Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Obamot » 16/06/22, 22:15

ABC2019 schreef:[...] er is niets onwaars in wat ik zei [...]

Maar je zei niets...

Beeld

En hier ben ik het niet langer mee eens Beeld Ik zei toch dat het warmer zou worden

Wij hebben gelijk: er is geen belediging meer DUS wij verwachten dat u eerlijk reageert!

: Arrowd: Zeg tegen jezelf dat je hier niet thuis bent... Het is in je eigen belang om je "normaal" te gedragen, dus reageer : Arrowd:

Obamot schreef:Zijn "90%” van efficiëntie verhouden zich goed “dodelijkheid" jij denkt?
Of is het een andere copy/paste rant?

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:
Ja eens met ça...BEHALVE dat een totale afwezigheid van verschil tussen de verdeling van de sterfgevallen niet echt in de richting gaat van de effectiviteit van het vaccin...

waarom gaat het eigenlijk niet zo?
si het vaccin vermindert de dodelijkheid met 90% in alle leeftijdsgroepen, het verandert niets aan de leeftijdsverdeling, en de meeste vermeden sterfgevallen behoren tot de oudste, simpelweg omdat dat de meerderheid van het aantal sterfgevallen is. Het is niet tegenstrijdig.
Ik zou graag willen dat hij het ons uitlegt zijn beschuldigingen omdat het lijkt alsof we achteraf gezien... deze gegevens achterhaald zijn...

Ik zou graag willen dat hij zijn “90%” van effectiviteit en waarom ze verband zouden houden met letaliteit :?
Maar met een tastbare uitleg van zichzelf (en geen knip-en-plakwerk).
Met bron? Verbindingen? Wat betekent dit in detail in vergelijking met de “94-95%” vaccineffectiviteit van Pfizer?

Wat doen deze precies”94-95%?"om te zeggen dat we dom zouden zijn, moet je het bewijzen" : Mrgreen: : Oops: : Mrgreen:

Want als hij beweert dat we zo "slecht" zijn, moeten we hem oproepen om zichzelf uit te leggen.
Anders is het te gemakkelijk om door te gaan voor een pseudo-expert, en ons voor eeuwige idioten. Dat is genoeg: hij heeft hier geen plek meer.
Ik laat niet los... Het wordt heet als hij denkt dat we sukkels zijn, de sukkel! : Mrgreen:


Anders ben je nutteloos en kwakzalver
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par izentrop » 17/06/22, 11:30

Het zou mij verbazen als ze deze mediathread zouden loslaten, misschien alleen een naamsverandering...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Obamot » 17/06/22, 13:33

izentrop schreef:
Cyril Hanouna kondigt het einde aan van “Balance ton post”
Het zou mij verbazen als ze deze mediathread zouden loslaten, misschien alleen een naamsverandering...

Ja, het is waar dat je je zonder dit vertoon van ‘hoge intellectuele status’ hulpeloos zult voelen... ( :P )

Hoe voel je je erover? Het gevoel dat de grond onder je voeten wegglijdt, neem ik aan? : Idee:

Wil je hierover praten? : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Christophe » 20/06/22, 21:35

: Mrgreen:

1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Janic » 21/06/22, 08:16


niet slecht! Voor de grappige mislukkingen!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Reinoso
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 912
Inschrijving: 12/12/12, 12:57
Plaats: Sologne
x 1136

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Reinoso » 21/06/22, 09:15

de sproeier gaf water ... in dit geval de malafide sproeiers en Co
toebehoren
wormy.jpg
vereux.jpg (35.4 KiB) 777 keer bekeken
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par izentrop » 28/06/22, 02:10

De man die zichzelf voortdurend tegenspreekt en toch wordt aanbeden door zijn fans... Doe de oogkleppen af : Mrgreen:

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Obamot » 28/06/22, 09:56

izentrop schreef:De man die zichzelf voortdurend tegenspreekt en toch wordt aanbeden door zijn fans... Doe de oogkleppen af

: Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:
izentrop schreef:door izentrop » 29-06-2018, 12:59
Janic schreef:


Eindelijk een video over een man die weet waar hij het over heeft https://fr.wikipedia.org/wiki/Didier_Raoult, Je zou het in zijn geheel moeten luisteren, het is heel interessant wat het zegt.
sante-pollution-prevention/la-france-est-l-un-des-pires-eves-europeens-en-matiere-de-vaccination-t15653-40.html?hilit=https://www.youtube.com/ kijken?v=gssKVHpKBwk#p341806
: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par izentrop » 28/06/22, 10:09

Obamot schreef:Je zou het in zijn geheel moeten luisteren, het is heel interessant wat het zegt.
Onmogelijk :frons: , net als jij, is hij zo vol van zichzelf dat hij constant de feiten verhult. : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Obamot » 28/06/22, 10:47

izentrop schreef:
Izentrop schreef:Je zou het in zijn geheel moeten luisteren, het is heel interessant wat het zegt.
Onmogelijk :frons: , net als jij, is hij zo bla bla bla over zichzelf dat hij voortdurend bla bla bla bla bla bla bla bla feiten. : Roll:

Nee, ik was het niet die dat schreef, maar... TOI valse derche die niet aanneemt...

De reden is heel simpel: het feit dat je vol van jezelf bent, betekent dat je voortdurend in ontkenning verkeert (hier beschuldigde je professor Raoult ervan zichzelf tegen te spreken, terwijl je jezelf voortdurend tegensprak met betrekking tot hem) en bovendien in de leugen, omdat je probeert om je eigen woorden aan mij toe te schrijven... Dat is op zijn zachtst gezegd zielig (en pathologisch...).

En het meest essentiële dat u ook niet hebt begrepen, is dat professor Raoult, vergeleken met de olibriuses van uw soort – de laatste van de klas, waarvan wordt beweerd dat hij rebels en door en door provocerend is – een toonbeeld is van ‘nederigheid’. : Mrgreen:

En ik herinner u eraan om niet aan te dringen op smaad, u weet wat het u zou kosten.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 328-gasten