Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 903
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1240

Klacht in verwijzing: yakoi in?




par Robob » 24/11/20, 14:27

Ik wacht met ongeduld op de uitspraak van deze klacht tegen de minister van Volksgezondheid, van een covid-slachtoffervereniging:


Leerzaam om de argumentatie te lezen en te zien.
Ik kan me voorstellen dat die van Raoults advocaat met betrekking tot de RTU van HCQ van dezelfde strekking is.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Obamot » 24/11/20, 20:14

Fooorrmiiiidaaable!
0 x
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par jean.caissepas » 25/11/20, 09:24

0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par ABC2019 » 25/11/20, 09:30

0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Klacht in verwijzing: yakoi in?




par izentrop » 25/11/20, 10:05

Robob schreef:Ik wacht met ongeduld op de uitspraak van deze klacht tegen de minister van Volksgezondheid, van een covid-slachtoffervereniging:
Leerzaam om de argumentatie te lezen en te zien.
Ik kan me voorstellen dat die van Raoults advocaat met betrekking tot de RTU van HCQ van dezelfde strekking is.
Het begint slecht
De aanvragende vereniging maakt zich ook zorgen over het belang dat de overheid hecht aan de resultaten van gerandomiseerde vergelijkende klinische onderzoeken die nog steeds twijfelachtig zijn met betrekking tot moleculen die algemeen bekend zijn, maar pas zijn geherpositioneerd en waarvan de veiligheid is bewezen.
"betwistbaar, bekend, bewezen" ... het Duning Kruger-effect is inderdaad bewezen.
Puur complot.
Jammer voor de portemonnee van leden : Twisted:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Obamot » 25/11/20, 10:10

Geen klacht wegens smaad zoals het er nu voor staat. Dus afgezien van je sofisme, begreep ik niets.

- "Als dat zo is, dan is het goed, en bla bla bla"

Het Izentrop-effect is een flop.
0 x
Robob
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 903
Inschrijving: 12/04/13, 14:28
x 1240

Re: Klacht in verwijzing: yakoi in?




par Robob » 25/11/20, 11:37

izentrop schreef:
Robob schreef:Ik wacht met ongeduld op de uitspraak van deze klacht tegen de minister van Volksgezondheid, van een covid-slachtoffervereniging:
Leerzaam om de argumentatie te lezen en te zien.
Ik kan me voorstellen dat die van Raoults advocaat met betrekking tot de RTU van HCQ van dezelfde strekking is.
Het begint slecht
De aanvragende vereniging maakt zich ook zorgen over het belang dat de overheid hecht aan de resultaten van gerandomiseerde vergelijkende klinische onderzoeken die nog steeds twijfelachtig zijn met betrekking tot moleculen die algemeen bekend zijn, maar pas zijn geherpositioneerd en waarvan de veiligheid is bewezen.
"betwistbaar, bekend, bewezen" ... het Duning Kruger-effect is inderdaad bewezen.
Puur complot.
Jammer voor de portemonnee van leden : Twisted:

Wees echter voorzichtig dat de rechter in de zaak niet onder het ‘Duning-ding’-effect valt (is deze 100-bullet-theorie de nieuwe anti-samenzweringsstrategie? : Mrgreen: ).

Wat kan ik anders zeggen over het centrale element van de klacht?
Ik vat de klacht samen: verzoek om RTU op Ivermectine omdat het voldoet aan de voorwaarden voor een RTU. En natuurlijk: "moeten ivermectine en Remdesivir behandelen zonder de gelijkheid te verbreken", die wel een RTU heeft.
De rechter zal zich daarover moeten uitspreken.
Uit uw antwoord 'het begint slecht' blijkt dat u het normaal vindt dat Remdesivir baat heeft bij een RTU, maar niet bij Ivermectine of HCQ.
Kunt u ons uitleggen waarom u denkt dat de rechter de klacht zal afwijzen? : Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Obamot » 25/11/20, 12:19

Ivermectine is effectief gebleken, maar “niet duur genoeg”

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 247-gasten