Economen van JP Morgan waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par dede2002 » 29/02/20, 14:35

sicetaitsimple schreef:
Ahmed schreef:Dit is de tweede alinea van Dede2002 wat echt relevant lijkt en wat ik op prijs stelde ...


Het was een reactie op een voorbeeld dat ik had genoemd. Maar niets heeft te maken met de inhoud van zijn betoog over de mogelijke invloed van gedissipeerde energie, in de strikte zin van de effecten ervan direct op opwarming.


In een ander onderwerp heb ik berekend dat de kerncentrales langs de Rhône de gemiddelde temperatuur met 2 ° hebben verhoogd, het had me wat beschimpingen opgeleverd, maar de orde van grootte is er, het is gewoon een pinda ...
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par sicetaitsimple » 29/02/20, 14:50

dede2002 schreef:In een ander onderwerp heb ik berekend dat de kerncentrales langs de Rhône de gemiddelde temperatuur met 2 ° hebben verhoogd, het had me wat beschimpingen opgeleverd, maar de orde van grootte is er, het is gewoon een pinda ...


Ik weet het niet ... Misschien ... Kun je je bericht vinden?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: JP Morgan economen waarschuwen voor klimaatcrisis die menselijke soorten bedreigt




par GuyGadebois » 29/02/20, 15:04

sicetaitsimple schreef:
dede2002 schreef:In een ander onderwerp heb ik berekend dat de kerncentrales langs de Rhône de gemiddelde temperatuur met 2 ° hebben verhoogd, het had me wat beschimpingen opgeleverd, maar de orde van grootte is er, het is gewoon een pinda ...


Ik weet het niet ... Misschien ... Kun je je bericht vinden?

energies-renouvelables/flexibilite-electronucleaire-hors-sujet-fil-eolien-t15509-170.html?hilit=Temp%C3%A9rature%20eau#p331812
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 216-gasten