Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Janic » 22/07/22, 08:05

Pasteur (een niet-dokter die tegenwoordig een charlatan en een boef zou worden genoemd) die nooit iets beschermde, het is zelfs het tegenovergestelde. Hoe te begrijpen dat een grote mislukking als een overwinning kan worden bestempeld, ook al is het sindsdien mislukking na mislukking tijdens vaccinatiecampagnes, overal ter wereld!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 21/08/22, 03:43

Alles is onder controle!

0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 505

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par phil59 » 20/09/22, 12:21

Dus afgelopen donderdag 2 gevallen van covid, en vandaag, aanwezig in de klas, testen 7 van de 18 leerlingen positief op covid.

Oké, zou het opnieuw beginnen? : Lol: : Mrgreen: :pijl:

Het is geweldig! toch geeft de "meesteres" gel door voordat ze de klas binnenkomt en weggaat.

Van het personeel is geen sprake, ze zijn ingeënt. Het is vreemd, "waar komt dit allemaal vandaan"?
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Janic » 20/09/22, 12:27

Van het personeel is geen sprake, ze zijn ingeënt. Het is vreemd, "waar komt dit allemaal vandaan"?
het is makkelijk! Virussen hebben niets te maken met overtuigingen over hun toestand, en in feite omzeilen ze alle maatregelen (sic) die tegen hen worden genomen. : Roll: :(
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 505

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par phil59 » 20/09/22, 12:29

Janic schreef:
Van het personeel is geen sprake, ze zijn ingeënt. Het is vreemd, "waar komt dit allemaal vandaan"?
het is makkelijk! Virussen hebben niets te maken met overtuigingen over hun toestand, en in feite omzeilen ze alle maatregelen (sic) die tegen hen worden genomen. : Roll: :(


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, je hebt geen "humor"-decoder.

Het is een optie die bij de geboorte is genomen, en je kunt het daarna niet meer toevoegen... Het is jammer..... : Mrgreen:
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Janic » 20/09/22, 12:43

20/09/22, 12:29
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, je hebt geen "humor"-decoder.
Het is een optie die bij de geboorte is genomen, en je kunt het daarna niet meer toevoegen... Het is jammer..... : Mrgreen:
effectief! wat ontzettend jammer voor je! Nadat u eerst werd bediend, bleef er niets voor u over! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Obamot » 20/09/22, 12:47

Janic schreef:
Van het personeel is geen sprake, ze zijn ingeënt. Het is vreemd, "waar komt dit allemaal vandaan"?
het is makkelijk! Virussen hebben niets te maken met overtuigingen over hun toestand, en in feite omzeilen ze alle maatregelen (sic) die tegen hen worden genomen. : Roll: :(

De virussen die vandaag passeren, zouden de varianten creëren die ons morgen in de weg staan.

Ah en sommigen zeiden dat we in de toekomst zouden moeten leren leven met het virus...
Ik merkte geen verschil en ik heb nooit een dosis gehad: is er een fout...?

: Arrowd: Toen ik vandaag mijn negatieve test zag, kwam ik dit tegen : Arrowl:

rtPCR-test (Covid)

voordelen
• Snelle duidelijkheid voor patiënten: testresultaat in 15-20 minuten
• Betrouwbaarheid, uitstekende prestaties*: Gevoeligheid: 93,3% (98,2% voor monsters met Ct-waarde ≤ 33)
• Voor gebruik op het zorgpunt in verschillende situaties
• Gemakkelijk toegankelijke oplossing die grootschalige tests mogelijk maakt
• Aparte buis met "breekbaar" wattenstaafje om blootstelling van de werknemer tot een minimum te beperken
• De extractiebuis is volledig gesloten voor verwijdering CE-gemarkeerd
• Met succes getest Nasofaryngeaal (neus)uitstrijkje Toe te dienen door een beroepsbeoefenaar in de gezondheidszorg
Ze verpletteren de covid-testers niet...

Zoals al lang wordt gezegd, zijn deze nep-rt-PCR-tests daarom nutteloos.
En dat zal zo zijn zolang de nauwkeurigheid van de tests lager is dan het aantal gezonde proefpersonen (in de algemene bevolking).
Erger nog, het laat degenen die negatief testen geloven dat ze dat echt zijn! Sorry, de monsters worden "schoongemaakt" voordat ze worden onthuld, per definitie wordt alleen het dode virus getest (ofwel geëxplodeerd door het immuunsysteem van de geteste mensen, of door de chemische oplossingen die de ongewenste elementen verwijderen. Plotseling, zonder medische diagnose, wordt het kan het verschil niet maken tussen gezonde of zieke dragers...

Het is bullshit.

Het is dom, maar de "Ministerie van Waarheidheeft dit nooit aan het licht kunnen brengen, maar hij blijft volhouden!
Dernière édition par Obamot de 20 / 09 / 22, 12: 55, 1 keer bewerkt.
1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 505

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par phil59 » 20/09/22, 12:51

Janic schreef:20/09/22, 12:29
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, je hebt geen "humor"-decoder.
Het is een optie die bij de geboorte is genomen, en je kunt het daarna niet meer toevoegen... Het is jammer..... : Mrgreen:
effectief! wat ontzettend jammer voor je! Nadat u eerst werd bediend, bleef er niets voor u over! : Cheesy:


Ik denk dat je bent opgelicht, het is niet de optie voor humor die je had... sorry voor je. : Oops:
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Janic » 20/09/22, 13:16

phil
Ik denk dat je bent opgelicht, het is niet de optie voor humor die je had... sorry voor je. : Oops:
het is zeker dat als je jezelf baseert alleen op jouw mening over wat humor is, ben je duidelijk door de mazen van het net gevallen. : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 20/09/22, 13:36

phil59 schreef:
Janic schreef:20/09/22, 12:29
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, je hebt geen "humor"-decoder.
Het is een optie die bij de geboorte is genomen, en je kunt het daarna niet meer toevoegen... Het is jammer..... : Mrgreen:
effectief! wat ontzettend jammer voor je! Nadat u eerst werd bediend, bleef er niets voor u over! : Cheesy:


Ik denk dat je bent opgelicht, het is niet de optie voor humor die je had... sorry voor je. : Oops:


Ik denk dat humor kan worden verkregen door in het gezicht te slaan... : Lol: : Roll: : Lol:
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten