Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Janic » 04/07/22, 13:18

29/06/22, 11:06
ABCile schreef:
zelfs als u deze cijfers had, zou u nog steeds moeten wegen naar het aandeel in de populatie om de impact te berekenen die dit zou hebben op het totale geboortecijfer.
de nullard die vraagt ​​om te doen wat hij weigert betreffende pseudoniemen die stierven AAN covid en niet MET covid
Maar goed, serieuze statistieken doen is niet het soort huis, ik weet het... het soort is eerder kijken naar kleurenkaarten zonder schalen, waarbij de cijfers iets zeggen, zonder het belangrijkste te vergeten, bullshit degenen die het niet eens zijn met deze methode.
begin bij jou; débilou, omdat je een van de eersten was die grafieken liet zien zonder de schalen te respecteren, terwijl in de con (zoals Coluche zei) dit woord alleen wordt toegeschreven aan degenen die Verdient dat dit ruimschoots hebben aangetoond door hun uitbarstingen van interventie.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par GuyGadeboisTheBack » 04/07/22, 23:05

Getuigenis: In Corsica, niet lang geleden, na het zien van de hand van een 43-jarige vriend (van vriendschap tussen ons) in doodsangst, die 24 uur later stierf aan gegeneraliseerde kanker, merkte het afdelingshoofd op:
“Dominique R.... stierf om 5 uur. Doodsoorzaak: Covid” (hij was positief).
Gelukkig hebben "bepaalde krachten van het goede" de situatie omgekeerd, anders had de familie niet voor het lichaam kunnen zorgen: het was de plastic zak en "bye bye".
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 05/07/22, 01:51

Ja Guy, het geval van de dokter is niet ernstig, het gebeurt, maar misschien was het de covid die hem eerder afmaakte...

Als ze niet bij INSEE zijn, hebben ze niet eens de expertise van artsen nodig om te zien dat er een probleem is geweest. https://www.insee.fr/fr/statistiques/6445335
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par GuyGadeboisTheBack » 05/07/22, 02:15

Generaliseer Izy niet, je kent dit specifieke geval niet. Ik doe.
Anders, hoeveel zijn er geteld, gelabeld als "dood door covid" wanneer niet? Hoeveel waren de statistieken geladen met deze manier van doen? Raakt het je niet eens? :schok:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Obamot » 05/07/22, 02:18

GuyGadeboisLeRetour schreef:Getuigenis: In Corsica, niet lang geleden, na het zien van de hand van een 43-jarige vriend (van vriendschap tussen ons) in doodsangst, die 24 uur later stierf aan gegeneraliseerde kanker, merkte het afdelingshoofd op:
“Dominique R.... stierf om 5 uur. Doodsoorzaak: Covid” (hij was positief).
Gelukkig hebben "bepaalde krachten van het goede" de situatie omgekeerd, anders had de familie niet voor het lichaam kunnen zorgen: het was de plastic zak en "bye bye".
Ja, maar je begrijpt dat we niet om jouw smerige kant geven, maar dan helemaal :? en we zijn het niet vergeten de rommel dat jij bent :pijl: sante-pollution-prevention / le-fil-sans-injures-t16974-120.html # p465095 : Cheesy: VFC
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Janic » 05/07/22, 07:35

05/07/22, 01:51
izmentop
Ja Guy, het geval van de dokter is niet ernstig, het gebeurt, maar misschien was het de covid die hem eerder afmaakte...
over het algemeen lopen de vazen ​​niet over, als ze nog niet vol zijn. De term "voltooid" krijgt dan zijn volledige betekenis; maar het had door iets anders dan covid "aangevuld" kunnen zijn, bijvoorbeeld door de huidige behandeling(en), inclusief het pseudovaccin!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 05/07/22, 09:32

GuyGadeboisLeRetour schreef:Raakt het je niet eens? :schok:


Niet eens dat de zwelling! : Mrgreen: (hij niet jij hè!)
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 05/07/22, 10:24

Christophe schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Raakt het je niet eens? :schok:
Niet eens dat de zwelling! : Mrgreen: (hij niet jij hè!)
De belediging komt van jou, niet van hem... Bij de volgende belediging zetten we jou ook op de bank : Twisted:
izentrop schreef: het geval van de niet-ernstige dokter, het gebeurt, maar misschien was het de covid die hem eerder afmaakte...
Ik had moeten corrigeren, in feite was hij serieus, hij deed zijn werk.

We gaan de controverse "dood door covid versus dood met covid" niet benadrukken, zelfs als covid niet de belangrijkste doodsoorzaak was, is positieve RPCR een interessante indicator om sterftestatistieken te benadrukken avec Covid.
We hebben in ieder geval één redelijk betrouwbare indicator van de oversterfte van de covid-jaren : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Remundo » 05/07/22, 10:26

onder de 60 jaar werd de oversterfte niet genoteerd als we op grote aantallen redeneren.

Onder de oude meer, maar het is logisch. Het was ook niet enorm (+ een paar %)
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 05/07/22, 10:30

izentrop schreef:
Christophe schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Raakt het je niet eens? :schok:
Niet eens dat de zwelling! : Mrgreen: (hij niet jij hè!)
De belediging komt van jou, niet van hem... Bij de volgende belediging zetten we jou ook op de bank : Twisted:


Ja ja mijn kip! Ik ben aan het trillen !!

Wie vergeleek zojuist het leven van Rwandezen met mierenlarven? :schok: :schok: :schok:

Antwoord hier: tuinieren/interieurfoto's-van-2-mierenhopen-van-zwarte-rode-mieren-natuur-is-fantastisch-t17223.html
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 205-gasten