Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Janic » 22/06/22, 20:25

22/06/22, 14:14

60 jaar? Je weet het zeker ? Ik was onder de 16!
mijn opmerking betreft het geciteerde "wij" dat de hele mensheid kan omvatten in tegenstelling tot een "ik"!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 28/06/22, 03:13

0 x
Reinoso
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 908
Inschrijving: 12/12/12, 12:57
Plaats: Sologne
x 1128

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Reinoso » 28/06/22, 08:33

izentrop schreef:https://twitter.


en onze ZYZY die een N-de nep-studie naar voren brengt! ...

kun je uitleggen waarom er een plotselinge daling van het geboortecijfer is in sterk gevaccineerde landen? (na vaccinatie)


geboortes.jpg
geboortes.jpg (51.16 KiB) 849 keer bekeken
3 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 28/06/22, 09:34

Je moet wel verdomd dom zijn om te geloven dat het met vaccinatie te maken heeft...
Geboortecijfer halfstok, sterfte stijgt, migratiedaling... Ondanks een van de meest opruiende pronatalistische beleidsmaatregelen ter wereld, raakt Rusland langzaamaan zijn inwoners aan het ledigen. "Een groot probleem voor Vladimir Poetin, voor wie bevolking synoniem is met macht", aldus demograaf Laurent Chalard.
https://www.france24.com/fr/europe/2022 ... en-ukraine
Het is een fenomeen dat mogelijk de hele planeet aangaat. Verschillende landen uiten openlijk hun bezorgdheid over de daling van hun geboortecijfer. Laten we Duitsland, China, Servië citeren. In Frankrijk belooft Valérie Pécresse 900 euro staatssteun voor het eerste kind. Wat is het demografische probleem van al deze landen? Het probleem is simpelweg de vergrijzing van de bevolking, terwijl deze landen geen beroep meer willen doen op immigratie. Het vruchtbaarheidscijfer in Frankrijk is gedaald tot 1,87 kinderen per vrouw. Dit betekent dat de bevolking niet meer toeneemt. Zelfs in China is dit vruchtbaarheidscijfer gedaald tot 1,3 kinderen per vrouw, als gevolg van het eenkindbeleid dat in 1979 werd ingevoerd. De Chinese bevolking, die ongeveer 1,4, 2027 miljard bedraagt, zal vanaf XNUMX dalen.
https://www.europe1.fr/politique/baisse ... le-4080914

... Hoewel ja, het heeft de kindersterfte sterk verminderd sinds het werd beoefend en moet eerder worden gezien als een angst voor de toekomst (RC, vermindering van middelen, koopkracht, broederoorlogen, enz.)

... En dan van de ene bron naar de andere
In 2020 daalde de bevolking van Duitsland. Het land heeft begin 100 zo’n 000 inwoners minder dan een jaar eerder.

De daling van de immigratie, gekoppeld aan reisbeperkingen tijdens de Covid-19-pandemie, is grotendeels verantwoordelijk voor deze daling. Maar ook de vergrijzing van het land versnelt en het sterftecijfer ligt lange tijd boven het geboortecijfer.
https://www.populationdata.net/2021/11/ ... e-en-2020/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Obamot » 28/06/22, 09:43

izentrop schreef:Moet verdomd dom zijnspi om te geloven dat het iets met vaccinatie te maken heeft...
Zou verdomme moeten zijn met om het conspi-label te willen plakken, wanneer je vastzit aan een bron in goede vorm met een analyse en data die bij elkaar passen,

Zou verdomme moeten zijn met om de verbinding niet te maken... (Let op de voorwaardelijke,)

En je bent niet de laatste van met jij, Izy-ment, die noten in zijn brood in de oven doet, huh...?
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Janic » 28/06/22, 20:13

izmentop
... Hoewel ja, het heeft de kindersterfte sterk verminderd sinds het werd beoefend
en schijt! meer nepnieuws. Breng het bewijs van uw nepnieuws, anders kunt u niet doen... zoals gewoonlijk!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par phil59 » 28/06/22, 20:26

"Ik" zeg dat het de "GODEN" zijn die genoeg hebben van al deze onzin van mensen...

Goed, goden? Oh ik? ja, maar ik ben een man, eerder een goede man .... meer schuim ....

Trouwens, wat is een god? Wat is een eikel? Daar weet ik het, ik ben het.

Maar het maakt me niet uit...

Ik leef, dus ik ben, vivo, ergo sum, ja het is niet goed, maar het past bij mij.

Het was de HS minuut....
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79113
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 29/06/22, 00:50

reinoso schreef:
izentrop schreef:https://twitter.


en onze ZYZY die een N-de nep-studie naar voren brengt! ...

kun je uitleggen waarom er een plotselinge daling van het geboortecijfer is in sterk gevaccineerde landen? (na vaccinatie)


Dus ABCile… is dat geen genocide? Cijfers om te controleren bevestigen…

Wat geeft in Frankrijk?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par ABC2019 » 29/06/22, 05:55


ja, dat wil zeggen dat we in Frankrijk helemaal niets zien....

https://www.insee.fr/fr/statistiques/64 ... re=5348638

als je het leuk vindt om verklaringen voor correlaties te vinden, raad ik deze site aan


https://www.tylervigen.com/spurious-correlations

Goed bezig Reino!! : Lol: : Lol:
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 290-gasten