Hydroxychloroquine zou het sterftecijfer niet verlagen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16126
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Hydroxychloroquine vermindert het sterftecijfer niet

par Remundo » 19/06/20, 14:06

De WHO stopt proeven met hydroxychloroquine

18 2020 juni

De Wereldgezondheidsorganisatie heeft aangekondigd dat zij heeft besloten de klinische onderzoeken met hydroxychloroquine als mogelijke behandeling voor in het ziekenhuis opgenomen Covid-19-patiënten woensdag te beëindigen, met de conclusie dat het antimalariamiddel hun sterftecijfer niet verlaagt.

Remundo schreef:Het is de combinatie HCQ+AZI die een zekere effectiviteit heeft bij de vroege behandeling, maar vooral bij de MONITORING van patiënten en andere aanvullende therapieën (zink, antistollingsmiddel, zuurstof, borstscans, ECG, bloedonderzoek, immunomodulatoren, enz.)

Zodra de WHO een beetje hoest over HCQ, komen mensen en slaan Raoult ijverig...

Ik verwijs u naar de Lancet en zijn vervalste studie...

Dat gezegd hebbende, HCQ alleen is niet erg effectief, dat weten we al sinds 17 maart... Het was zelfs Raoult die het testte. : Roll:
1 x
Beeld
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Hydroxychloroquine vermindert het sterftecijfer niet

par ABC2019 » 19/06/20, 14:14

Obamot schreef:Iemand hypocriet noemen is een houding beschrijven, niet beledigen.

Natuurlijk, ja, het is een belediging.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Insulte
Een belediging is een toestand, uitdrukking of vaak gedrag dat als vernederend of beledigend wordt beschouwd.


Als je niet weet wat het is, is het misschien niet zo verwonderlijk dat je ze zo vaak gebruikt zonder het te beseffen...

Minachting is net zo beledigend.
Als u niet wilt reageren op gesprekspartners die uw argumenten op a forum, waarom meedoen...
Dien het kamp in : Cheesy:

Ik reageer op degenen die argumenten naar voren brengen, ik reageer niet langer op degenen die zoals jij en Guy je tijd besteden aan het beledigen van anderen, wat slechts een tactiek is om je gesprekspartners op hetzelfde terrein te trainen en het debat te verpesten. Zoals ik al zei, ik reageer op berichten die interessant genoeg zijn om door anderen te worden geciteerd, wat een behoorlijk effectief filter is. Als ik argumenten zie die voldoende interessant zijn om door anderen te worden aangehaald en waarop ik geloof dat ik een antwoord heb, zal ik die zonder problemen geven. Dit zal waarschijnlijk niet het geval zijn met de beledigende berichten die u blijft versturen.

Ik maak een paar van dit soort uitzonderingen om te controleren of je je houding hebt veranderd, uiteraard is dit niet het geval als ik kijk naar de berichten die anderen naar je sturen. Ik ga dus terug naar de vorige configuratie.

Dat maakt niet uit,
Omdat we het niet nodig hebben, is de algehele dodelijkheid (verhouding tot het aantal geïnfecteerden) van het centrum 6%
En we vinden overal ter wereld dezelfde verhouding bij degenen die vergelijkbare protocollen gebruiken!

Aangezien de bepalende factor voor sterfte de leeftijd is, en voor een bepaalde leeftijd de ernst zeer variabel is, betekent het ‘algemene’ cijfer natuurlijk niets als je niet specificeert op welke steekproef je het meet, en hoe het werd geselecteerd.

Als u dit argument, hoe elementair het ook is om te begrijpen, niet hebt begrepen, zie ik niet in hoe we een verstandig debat kunnen voortzetten.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Hydroxychloroquine vermindert het sterftecijfer niet

par GuyGadebois » 19/06/20, 14:21

Obamot schreef:Iemand hypocriet noemen is een houding beschrijven, niet beledigen. <<< Het is inderdaad een diagnose

Minachting is net zo beledigend.
Als u niet wilt reageren op gesprekspartners die uw argumenten op a forum, waarom meedoen...
Dien het kamp in : Cheesy:

Voortdurend worden aangezien voor idioten, minachting, neerbuigendheid, valse vragen, valse antwoorden, systematische verrotting van onderwerpen, leugens, manipulatie. Dit alles is beledigend, energieverslindend, vermoeiend en steriel. ABC le cumulard heeft dit allemaal op zich. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een goede, openhartige belediging van de halsband boven deze smerige manier van handelen die een belediging is voor de intelligentie van anderen. Intelligentie die wij natuurlijk niet bezitten, vergeleken met uitzonderlijke wezens zoals de multipseudo die overal rondslingert. Behalve vanaf hier... : Mrgreen:
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Hydroxychloroquine vermindert het sterftecijfer niet

par sicetaitsimple » 19/06/20, 14:40

GuyGadebois schreef:We kennen de feiten, dit zijn de resultaten van de IHU Marseille.


Nee, wij kennen ze niet. De samenvatting van de studie "3737 patiënten" werd op 27 mei gepubliceerd, maar op de studie wordt gewacht. En in de samenvatting die je op de IHU-website kunt vinden, leren we niets qua resultaten. We vernemen zojuist dat het onderzochte cohort een gemiddelde leeftijd van 05 jaar had.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Hydroxychloroquine vermindert het sterftecijfer niet

par GuyGadebois » 19/06/20, 14:40

GuyGadebois schreef:We kennen de feiten, dit zijn de resultaten van de IHU Marseille.

En de feiten zijn duidelijk. Ze zijn te vergelijken met ieder ander ziekenhuis.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Hydroxychloroquine vermindert het sterftecijfer niet

par sicetaitsimple » 19/06/20, 14:45

GuyGadebois schreef:En de feiten zijn zonder tegenspraak.


Onder voorbehoud dat we ze kennen, maar voorlopig weten we ze niet, tenzij je een link vindt naar de studie "3737 patiënten".
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Hydroxychloroquine vermindert het sterftecijfer niet

par GuyGadebois » 19/06/20, 14:50

GuyGadebois schreef:We kennen de feiten, dit zijn de resultaten van de IHU Marseille.

Geen enkel ander ziekenhuis in Frankrijk heeft dit soort resultaten. De mis is gezegd.
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Hydroxychloroquine vermindert het sterftecijfer niet

par Obamot » 19/06/20, 14:53

sicetaitsimple schreef:
GuyGadebois schreef:We kennen de feiten, dit zijn de resultaten van de IHU Marseille.


Nee, wij kennen ze niet. De samenvatting van de studie "3737 patiënten" werd op 27 mei gepubliceerd, maar op de studie wordt gewacht. En in de samenvatting die je op de IHU-website kunt vinden, leren we niets qua resultaten. We vernemen zojuist dat het onderzochte cohort een gemiddelde leeftijd van 05 jaar had.


Niet waar, het geeft een sterftecijfer van 18% voor zeer gevorderde senioren (uit het geheugen >85 jaar)
(wat lager is dan wat bekend is voor andere therapeutische benaderingen...)

Maar het heeft geen zin om cijfers te geven aan degenen die de xxxx doen om wat geld te krijgen.
het is niet zo EENVOUDIG Hé!!! Om ons te manipuleren, probeer het opnieuw...
Dernière édition par Obamot de 19 / 06 / 20, 14: 55, 1 keer bewerkt.
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Hydroxychloroquine vermindert het sterftecijfer niet

par sicetaitsimple » 19/06/20, 14:54

GuyGadebois schreef:Geen enkel ander ziekenhuis in Frankrijk heeft dit soort resultaten. De mis is gezegd.


Over welke resultaten heb je het? De studie is niet gepubliceerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Hydroxychloroquine vermindert het sterftecijfer niet

par Obamot » 19/06/20, 14:56

sicetaitsimple schreef:
GuyGadebois schreef:Geen enkel ander ziekenhuis in Frankrijk heeft dit soort resultaten.. De mis is gezegd.


Over welke resultaten heb je het? De studie is niet gepubliceerd.


Je stikt..
Dernière édition par Obamot de 19 / 06 / 20, 14: 58, 1 keer bewerkt.
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 275-gasten