Aurélien Barrau: moet je bij de ecologische ramp radicaal zijn?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par ABC2019 » 02/06/21, 20:23

Janic schreef:maar de grappenmaker is jaloers, hij die zich moet beperken tot het vertellen van zijn onzin op een forum wie wil hem zijn leugens, nepnieuws en beruchte incompetentie laten uiten! :?
Op dit moment! :?

Jaloers waarop? lang haar? Als ik ze wil laten groeien, kan dat, ik ben niet kaal!

en wie vertelt je dat ik er tevreden mee ben hierover te posten forum ?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par Exnihiloest » 02/06/21, 20:31

 
De ‘ecologische catastrofe’ maakt deel uit van het verhaal dat erop gericht is het milieubewustzijn aan de macht te brengen. Dit is de volledig verzonnen opperste zaak in naam waarvan de Khmer Groene dictatuur moet worden gevestigd.
Milieuactivisten hebben nooit verborgen gehouden dat, aangezien de regeringen van onze democratieën niet in staat zouden zijn de passende maatregelen uit te voeren, de democratische regels genegeerd zouden moeten worden. Zo hoorden we hen zeggen dat besluiten niet langer door gekozen functionarissen moeten worden genomen, maar door verenigingen en door ‘experts’, dat wil zeggen door gedeeltelijke activisten en door technocraten. Dit is ecofascisme.

Aurélien Barrau is volledig losgekoppeld van de werkelijkheid, incompetent op zowel ecologisch als politiek vlak, en heeft het juiste profiel om door groene propaganda te worden gemanipuleerd (we moeten niet geloven dat wetenschappers systematisch het best geplaatst zijn om manipulatie te vermijden. Ik kan indien nodig specificeren waarom).
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Aurélien Barrau in het licht van de ecologische ramp, moet je radicaal zijn?




par humus » 02/06/21, 20:33

ABC2019 schreef:
humus schreef:Dit is de beste samenvattende toespraak over de situatie die ik ooit heb gehoord, van hem of van iemand anders.

Nou, ik denk dat als je een hele goede samenvattende toespraak vindt, je deze in een paar regels moet kunnen uitleggen, dus ik wacht tot iemand mij een samenvatting geeft : Mrgreen: . Wat is het voornaamste probleem, en wat is hij van plan te doen?

Uw houding vanaf het begin moedigt mij niet aan om deze inspanning te leveren.
Als je echt geïnteresseerd bent, luister er dan naar, ik heb je niets beters te bieden.
Als je een samenvatting wilt, lees dan even mijn vorige bericht.
1 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par humus » 02/06/21, 20:37

Uw toespraak (de woordenschat, de bedrieglijke argumenten) lijkt op de propaganda van de lobby's voor fossiele brandstoffen.
Ben jij een?
Exnihiloest schreef: 
(in feite moeten we niet geloven dat wetenschappers systematisch in de beste positie zijn om manipulatie te vermijden. Ik kan indien nodig uitleggen waarom).

Ja, dat interesseert mij.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par GuyGadeboisTheBack » 02/06/21, 20:53

Exnihiloest schreef: 
(in feite moeten we niet geloven dat wetenschappers systematisch in de beste positie zijn om manipulatie te vermijden. Ik kan indien nodig uitleggen waarom).

Nou nee, in feite zijn de enigen die zich er echt ‘bewust’ van zijn, de ontwijkende oude mensen met diploma’s uit de jaren vijftig en zestig, volledig achter de feiten aan, die, na als varkens te hebben geprofiteerd van de dertig glorieuze jaren, nu met een veranderde situatie te maken krijgen. wereld waar ze niets van begrijpen en die elkaar coöpteren om onzin te vertellen, van communisten als zondebokken tot milieuactivisten die ze nu versieren met alle fouten in een schitterende overdracht van geesteszieke mensen. Ik noemde: Gepensioneerde ingenieurs.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Aurélien Barrau in het licht van de ecologische ramp, moet je radicaal zijn?




par ABC2019 » 02/06/21, 21:03

humus schreef:Uw houding vanaf het begin moedigt mij niet aan om deze inspanning te leveren.
Als je echt geïnteresseerd bent, luister er dan naar, ik heb je niets beters te bieden.
Als je een samenvatting wilt, lees dan even mijn vorige bericht.

oh ik dwing je nergens toe, ik zei alleen dat ik geen video van een uur wilde maken voor een boodschap die de supporters niet in een paar regels zouden kunnen of willen samenvatten.

Maar als je het niet wilt doen, jammer, het maakt me niet zoveel uit, weet je...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par Janic » 03/06/21, 08:29

Maar als je het niet wilt doen, jammer, het maakt me niet zoveel uit, weet je...
... het is omdat het hem niets kan schelen dat hij erover praat... om niets te zeggen, niets te zeggen te hebben!
opnieuw..... : Mrgreen:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par Obamot » 27/07/21, 03:12

50 jaar geleden voorspelden wetenschappers een ineenstorting van de beschaving rond 2030, waarbij de bevolking met 2/3 zou afnemen

0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 294-gasten