Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Janic » 17/01/23, 09:18

17/01/23, 01:50
izmentor
Een "gripette" die schade aanricht...
en de nutteloze service-idioot die eraan toevoegt. En de vaccin-covids die moeders en hun baby's schade hebben berokkend, je zigoto vermeldt het niet. :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 17/01/23, 11:18

SebastianL schreef:Ik halucineer in 2023, zijn er nog klanten om gebeten te worden?
Ik herinner me dat ik in 2021 een cochrane.org-studie las over ivermectine, geleverd door een ayatola pro-vaccin.
Het was grappig dat de samenvatting zei dat het niet werkte, maar toen je de hele studie las, stond er dat van de 302 mensen die ivermectine namen 2 dagen nadat ze positief waren, er 0 doden en 3 enigszins ernstige vormen waren, kortom dat het werkte niet zo erg, maar de conclusie was om niet door te gaan op een grotere steekproef.

Resultaat van de races, ik ben nooit gebeten. Ik heb zelfs geprobeerd vrijwillig dit cocovirus op te lopen om mijn tattoo-certificaat achter mijn oor te hebben en dat is me nooit gelukt. Toch het mondkapje nog onder mijn neus, een kus voor iedereen die enthousiast was, gewoon regelmatig handen wassen zodat ik niet ineens een grote dosis van het virus zou krijgen.

Onlangs deed ik de bloedtest om erachter te komen of ik de antistoffen had: nada, nooit covid gehad!
En wat grappig is, is dat ik klanten heb die 3 keer gestoken zijn, 4 keer ziek die het leuk vinden om me te bellen om problemen op te lossen net nadat ze covid zijn geworden om me te laten betalen voor mijn lichtheid. Niets! dit cocovirus valt alleen gevaccineerde mensen aan : Cheesy:
Het doet me denken aan een Belgische biosecurity-onderzoeker die vrij snel uitlegde dat muggenbeten, hoewel hij het virus in microliters bloed kon overdragen, de belasting te laag was om een ​​individu te besmetten. We wisten het vanaf het begin van de pandemie! Er is dus een dosiseffect en het zou niet echt verwonderlijk zijn als degenen die zichzelf teveel beschermen niet immuun zijn om de kleine dagelijkse dosis te ontvangen.

De absolute schande is om kinderen te hebben gestolen, ik begrijp niet hoe we zo laag hebben kunnen vallen


Oh jee, ik dacht dat vaccinosceptici (de hoffelijke vorm van anti-vax) slechts laagopgeleide mensen waren met een laag intellectueel niveau: we zijn hier met minder dan 3 ingenieurs EN vaccinosceptici... : Mrgreen:

En we hebben argumenten!

De neuneus zijn eerder degenen die blindelings geloofden in de VRP-autoriteiten van BP ... het heden bewijst ons gelijk! Maar we zullen voor sommigen altijd de schurken van de geschiedenis blijven...
3 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Remundo » 17/01/23, 12:57

facho stremedroate samenzwering! : Roll:
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 17/01/23, 13:59

Ach ja...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 18/01/23, 09:49

SebastianL schreef:Ik herinner me dat ik in 2021 een onderzoek van cochrane.org las bij bewustzijn ivermectine
Hebt u gecontroleerd of het door de "peers" is erkend en of het niet gewoon is ingetrokken wegens gebrek aan onregelmatigheden? ... vreselijk. : Roll:
Christophe schreef:we zijn min 3 om hier ingenieurs EN vaccinosceptici te zijn... En we hebben argumenten!
Buff!
Pseudo-argumenten uit de hoed geplukt en niet geverifieerd.
0 x
SebastiaanL
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 219
Inschrijving: 28/12/22, 21:21
x 104

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par SebastiaanL » 18/01/23, 10:09

izentrop schreef:
SebastianL schreef:Ik herinner me dat ik in 2021 een onderzoek van cochrane.org las bij bewustzijn ivermectine
Hebt u gecontroleerd of het door de "peers" is erkend en of het niet gewoon is ingetrokken wegens gebrek aan onregelmatigheden? ... vreselijk. : Roll:


Welnu, voor zover het een pro-vaccin covid "influencer"-dokter was die me de link gaf, heb ik geen reden om een ​​samenzweerder te zijn.
Ik heb het gelezen, ik heb goed gelachen toen ik de betreffende passage citeerde. Ik werd gecensureerd door Facebook, zo goed hier dat het er heel erg betrouwbaar uitzag.
Zoek gewoon op cochrane.org, het zou altijd online moeten zijn.
Hoe dan ook, we kunnen het intellectuele proces duidelijk zien, we nemen 300 mensen voor een studie, dus het is praktisch 1/300 was het sterftecijfer van covid. Als er toevallig een sterfgeval is en het wordt gediskwalificeerd, als er geen sterfgeval is, kunnen we nog steeds zeggen dat de steekproef te zwak is.
Alle onderzoekers begrepen de dynamiek en begrepen perfect wat er gezegd moest worden om massaal geciteerd te worden en erkenning te krijgen in het milieu.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 18/01/23, 10:40

SebastianL schreef: Ik werd gecensureerd door Facebook, dus hey, het zag er heel erg betrouwbaar uit.
"idioten die geen superieure intelligentie kunnen herkennen" is dat het?
0 x
SebastiaanL
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 219
Inschrijving: 28/12/22, 21:21
x 104

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par SebastiaanL » 18/01/23, 10:49

izentrop schreef:
SebastianL schreef: Ik werd gecensureerd door Facebook, dus hey, het zag er heel erg betrouwbaar uit.
"idioten die geen superieure intelligentie kunnen herkennen" is dat het?


dat moet het zijn, naast het citeren van een passage uit een studie is het gevaarlijk voor de samenleving, daarom werd mijn opmerking gerapporteerd en gecensureerd.
Gelukkig beschermt de bediening van de waarheid ons tegen onszelf
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 18/01/23, 11:15

izentrop schreef:Buff!
Pseudo-argumenten uit de hoed geplukt en niet geverifieerd.


Uit de hoed getoverd? Niet geverifieerd? Gelieve de rollen niet om te draaien...

Vertel ons eens: heeft vaccinatie de pandemie gestopt zoals beloofd?

Volgens mij zij remde hem niet eens af vanuit gezondheidsoogpunt (noch besmettingen, noch ziekenhuisopnames, noch sterfgevallen...)... maar dat zal de VRP waarschijnlijk niet zeggen!

We wachten nog steeds op de beroemde buigpunten van observatiestudies...

"Vaccinatie zal de pandemie stoppen" dat is een zin uit de hoed!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 18/01/23, 11:19

izentrop schreef:
SebastianL schreef:Ik herinner me dat ik in 2021 een onderzoek van cochrane.org las bij bewustzijn ivermectine
Hebt u gecontroleerd of het door de "peers" is erkend en of het niet gewoon is ingetrokken wegens gebrek aan onregelmatigheden? ... vreselijk. : Roll:


Als we de mate van corruptie in de wereld van medisch onderzoek kennen, zijn de beoordeelde onderzoeken, AMHA, geworden minder betrouwbaar dan de anderen!

Einstein was volledig tegen dit systeem van peer review (dat aan het einde van zijn carrière was geboren): hij zou nooit zijn beoordeeld met zijn eigen publicaties! : Mrgreen:

Iets anders ?

Ah ja, heb je een gereviewde studie gevonden waaruit blijkt dat vaccinatie de pandemie heeft gestopt? : Lol: : Lol: : Lol:
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten