Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par GuyGadeboisTheBack » 13/07/22, 14:33

Het is goed om de bodem van vuilnisbakken op te schrapen, Izy. Vooral omdat de aangevoerde feiten tegen bepaalde beklaagden puur wetenschappelijk zijn. Kortom, echte goede wetenschap zoals u die wilt en claimt. Heb je je abonnement op Here verlengd? : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Janic » 13/07/22, 15:03

13/07/22, 14:19
Omdat ik in het extreme zit, begrijp ik je blindheid.
een blinde man die praat over de blindheid van anderen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16128
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Remundo » 13/07/22, 16:01

weet je, Izy, ik lees je bijna niet meer, en niet omdat ik blind ben... : Roll:
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Christophe » 13/07/22, 19:40

Aan de andere kant is het vrij gemakkelijk om hem te begrijpen zonder echt te lezen, ik vat zijn berichten voor 3 jaar samen:

zyzytrop schreef:Bouhaaah nianianiania Pfiiizerr kampioen boungnééé nep dubbel aveuuuuugle randommmmmmisé sehr gut Bayer MOnsaaanto Vacchin uber alles teef van ondeugende samenzweerders, niet vax c niet bo en Raoult c grote charlattannn! siegvax!
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Janic » 13/07/22, 20:02

christophe
13/07/22, 19:40

Aan de andere kant is het vrij gemakkelijk om hem te begrijpen zonder echt te lezen, ik vat zijn berichten al 3 jaar samen:zyzytrop schreef:

Bouhaaah nianianiania Pfiiizerr kampioen boungnééé nep dubbel aveuuuuugle randommmmmmisé sehr gut Bayer MOnsaaanto Vacchin uber alles teef van ondeugende samenzweerders, niet vax c niet bo en Raoult c grote charlattannn! siegvax!
Daar is het tenminste duidelijk en begrijpelijk, eindelijk!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Obamot » 13/07/22, 20:44

Bercoffs mening



niet beter

En die van Philippot

1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par izentrop » 13/07/22, 23:39

GuyGadeboisLeRetour schreef: de feiten die tegen bepaalde beklaagden worden aangevoerd, zijn zuiver wetenschappelijk.
Zo erg dat de CNRS en INSERM hun knikkers sinds 2012 hebben teruggetrokken.
Je vergeet de mishandeling van personeel, belangenconflicten met privépersonen binnen de IHU die op oneerlijke wijze overheidsgeld doorprikken...
Een goed georganiseerde maffia waar je totaal geen last van hebt. : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par GuyGadeboisTheBack » 13/07/22, 23:44

95% (en ik ben aardig) van wat je net schreef is nietig. Wat betreft twee jaar dat je in een lus draait en leegloopt. :(

Ps: Vertel me eens over een IHU, een ziekenhuis, een kliniek, een klein, middelgroot of groot bedrijf waar zich nog nooit het soort probleem heeft voorgedaan dat u stelt. We hebben ze opgesomd, de corrupte zwellingen die soms waanzinnige sommen geld van de laboratoria, hen en hun vestigingen hebben aangeraakt.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Christophe » 14/07/22, 02:06

: Mrgreen:

Benoeming van de nieuwe baas van IHU Marseille: de anti Raoult stikken. Tevergeefs, al die stomme diners, dit likken van laarzen, deze houdingen van handlangers, deze speekselvloed zo hatelijk als gepubliceerd? Er is meer moraal! Het raakte me de een terwijl ik de ander bewoog!


2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par izentrop » 14/07/22, 08:05

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten