Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 18/01/23, 11:23

Christophe schreef:
izentrop schreef:Buff!
Pseudo-argumenten uit de hoed geplukt en niet geverifieerd.
Uit de hoed getoverd? Niet geverifieerd? Gelieve de rollen niet om te draaien...

Vertel het ons: heeft vaccinatie de pandemie gestopt? zoals beloofd ?
door wie ?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 18/01/23, 11:32

:schok: :schok: :schok:

Meen je dit of hebben de spikes je geheugen vernietigd??

Wil je dat we alle Siegvax-video's van MacBouffon 1er, Véreux en al die rotte tv-sukkels naar buiten brengen?

Maar zoals ik al zei: het zullen altijd de rebellen zijn van de slechterik doxa...zelfs als de realiteit hen gelijk geeft!

Voor de gek gehouden worden is één ding, toegeven dat je voor de gek gehouden bent is iets heel anders!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Obamot » 18/01/23, 11:41

SebastianL schreef:
izentrop schreef:
SebastianL schreef:Ik herinner me dat ik in 2021 een onderzoek van cochrane.org las bij bewustzijn ivermectine
Hebt u gecontroleerd of het door de "peers" is erkend en of het niet gewoon is ingetrokken wegens gebrek aan onregelmatigheden? ... vreselijk. : Roll:


Welnu, voor zover het een pro-vaccin covid "influencer"-dokter was die me de link gaf, heb ik geen reden om een ​​samenzweerder te zijn.
Ik heb het gelezen, ik heb goed gelachen toen ik de betreffende passage citeerde. Ik werd gecensureerd door Facebook, zo goed hier dat het er heel erg betrouwbaar uitzag.
Zoek gewoon op cochrane.org, het zou altijd online moeten zijn.
Hoe dan ook, we kunnen het intellectuele proces duidelijk zien, we nemen 300 mensen voor een studie, dus het is praktisch 1/300 was het sterftecijfer van covid. Als er toevallig een sterfgeval is en het wordt gediskwalificeerd, als er geen sterfgeval is, kunnen we nog steeds zeggen dat de steekproef te zwak is.
Alle onderzoekers begrepen de dynamiek en begrepen perfect wat er gezegd moest worden om massaal geciteerd te worden en erkenning te krijgen in het milieu.
ja is nee:

— ja, omdat uw woorden lovenswaardig zijn (niemand zal dat zeggen "het is niet 'goed' om een ​​grotere steekproef te hebben" (de vraag is in welke zin dat significant is), en...

- 'nee' omdat het in de geneeskunde vanuit een enkel geval als significant moet worden beschouwd (zei professor Raoult).

Als slechts één geval significant is (één persoon krijgt curare en sterft plotseling), moet worden aangenomen dat het tweede geval van de 2 met een pincet moet worden genomen, en niet omgekeerd.

Dus de zaak in kwestie telt voor een stuk minder, waarom...? Want als je moleculen hebt waarvan je niet zeker bent, heb je grote monsters nodig (de industrie kan dan beweren dat 'het werkte op een steekproef van 'n' gevallen ...') en waarom ? Want inderdaad, om een ​​trend van 1 VS 300 om te buigen, is het niet nodig slechts 1 enkel geval meer, de zware trend, het zal de 300 gevallen waarin het werkte. Zeggen dat het niet werkt, is ingewikkelder, in de balans tussen uitkering en risico pleiten 300 overlevenden voor meer dan 2 doden. Als we toegeven "dat we geen geluk hadden met de tweede dood", statistisch gezien (bijvoorbeeld het bekende scenario: not dead/s 'du'covid maar'avec' de covid) kunnen we dan schatten dat het niet 2 gevallen op 300 is, maar 1,1/3000 als we de standaarddeviatie veranderen kunnen we verder gaan, 1,01 op 30, of 000 op 1,001, afhankelijk. Het bewijs? Het omgekeerde is niet zo voor de hand liggend om de andere figuur om te keren...

Grote steekproeven zijn dus gunstig voor de industrie, die zich grote cohortstudies kan veroorloven. Geen kleine universiteitsteams.
We kunnen nog verder gaan in bedrog, door in te spelen op de duur van het "experiment" (geval van Séralini met glyfosaat). Geval van rt-PCR-testen met Covid (om meerdere redenen, waaronder de 5 belangrijkste:

a) valse positieven
b) de versterkingsverhouding en de golffrontversterkingsverhouding waar er weinig materiaal is en je veel meer moet versterken, maar niemand zegt het
c) het type reactant dat niet overal hetzelfde was, en
d) de pompon die tijdens het experimenteren van type test zou veranderen...
e) en tot slot de goocheltruc die was om verwarring te zaaien tussen sterfte (beladen met deze PCR-tests / aantal 'gevallen') versus ziekenhuisdodelijkheid, de enige authentieke, maar niet naar voren gebracht door de media... En zonder de overheid kantoren krimpen... :onheil:
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 30/01/23, 00:35

De prijs die kinderen betalen omdat ze in de eerste plaats zo goed zijn in het verwijderen van het virus, is dat ze niet de mogelijkheid hebben om een ​​"adaptief" geheugen te ontwikkelen om hen te beschermen de tweede keer dat ze worden blootgesteld aan het virus.

Professor Tri Phan, hoofdauteur, hoofd van het Intravital Microscopy and Gene Expression (IMAGE)-laboratorium en co-leider van het Precision Immunology Program bij Garvan

“Omdat kinderen niet aan veel virussen zijn blootgesteld, is hun immuunsysteem nog 'naïef'. En omdat ze geen geheugen-T-cellen ontwikkelen, lopen ze het risico ziek te worden als ze opnieuw worden geïnfecteerd. Met elke nieuwe infectie-episode naarmate ze ouder worden, bestaat het risico dat hun T-cellen "uitgeput" en ineffectief raken, zoals T-cellen bij oudere mensen. Daarom vinden we het belangrijk om kinderen te vaccineren”, zegt hij.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Obamot » 30/01/23, 03:10

0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 06/02/23, 11:28

Studie nieuws...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Janic » 06/02/23, 12:30

en de izmenteur gaat door met zijn cerebrale ruk om te proberen zijn keuzes zelf te rechtvaardigen, tevergeefs!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par gegyx » 06/02/23, 14:08

Uiterst zeldzame myocarditis: 1.8 per miljoen na de 2e dosis.
Voor niets winst, voor de gevaccineerden specificeer ik

izentrop? Wie ben je betaald om zo zwaar te zijn? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

SCAN HET!
3 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 06/02/23, 20:56

gegyx schreef:
Uiterst zeldzame myocarditis: 1.8 per miljoen na de 2e dosis.
Voor niets winst, voor de gevaccineerden specificeer ik
aan de kant van de bekrompen samenzweringen van de bol staan, je kunt de enorme voordelen niet begrijpen die de vaccinatie van kinderen zou hebben opgeleverd in termen van covid-sterfte en vermindering van lange covids...

Professor Alain Fisher verwoordde het heel goed tijdens de hoorzitting van Dc Amine Umil vandaag ingetrokken uit de Orde van Artsen...
Om 45:24
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par gegyx » 06/02/23, 21:19

Wat heeft deze video te maken met de onzin die je uitspookt?
1 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 303-gasten