Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par izentrop » 11/06/22, 08:33

Remundo schreef:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... : Lol:
Inderdaad ...



0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Remundo » 11/06/22, 09:20

je weet wel, de covidisten

je maakt ons moe...
1 x
Beeld
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par izentrop » 11/06/22, 11:55

Ik ken de definitie van "covidist" niet, maar ik merk dat de "club van vijf", plus een paar zeldzame bijdragers zoals robob, niet-geverifieerde publicaties doorgeven, zolang ze maar vasthouden aan hun vooroordelen.
Het probleem is dat dit meestal "vervalsingen" zijn of op zijn best onvolledige informatie waarvan de conclusie het tegenovergestelde is van die uitzending...
Als gevolg hiervan is de bezoekende internetgebruiker onmiddellijk gefixeerd op de oriëntatie van de forum...

Als u geen tegenspraak wenst over de forum, moet onmiddellijk de kleur bekendmaken, specificeren dat het een gesloten club is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Obamot » 11/06/22, 12:29

izentrop schreef:niet-geverifieerde publicaties doorgeven, zolang ze maar bij hun vooroordelen blijven.
Dat is je grote specialiteit, de absolute essentie van je posts hierin forum, om niet te zeggen hersenspoeling, 7/7

Maar ach, is het niet de klassieke techniek om anderen te beschuldigen van de wandaden die men zelf veroorzaakt...?
Daarbij komt nog uw grove incompetentie en gebrek aan onderscheidingsvermogen bij de meeste onderwerpen die u aansnijdt!
(d.w.z. meer dan 90% van uw berichten) met de arrogantie van de man die doet alsof hij de geloofwaardigheid heeft om eminente experts te beoordelen:
als je de basis niet hebt en dat je je gedraagt ​​als een smerige lasteraar.

En het ergste is dat je het heel goed weet.
0 x
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 900
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1235

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Robob » 11/06/22, 17:05

izentrop schreef:Ik ken de definitie van "covidist" niet, maar ik merk dat de "club van vijf", plus een paar zeldzame bijdragers zoals robob, niet-geverifieerde publicaties doorgeven, zolang ze maar vasthouden aan hun vooroordelen.

Heeft justitie Raoult en de IHU veroordeeld?

NEE: Ik zei toch dat het weer pschitt zou zijn.

Jij bent het die komt met 3 dassentweets die enkele beschuldigingen uit het dossier tegen IHU naar voren brengen, ook al het oordeel is duidelijk.
Geen straf om de proef opnieuw te doen, tenzij je dat bent samenzweerderig.Beeld

Wakker worden is erg lang en pijnlijk, maar het is simpel:

1-Behandelingen die werken verboden door regeringen gecorrumpeerd door bigpharma.
2-We raken het gezicht van dissidenten.
3-het opleggen van een vaccin na vervalste proeven.
4-We raken het gezicht van dissidenten.
5-Gebrek aan wiet, bovendien werkt het vaccin niet voor hem en is het misschien zelfs schadelijk.
6-We raken het gezicht van dissidenten.
7-We duwen Rusland naar het strijdverhaal van iemand die verantwoordelijk is voor het wereldwijde economische bankroet als gevolg van de pLandemie.
8-We raken het gezicht van dissidenten. (Degenen die durven te zeggen dat Poetin niet alleen verantwoordelijk is.)

Ondertussen herinner ik je eraan dat de dassen die crashen en zullen blijven crashen voor al deze onzin, jij en ik zijn.Beeld
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par ABC2019 » 12/06/22, 07:34

Robob schreef:
izentrop schreef:Ik ken de definitie van "covidist" niet, maar ik merk dat de "club van vijf", plus een paar zeldzame bijdragers zoals robob, niet-geverifieerde publicaties doorgeven, zolang ze maar vasthouden aan hun vooroordelen.

Heeft justitie Raoult en de IHU veroordeeld?

NEE: Ik zei toch dat het weer pschitt zou zijn.

Jij bent het die komt met 3 dassentweets die enkele beschuldigingen uit het dossier tegen IHU naar voren brengen, ook al het oordeel is duidelijk.
Geen straf om de proef opnieuw te doen, tenzij je dat bent samenzweerderig.Beeld

Wakker worden is erg lang en pijnlijk, maar het is simpel:

1-Behandelingen die werken verboden door regeringen gecorrumpeerd door bigpharma.


aangezien u weet dat deze behandelingen werken, moet u zeker op gegevens vertrouwen, dus in staat zijn om ons hun effectiviteit KWANTITATIEF te vertellen: hoeveel verminderen ze het risico op ziekenhuisopname en overlijden?
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Obamot » 12/06/22, 17:19

ABC2019 schreef:
aangezien u weet dat deze behandelingen werken, moet u zeker op gegevens vertrouwen, dus in staat zijn om ons hun effectiviteit KWANTITATIEF te vertellen: hoeveel verminderen ze het risico op ziekenhuisopname en overlijden?
Maar ja autistische Basel hole die doet alsof hij de situatie niet snapt...
Nog een gekke vraag om de problemen niet eerlijk aan te pakken...

Ga je lange tijd ontkenning verkondigen aan dit mondiale probleem?
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Janic » 12/06/22, 17:39

12/06/22, 17:19
ABC2019 schreef:
aangezien u weet dat deze behandelingen werken, moet u zeker op gegevens vertrouwen, dus in staat zijn om ons hun effectiviteit KWANTITATIEF te vertellen: hoeveel verminderen ze het risico op ziekenhuisopname en overlijden?
Autistische Bale's Hole probeert nog steeds in aanraking te komen! Dus vertel ons welke KWANTITATIEVE gegevens door Pasteur werden verstrekt over de effectiviteit van zijn behandeling tegen hondsdolheid? 1 alleen en opnieuw door hem te bedriegen die net zo min een dokter was als jij! En het is op dit dubieuze karakter dat de mythe van vaccinatie is gebouwd! Ga je gang, BEWIJS het tegendeel!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par izentrop » 14/06/22, 09:00

Remundo schreef:je weet wel, de covidisten
je maakt ons moe...
Nou, het zijn de covidiots die me vermoeien...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid en Didier Raoult (supporter van Hydroxychloroquine): analyses van de pandemie




par Janic » 14/06/22, 09:12

izmentop
Nou, het zijn de covidiots die me vermoeien...
en hier is de bouzo bis die spijt heeft van automoeheid als een idioot! Want wie vertelde er veel onzin over de covid en zijn pseudo-vaccin...??? De IzMENTROP natuurlijk en het zorgt voor de stok om het plezier te verslaan!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 262-gasten