Covid en Didier Raoult (aanhanger van hydroxychloroquine): analyses van de pandemie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par ABC2019 » 25/03/20, 16:22

Janic schreef:
Zijn enige fout is zijn ego, zijn wil om het alleen te doen, of hij nu verkeerd of goed is ...
hij is verre van alleen! het oneens zijn met een instelling is integendeel een groot risico om later te worden afgeslacht, als zijn ding niet werkt zoals hij hoopt. Bekijk het lot van Montagnier en Joyeux door buiten de gebaande paden van het conformisme te gaan en als hij gelijk heeft, krijgt hij een Nobelprijs.


het is cool, nu heb ik een heel eenvoudig criterium om te weten wie we op onze hoede moeten zijn voor a priori ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par GuyGadebois » 25/03/20, 16:23

ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Ik weet niet wie het is, maar hij neemt geen blad voor de mond.

Ik weet het ook niet, maar we zien meteen zijn grote wetenschappelijke competentie, hij weet zeker dat hij als minister van Volksgezondheid vonken zou veroorzaken. Zoals de duizenden Fransen die al hun fantasieën en complottheorieën op twitter en youtube posten.

We zijn allemaal getuige geweest van de onzorgvuldigheid van onze regering vanaf het begin van de epidemie tot vandaag. U hoeft niets te theoretiseren. Ga terug naar je zandbak en neem je hoofd met Janic, o geweldige kwantumfysicus.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par GuyGadebois » 25/03/20, 16:24

ABC2019 schreef:
Janic schreef:
Zijn enige fout is zijn ego, zijn wil om het alleen te doen, of hij nu verkeerd of goed is ...
hij is verre van alleen! het oneens zijn met een instelling is integendeel een groot risico om later te worden afgeslacht, als zijn ding niet werkt zoals hij hoopt. Bekijk het lot van Montagnier en Joyeux door buiten de gebaande paden van het conformisme te gaan en als hij gelijk heeft, krijgt hij een Nobelprijs.


het is cool, nu heb ik een heel eenvoudig criterium om te weten wie we op onze hoede moeten zijn voor a priori ...

Na Guignol, Simplet ... Je hebt alles voor ons gedaan! : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Christophe » 25/03/20, 16:33

Ondertussen zijn de Belgische "idioten" minder dom dan de Fransen: https://www.levif.be/actualite/belgique ... 69145.html

"Een voorbeeld voor andere landen": de Financial Times verwelkomt het Belgische beheer van de crisis

Het Britse economische en financiële dagblad Financial Times is verheugd over de manier waarop België woensdag omgaat met de crisis van het nieuwe coronavirus. "In tegenstelling tot wat sommigen misschien dachten, toont de Belgische regering aan dat een verdeeld land toch een duidelijk en vastberaden antwoord kan geven op een nationale crisis", besluit het artikel van correspondenten in Brussel, Jim Brunsden en Mehreen Khan. "Ik hoop dat dit zo doorgaat."

(...)




En biggaaaaard is ook niet blij:

0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Adrien (voormalig nico239) » 25/03/20, 16:47

Christophe schreef:En biggaaaaard is ook niet blij:


Over het enige formeel aanbevolen gebruik voor chloloquine zei hij precies wat ik gisteren zei.

Het wordt officieel door de (zogenaamde) Hoge Autoriteit alleen aanbevolen voor zeer ernstige of zelfs wanhopige gevallen, terwijl het op dat moment bijna nutteloos is.

Alsof ze er alles aan doen om het Raoult-protocol teleurstellend te maken.

We denken toch dat we dromen.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par sicetaitsimple » 25/03/20, 16:52

Christophe schreef:Ondertussen zijn de Belgische "idioten" minder dom dan de Fransen:


Qua communicatie is het heel goed mogelijk, maar ik weet niet hoe ik het moet beoordelen.

Maar qua resultaten?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Christophe » 25/03/20, 16:55

Ik zei dat ik niet weet waar het is om te bewijzen dat het niet werkt!
Dit heet een staat *** ...


Daarom groet ik alle doktoren die de Hoge Autoriteit een erewapen geven en levens redden buiten het "officiële protocol" om !!

Plots hun studie van 6 weken voor X miljoen €, kunnen ze het vierkant maken waar we denken !! Aangezien we al zullen hebben resulteert in populus !!

Als het niet werkt zoals Raoult zegt, wees er dan zeker van dat het nieuws van deze mislukkingen snel zal worden geïnstrumenteerd door de kracht ... Voorlopig RAS ...

Behalve de hapering van FR3 gisteren ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par Christophe » 25/03/20, 16:59

sicetaitsimple schreef:Maar qua resultaten?


Volgens sommige bronnen is de vervuilde curve naar beneden ... maar niet volgens deze site: https://www.arcgis.com/apps/opsdashboar ... 7b48e9ecf6

Dus wees voorzichtig!

In alle gevallen hebben ze een snelle screeningstest verkocht in apotheken die sinds gisteren zijn goedgekeurd ... informatie op de facebookmuur: https://www.facebook.com/econologie/ en ze maken in noodgevallen ventilatoren in plaats van in het buitenland maskers te bestellen !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par GuyGadebois » 25/03/20, 17:27

Christophe schreef:
sicetaitsimple schreef:Maar qua resultaten?

Volgens sommige bronnen is de vervuilde curve naar beneden ... maar niet volgens deze site: https://www.arcgis.com/apps/opsdashboar ... 7b48e9ecf6 <<< als je naar de grafiek "dagelijkse toename" kijkt, daalt deze tussen de 23e en de 24e.
Dus wees voorzichtig!

Ik hoop dat de curve exponentieel zal dalen. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Ontslag van Dr. Raoult, supporter van Chloroquine, van de Covid Scientific Council19




par ABC2019 » 25/03/20, 17:45

GuyGadebois schreef:
Christophe schreef:
sicetaitsimple schreef:Maar qua resultaten?

Volgens sommige bronnen is de vervuilde curve naar beneden ... maar niet volgens deze site: https://www.arcgis.com/apps/opsdashboar ... 7b48e9ecf6 <<< als je naar de grafiek "dagelijkse toename" kijkt, daalt deze tussen de 23e en de 24e.
Dus wees voorzichtig!

Ik hoop dat de curve exponentieel zal dalen. : Mrgreen:

naar mijn mening was alleen het cijfer van maandag 23 hoog, omdat het late cijfers van zondag 22 bevatte ... gezien de reactietijd van de westerse landen, en de andere pop in de VS die iets doet, is er geen reden om het nu te laten vallen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 291 gasten