Over de ziekte van Lyme (borreliose)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Over de ziekte van Lyme (borreliose)




par Obamot » 31/05/22, 12:08

izentrop schreef:
Obamot schreef:Daar ga je, je favoriete bron, het "Journal des femmes"
Voor een man die beweert alleen naar experts te verwijzen, geeft toe dat het komisch is voor een "grappige" ... daar
Ik vind hun artikelen echter goed gedocumenteerd, die over het algemeen een beroep doen op echte experts...
U bevestigt dat uw gebrek aan onderscheidingsvermogen ertoe leidt dat u in beroep gaat “van deskundigen” ...maar hoe kies je ze met tekortkomingen?
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Over de ziekte van Lyme (borreliose)




par izentrop » 31/05/22, 13:05

Christophe schreef:Goed gedocumenteerd? Lancet bedoel je? : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
Ja bijvoorbeeld. : Wink:
Tijdens de covid-pandemie werden publicaties vóór peer review online gezet, juist om wetenschappelijke informatie sneller te laten circuleren.

In het specifieke geval van de "Surgisfère"-studie, de toespeling waarop ik voel, kon de fraude snel worden ontdekt en konden de onderzoekers de studie na een paar dagen terugtrekken, maar dat was genoeg voor de samenzwering om er zijn antivax van te maken werkpaard, hoewel de bevindingen van de studie waar waren en later werden bevestigd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Over de ziekte van Lyme (borreliose)




par Christophe » 31/05/22, 13:06

Sorry, ik had "rotte Lancet(gate)" moeten schrijven...

Het is goed, begrijp je het beter?

Later bevestigd? Ja ja we zien dat de effectiviteit van het vaccin bovenaan staat!

De laatste cijfers die ik in Israël zag: 22% 2 maanden na de 4e dosis voor 60-plussers... : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Over de ziekte van Lyme (borreliose)




par izentrop » 31/05/22, 13:17

Christophe schreef:Later bevestigd? Ja ja we zien dat de effectiviteit van het vaccin bovenaan staat!
De laatste cijfers die ik in Israël zag: 22% 2 maanden na de 4e dosis voor 60-plussers... : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
Dit is niet het onderwerp maar weer een opzettelijk vertekende interpretatie zoals de woorden van de "Duitse minister" : Roll:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Over de ziekte van Lyme (borreliose)




par Christophe » 31/05/22, 13:22

Jullie siegvax tdc's verdraaien de werkelijkheid!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Over de ziekte van Lyme (borreliose)




par Obamot » 31/05/22, 15:44

izentrop schreef:
Christophe schreef:Later bevestigd? Ja ja we zien dat de effectiviteit van het vaccin bovenaan staat!
De laatste cijfers die ik in Israël zag: 22% 2 maanden na de 4e dosis voor 60-plussers... : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
Zeu gunis niet de zujet gumais gugennog steeds een wapeninterpretatie gu opzettelijk vervormd als de woorden van de "Duitse minister" : Roll:
Over welke minister en Duitse woorden heb je het? : Mrgreen: :P
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 275-gasten