?

wat is ongunstig voor het vaccin? statistische fluctuaties, het is een volkomen normaal verschijnsel als je kleine aantallen hebt, het fluctueert beide kanten van het gemiddelde, het heeft niets te maken met gunstig of ongunstig zijn! het heeft niets te maken met vooroordelen, die de gemiddelden veranderen.

je kunt nog steeds duidelijk zien dat het gemiddelde aantal sterfgevallen ten opzichte van het aantal gevallen scherp is gedaald na vaccinatie op het hele vasteland van Frankrijk, dat bijna 80% van de gevaccineerde mensen telt, terwijl de daling veel lager is in de DOM, waar dat er veel minder zijn! Is dat zo moeilijk te zien op de grafieken?

Eerlijk gezegd Christophe, ik begrijp helemaal niet hoe je de cijfers die je voorgeschoteld worden kunt ontkennen...
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Psychological Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning




par Christophe » 29/09/21, 11:27

ABC2019 schreef:Eerlijk gezegd Christophe, ik begrijp helemaal niet hoe je de cijfers die je voorgeschoteld worden kunt ontkennen...


Ik ontken helemaal niets, integendeel ik constateer!!

En dat zie ik uit uw eigen bronnen in Haute-Corse heeft de DEATH-curve onlangs het dubbele (dus met een "goede" vaccinatiedekking) bereikt dat van het aantal gevallen!

Er valt niets anders te zeggen...
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Psychological Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning




par ABC2019 » 29/09/21, 11:56

Christophe schreef:En ik zie uit uw eigen bronnen dat...


wat bedoel je met "dubbeltikken"? Weet je zeker dat je ze op de juiste manier bekijkt? :schok:

ze kunnen elkaar niet raken, de ene wordt naar boven getrokken en de andere naar beneden, vanaf de gemeenschappelijke middellijn die nul is!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Psychological Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning




par Christophe » 29/09/21, 11:59

ABC2019 schreef:ze kunnen elkaar niet raken, de ene wordt naar boven getrokken en de andere naar beneden, vanaf de gemeenschappelijke middellijn die nul is!


:schok: :schok: :schok: :schok:

Nee, maar daar ben je ernstig aan het ijlen, mijn arme vriend, want als je dat niet kunt zien, is dat zo een overdracht van de curve van gevallen naar die van sterfgevallen...Ik raad je aan om meteen een IQ-test te doen!!

Knip langs de stippellijnen...volg de stippellijnen op de onderste curven met je vingers...

Of misschien zichtproblemen? Ik hoop dat dit het voor je is...
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Psychological Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning




par ABC2019 » 29/09/21, 12:06

Christophe schreef:Knip langs de stippellijnen...volg de stippellijnen op de onderste curven met je vingers...

Of misschien zichtproblemen? Ik hoop dat dit het voor je is...

oh ja inderdaad, ik had de stippellijnen niet opgemerkt - ja, het fluctueert aan weerszijden van het gemiddelde, en in het slechtste geval raakt het de curve... behalve dat in Guyana de fluctuaties ervoor zorgen dat de case-curve wordt overschreden, en het gemiddelde is duidelijk hoger (we kunnen het glijdende sterftecijfer berekenen als je dingen echt wilt specificeren).

Zelfs een vermindering van de dodelijkheid met 50% betekent nog steeds dat de helft van de sterfgevallen wordt vermeden, maar in feite is het aandeel veel groter onder degenen die zijn gevaccineerd, het is eerder 90%. Alle onderzoeken bevestigen dit.

Ik blijf dus volhouden dat de tegenadverteerders van het vaccin een dood op hun geweten hebben.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Psychological Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning




par Christophe » 29/09/21, 12:08

Ah ah ah... probeer niet aan de takken vast te houden, die heb je al een hele tijd niet meer!!

Bij 50% zouden we nooit zo enorm hebben gestoken als hier, de gezondheidszwendel van het vaccin!!

ABC2019 schreef:Ik blijf dus volhouden dat de tegenadverteerders van het vaccin een dood op hun geweten hebben.


Sinds wanneer kunnen we "reclame maken" voor een product dat we niet verkopen?

Aan de andere kant zou ik u precies het tegenovergestelde kunnen antwoorden:

Ik blijf dus volhouden dat degenen die reclame maken voor het vaccin een dood op hun geweten hebben.
2 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Psychological Covid: schade, debat, hulp en ondersteuning




par ABC2019 » 29/09/21, 12:15

Christophe schreef:Ah ah ah... probeer niet aan de takken vast te houden, die heb je al een hele tijd niet meer!!

Bij 50% zouden we nooit zo enorm hebben gestoken als hier, de gezondheidszwendel van het vaccin!!

Een vermindering van 50% van de dodelijkheid onder degenen die positief zijn getest, is helemaal niet hetzelfde als de effectiviteit van het vaccin!

de gevaccineerden die dankzij het vaccin niet ziek zijn geworden, die zie je helemaal niet op deze curven. Daarvoor moeten we terug naar de besmettingscijfers in relatie tot de bevolking, waarbij we onderscheid maken tussen gevaccineerden en niet-gevaccineerden. En je weet heel goed dat het een efficiëntie van ongeveer 90% oplevert.



Ik blijf dus volhouden dat degenen die reclame maken voor het vaccin een dood op hun geweten hebben.


behalve dat dat een leugen is, je hebt geen cijfers of serieuze statistieken die je dat laten zeggen, terwijl de mijne hierboven worden gegeven.

Of geef mij een cijfer van het aantal sterfgevallen dat het vaccin heeft veroorzaakt in Bretagne of Corsica, als u dat zegt.

Het is net als poker: je bluft als je wilt, maar soms moet je je kaarten laten zien.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 297-gasten