Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

vaccinaties

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par ABC2019 » 12/04/21, 17:30

Janic schreef:
ABC2019 »12/04/21, 12:56
Ik zeg u alleen dat we ze niet eenvoudig kunnen interpreteren als verschillende factoren verschillen (bijvoorbeeld dat in de jaren die u citeert, de Franse bevolking veel landbouwer was dan de Engelsen, met een groter risico om tetanus te krijgen).
en de grote bundel extra onzin. Begin met het raadplegen van de tabellen en de tetanustarieven op basis van leeftijd. Het meest getroffen zijn baby's vóór een jaar (nu niet veel) en ouderen vanaf 60 jaar in de jaren 1960. Niets te maken met landbouw.

Ik weet het niet zo zeker, maar waar denk je dat dit verschil aan te wijten is?
En de cijfers van de vaccins die u geeft (als ze waar zijn) laten zien dat slechts 1% is gevaccineerd, het is duidelijk dat met 1% gevaccineerde we slechts ongeveer 1% van de sterfgevallen kunnen veranderen. de A dat met 2.5 keer meer gevaccineerde er slechts 3 sterfgevallen van verschil zijn, en daarom dat het vaccin er niets mee te maken heeft. " is volkomen dom, uiteraard dat je door van 1% naar 2,5% gevaccineerde te gaan niets zult zien aan het aantal doden! en jaarlijkse schommelingen zijn normale statistische schommelingen over kleine aantallen.

Dus afval. Aan de andere kant, is er op Wikipedia een argument waarop je zou kunnen reageren?

De rol van vaccinatie is terug te zien in de aanpassing van de risicocategorieën. Aan het begin van de 14e eeuw werd tetanus het vaakst gezien bij jonge volwassenen. Sinds de vaccinatie behoren de gevallen van tetanus voornamelijk tot de volgende categorieën: ouderen, met een overheersing van vrouwen die verband houden met het ontbreken van herinneringen aan de verplichte militaire dienst voor mannen van hun leeftijd; immigranten uit landen met een zwak vaccinatiebeleid; injecterende drugsgebruikers, zoals heroïne bijvoorbeeld; en ten slotte waren mensen die tegen vaccinatie waren en hun kinderen om religieuze of sociaal-culturele redenenXNUMX.

In zekere zin resterende tetanus uit ontwikkelde landen omarmt de ontoereikendheid van de vaccinatiedekking, vooral het ontbreken van herinneringen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1320

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par pedrodelavega » 12/04/21, 17:44

@ABC2019
Verlies niet uit het oog dat u in gesprek bent met iemand die op het gebied van vaccinatie T Casasnovas en A Wakefield verdedigt. : Wink:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par ABC2019 » 12/04/21, 17:48

pedrodelavega schreef:@ABC2019
Verlies niet uit het oog dat u in gesprek bent met iemand die op het gebied van vaccinatie T Casasnovas en A Wakefield verdedigt. : Wink:

Ik verlies echter niet de hoop hem te laten begrijpen wat een percentage is, het zit in het college-programma, toch? : Mrgreen: (en het lijkt me dat we dat zelfs hebben geleerd op de basisschool toen hij daar hoorde te zijn!)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1320

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par pedrodelavega » 12/04/21, 17:51

ABC2019 schreef:
pedrodelavega schreef:@ABC2019
Verlies niet uit het oog dat u in gesprek bent met iemand die op het gebied van vaccinatie T Casasnovas en A Wakefield verdedigt. : Wink:

Ik verlies echter niet de hoop hem te laten begrijpen wat een percentage is, het zit in het college-programma, toch? : Mrgreen: (en het lijkt me dat we dat zelfs hebben geleerd op de basisschool toen hij daar hoorde te zijn!)

Met neerbuigende opmerkingen in deze stijl betwijfel ik of je je doelen zult bereiken.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 12/04/21, 18:14

De rol van vaccinatie is terug te zien in de aanpassing van de risicocategorieën. Aan het begin van de XNUMXe eeuw werd tetanus het vaakst gezien bij jonge volwassenen. Sinds de vaccinatie behoren de gevallen van tetanus voornamelijk tot de volgende categorieën: ouderen, met een overheersing van vrouwen die verband houden met het ontbreken van herinneringen aan de verplichte militaire dienst voor mannen van hun leeftijd; immigranten uit landen met een zwak vaccinatiebeleid; injecterende drugsgebruikers, zoals heroïne bijvoorbeeld; ten slotte waren mensen en hun kinderen om religieuze of sociaal-culturele redenen tegen vaccinatie
In zekere zin verhult de resterende tetanus in ontwikkelde landen de ontoereikende vaccinatiedekking, met name het gebrek aan boosterschoten.
Afkomst? BP Alles, maar dan is alles bevooroordeeld.
a) jongvolwassen mannen hadden uiteraard meer kans om in contact te komen met de ziektekiem, maar niet de vrouwen thuis met voornamelijk huishoudelijke taken
b) de veronderstelde bescherming wordt geschat op maximaal 15 jaar na militaire dienst en dus tot slechts 35 jaar, waarbij het totale aantal per 100.000 gevaccineerde mannen vrijwel identiek is (0.5 / 0.6) als niet-gevaccineerde vrouwen met zijn jaarlijkse schommelingen.
c)on trouve plus de cas chez les femmes âgées en quantité (elles vivent plus vieilles) mais pas en taux, regarde les chiffres de la pyramide des âges où à 85 ans(par exple) il y a le double de femmes que d' mannen
en de rest is te evenaren! Wikipedia toont dus alleen de muntstukken die zijn geschreven door vaccinalisten, niet de andere kant. : Arrowu:

pedrodelavega »12 / 04 / 21, 17: 44
Verlies niet uit het oog dat u in gesprek bent met iemand die op het gebied van vaccinatie T Casasnovas en A Wakefield verdedigt.
zoals de ABC-kloon die haar terugbrengt om zoveel onzin te zeggen als gewoonlijk.
C is pas sinds 2018 geïnteresseerd in vaccins, niet eerder om stelling te nemen, dus het is nieuw omdat hij een kind heeft en hij van nature leunt op dogma's.
Bij W maakte hij de verslaggevers duidelijk dat hij voorstander was van het scheiden van vaccins en niet van het achterlaten ervan. Maar liegen is je dagelijkse brood, het is gewoon een kwestie van gewoonte, zoals je ook op deze covid laat zien!
Dernière édition par Janic de 12 / 04 / 21, 18: 40, 1 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par ABC2019 » 12/04/21, 18:34

pedrodelavega schreef:
ABC2019 schreef:
pedrodelavega schreef:@ABC2019
Verlies niet uit het oog dat u in gesprek bent met iemand die op het gebied van vaccinatie T Casasnovas en A Wakefield verdedigt. : Wink:

Ik verlies echter niet de hoop hem te laten begrijpen wat een percentage is, het zit in het college-programma, toch? : Mrgreen: (en het lijkt me dat we dat zelfs hebben geleerd op de basisschool toen hij daar hoorde te zijn!)

Met neerbuigende opmerkingen in deze stijl betwijfel ik of je je doelen zult bereiken.

in werkelijkheid betwijfel ik of er een methode is die mijn doelen bereikt ... maar ik weet niet zeker of hij de jouwe meer waardeert : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par ABC2019 » 12/04/21, 18:40

Janic schreef:
De rol van vaccinatie is terug te zien in de aanpassing van de risicocategorieën. Aan het begin van de XNUMXe eeuw werd tetanus het vaakst gezien bij jonge volwassenen. Sinds de vaccinatie behoren de gevallen van tetanus voornamelijk tot de volgende categorieën: ouderen, met een overheersing van vrouwen die verband houden met het ontbreken van herinneringen aan de verplichte militaire dienst voor mannen van hun leeftijd; immigranten uit landen met een zwak vaccinatiebeleid; injecterende drugsgebruikers, zoals heroïne bijvoorbeeld; ten slotte waren mensen en hun kinderen om religieuze of sociaal-culturele redenen tegen vaccinatie
In zekere zin verhult de resterende tetanus in ontwikkelde landen de ontoereikende vaccinatiedekking, met name het gebrek aan boosterschoten.
Afkomst? BP Alles, maar dan is alles bevooroordeeld.
a) jongvolwassen mannen hadden uiteraard meer kans om in contact te komen met de ziektekiem, maar niet de vrouwen thuis met voornamelijk huishoudelijke taken
b) de veronderstelde bescherming wordt geschat op maximaal 15 jaar na militaire dienst en dus tot slechts 35 jaar, waarbij het totale aantal per 100.000 gevaccineerde mannen vrijwel identiek is (0.5 / 0.6) als niet-gevaccineerde vrouwen met zijn jaarlijkse schommelingen.
c)on trouve plus de cas chez les femmes âgées en quantité (elles vivent plus vieilles) mais pas en taux, regarde les chiffres de la pyramide des âges où à 85 ans(par exple) il y a le double de femmes que d' mannen
en de rest is te evenaren! Wikipedia toont dus alleen de muntstukken die zijn geschreven door vaccinalisten, niet de andere kant. : Arrowu:

pardon, maar nogmaals, kunt u de link op uw bronnen geven als u wilt dat wij het bespreken?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 12/04/21, 18:47

pardon, maar nogmaals, kunt u de link op uw bronnen geven als u wilt dat wij het bespreken?
en rebelleren om de vis nog wat meer te verdrinken. Ik was duidelijk, het kan me niet schelen of je huilt na links die aan het einde van de presentatie zullen worden gegeven. Maar niets en niemand verhindert u om op trefwoorden te zoeken. Je weet wel in het zoekvak, daarvoor gemaakt! :schok:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par ABC2019 » 12/04/21, 19:17

Janic schreef:
pardon, maar nogmaals, kunt u de link op uw bronnen geven als u wilt dat wij het bespreken?
en rebelleren om de vis nog wat meer te verdrinken. Ik was duidelijk, het kan me niet schelen of je huilt na links die aan het einde van de presentatie zullen worden gegeven. Maar niets en niemand verhindert u om op trefwoorden te zoeken. Je weet wel in het zoekvak, daarvoor gemaakt! :schok:

je doet wat je wilt, maar als je het niet wilt geven, telt het voor mij niet.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vaccinaties en gezondheid ... voor of tegen?




par Janic » 12/04/21, 19:27

je doet wat je wilt, maar als je het niet wilt geven, telt het voor mij niet.
Geen probleem! Het maakt ons niet uit wat u belangrijk vindt. Bij ons telt u voor niets! :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 425 gasten