Kan de Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par pedrodelavega » 02/05/21, 23:11

Obamot schreef:PÉDRO: Je verwart altijd de "risico's van sterfte" (projecties) met hier het precieze en specifieke geval van een ECHT "onderwerp dat risico loopt".
Tenzij u door u bent getraind in deze gebrekkige redenering, zult u mij dit soort projecties niet zien doen

: Roll:

Obamot schreef:Ik ben niet bang (en in principe niemand) voor een risico van 1 / 99,8x
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Obamot » 03/05/21, 00:46

nee het heeft niets te maken en je weet het heel goed, je blijft je lastigvallen. Dit lijkt correct, behalve dat ik je eigen uitdrukkingswijzen gebruik (zoals hierboven uitgelegd) die opzettelijk zijn opgetuigd.

De controverse gaat over het begrip "mensen die risico lopen"Die ik niet op vrijwillige basis op persoonlijke titel gebruik, wat leidt tot" vervalste projecties van sterfterisico ", vaag concept dat niet in detail is gedefinieerd (in de orthomoleculaire zin van de term).

En je surft erop om wat domme verkeerde informatie te doen met gemeen gedrag. Ik stel het uit omdat je doet alsof je mijn uitleg niet hebt begrepen: : Arrowd: Ik zet deze indeling altijd tussen aanhalingstekens : Arrowd:

Obamot schreef:PÉDRO: Je verwart altijd de "risico's van sterfte" (projecties) met hier het precieze en specifieke geval van een ECHT "onderwerp dat risico loopt".

Tenzij je door jou bent getraind in deze gebrekkige redenering, zul je me dit soort projecties niet zien doen waardoor je een jaar lang vastliep. Trouwens, zolang je het onverdedigbare blijft verdedigen - het compromis met de pharma's - zullen we nooit tot overeenstemming komen en zul je nooit iets begrijpen.

Ik heb niet nodig:
- om te bewijzen dat mijn 99,81% van de niet-betrokkenen dat niet zijn ('op risico'), ze vallen op zichzelf op!
- om a priori vast te stellen wie deze zou zijn "mensen die risico lopen" op 0,19% - mogelijk bezorgd om in aanmerking te komen voor “vaccineren“Omdat deze pseudovaccins het risico om daadwerkelijk geïnfecteerd te raken met een factor vijf verhogen - en om dezelfde redenen vallen ze op zichzelf op als ze ziek worden. En dat hoe dan ook, dit pseudovaccin "niet vaccineren”(3e dosis, 4e, 5e enz. Totdat de dood volgt ...) Ik geef duidelijk de voorkeur aan MIJN immuunsysteem (of die van mensen) en als deze hypothetische dag komt, neem dan een paar tabletten Ivermectine. Omdat ik in de tussentijd de ontwikkeling van comorbiditeiten met de juiste levenshygiëne had kunnen vermijden.

Dus ik ga NIET IN DEZELFDE VAL VAN FALLACIOUS REDENEN VALLEN ALS JIJ, de "grappige", die zich concentreren op de effecten zonder de oorzaken te behandelen, en die een bijna niet-bestaand risico nemen om bang te worden. Ik ben niet bang (en in principe niemand) voor een risico van 1 / 99,8x met de mogelijkheid eruit te komen door een vroege niet-opdringerige behandeling en / of suppletie "die goed gaat", en waardoor je klaarkomt terug, het organisme in de nagels.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Christophe » 03/05/21, 02:22

pedrodelavega schreef:
Obamot schreef:PÉDRO: Je verwart altijd de "risico's van sterfte" (projecties) met hier het precieze en specifieke geval van een ECHT "onderwerp dat risico loopt".
Tenzij u door u bent getraind in deze gebrekkige redenering, zult u mij dit soort projecties niet zien doen

: Roll:

Obamot schreef:Ik ben niet bang (en in principe niemand) voor een risico van 1 / 99,8x


Ja, en je hebt jezelf misschien nooit tegengesproken?

Vermoeiende zetes ... zetes dragen ...
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Janic » 03/05/21, 08:50

christophe
Ja, en je hebt jezelf misschien nooit tegengesproken?
"dat een van jullie die nog nooit heeft gezondigd de eerste steen naar hem gooit "
de tegenstrijdigheden zijn vaak pas duidelijk als de een over kool spreekt en de ander over wortelen. en de twee zijn daarom onverenigbaar als water en vuur!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Janic » 03/05/21, 09:57

macro
Maar ... Ze hebben de keuze gemaakt om allebei actieve vapers te worden ... Ze zijn nu gratis jongvolwassenen naar keuze ...
Gratis, overdrijf het niet!
Met de ervaring die is opgedaan bij honderden rokers, die zich zijn gaan bevrijden van hun tabaksverslaving. We komen daar GEEN jonge man of jonge vrouw tegen. De jongsten zijn op zijn minst in de dertig, als de gifstoffen die een paar jaar zijn ingeslikt, hun effecten op een pathogene manier manifesteren.
Het blijkt echter dat de meeste rokers begonnen te zijn als hun vrienden ... op school (zoals alcohol en andere drugs trouwens) veel meer dan door het voorbeeld van ouders, rokers of niet. En als hun vinger eenmaal in de cyclus van verslaving zit, slagen er maar weinigen erin om op eigen kracht te stoppen.
En om terug te komen op de risico's van bloedverwantschap, zeldzaam, ze zijn vaak gekoppeld aan andere factoren zoals alcoholisme (ik zag de effecten ervan al vele jaren geleden) in Bretagne waar alcoholische dranken vrij vloeiden en waar de erfenissen niet verloren gingen. aan deze bloedverwanten. Verwissel niet alles. De genoemde groepen zijn vaak verspreid over het grondgebied, evenals sporters, artiesten, mensen. naar veelgebruikte links, niet per se op gewone plaatsen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Macro » 03/05/21, 10:42

Janic schreef:Met de ervaring die is opgedaan bij honderden rokers, die zich zijn gaan bevrijden van hun tabaksverslaving. We komen daar GEEN jonge man of jonge vrouw tegen. De jongsten zijn op zijn minst in de dertig, als de gifstoffen die een paar jaar zijn ingeslikt, hun effecten op een pathogene manier manifesteren.

Ik stopte voordat ik 30 jaar oud was en zonder echt enige pathogene effecten te hebben opgemerkt (dat zijn er waarschijnlijk enkele), heeft mijn werk in een omgeving waar het verboden is om te roken me veel geholpen bij het proces ... Mijn eerste motivatie was puur financieel ... ik moest kiezen tussen roken en eten geven aan de familie ... De tweede was om dit niet aan mijn moeders op te leggen ...

Janic schreef:Het blijkt echter dat de meeste rokers zich veel meer gingen gedragen als hun vrienden ... op school (zoals alcohol en andere drugs trouwens) veel meer dan door het voorbeeld van hun ouders.


Het pack-effect ... En het verboden ... Adolescentie ...


Voor cosanguinity ..... Je bericht voordat je het bewerkte ..... Was veel minder open dan het nu is (over de omvang van de genetische groep) ....

Ik denk dat Guy de originele versie ook heeft gelezen ...

En voor het gewone volk zou het gemakkelijk kunnen worden geïnterpreteerd als een verontschuldiging voor sektarisme ..... Bovendien had ik net een artikel gelezen over de gemeenschap van 3000 ...

https://www.leparisien.fr/faits-divers/ ... ium=social

Dit is ook de reden waarom ik hierboven zei dat ik moeders liever op school zag dan alleen met papa mama tante oom papy mama ....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Janic » 03/05/21, 11:29

macro
Dit is ook de reden waarom ik hierboven zei dat ik moeders liever op school zag dan alleen met papa mama tante oom papy mama ....
ook daar een bijzonder beperkende visie. Een groot aantal kinderen volgt om verschillende redenen cursussen voor afstandsonderwijs (bijvoorbeeld sport, muziek) en ontmoet andere kinderen buiten de klas voor andere activiteiten. School is niet de enige echte sociale plek! en dus mogelijke besmetting.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Obamot » 03/05/21, 15:10

Eerlijk gezegd heb ik tranen in mijn ogen, deze man is een voorbeeld van deugd, : Mrgreen: vooral als hij luid en duidelijk zegt dat hij er is om ons kwaad te maken, geen bravo! Een eigenaar die zogenaamd de plaat breekt: hoed! Wanneer vertelt de schizo de waarheid? :schok: :D

Eerlijk gezegd niet in staat om te zeggen wat waar is in zijn toespraak, de ene dag taxi, de volgende dag burgerlijk ingenieur :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par GuyGadeboisTheBack » 03/05/21, 16:43

Macro schreef:Het pack-effect ... En het verboden ... Adolescentie ...

Ik kan alleen een vriend bedanken die me in de 5e klas een sigaret liet proberen. Hij zei tegen mij: "Je vult je mond met rook, dan inhaleer je plotseling". Wat heb ik gedaan. Omdat het een Boyar van papier was, dacht ik dat ik zou afbrokkelen, flauwvallen, doodgaan, ik hoestte als een tubard, waar ik een diepe afkeer van kreeg. Ik heb toen alle sigaretten op de markt geprobeerd om op mijn vrienden te lijken, maar ik vond het nooit leuk.
Ps: Degenen die ik het meest haatte, de Marlboro ... een doorn in het oog, een infectie, een rotzooi.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Macro » 03/05/21, 16:47

Ik heb momenteel 2 banen. Een fulltime aangegeven in mijn profiel. Hetzelfde sinds 1994 ... en nog een parttime taxichauffeur ... Ik heb een opleiding elektronica gevolgd met een gemeenschappelijke kern van mechanisch bouwen ... Ik werkte in het gebouw en ook als gezondheidsinspecteur ... En tot op vandaag Bij mij is geen diagnose van schizofrenie gesteld ... Bedankt voor uw diagnose ... Hoeveel ben ik u verschuldigd? Neemt u de vitale kaart?
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 277-gasten