Houd de fabriek van leugens tegen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par ABC2019 » 16/04/21, 14:40

ja en ik vroeg u of u geloofde dat de Pfizer-testen allemaal vervalst waren en dat de door Israël toegediende doses in feite nutteloos waren?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par Obamot » 16/04/21, 14:43

Ik weet het niet, ik doe niet aan politiek.

Daar had ik het over : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:

Obamot schreef:Begrijp je waarom we kunnen denken dat je berichten pinda's waard zijn in het licht van dergelijke tegenstrijdigheden? Aan de ene kant ben je superveeleisend, kibbelend over de kleinste komma gedreven door een scepsis "een bankier waardig bij het verlenen van krediet" wanneer het niet in je vizier is (HCQ, enz.), maar over een onderwerp dat je hebt gewonnen voor uw zaak (vaccinaties) bent u niet meer erg bezorgd' (ahem, dat is een understatement!)
Nu is het bewezen, nogmaals bedankt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14824
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par GuyGadeboisTheBack » 16/04/21, 14:47

ABC2019 schreef:dat is wat ik zeg, waarom vraag je naar bronnen, alleen om te zeggen dat je ze niet gelooft?

Vertel me wat u als geloofwaardige bronnen over vaccins beschouwt, dan kunnen we erover praten.

Aangezien er geen andere bronnen zijn dan die van de fabrikanten/verkopers, zie ik niet in waarom het er nog eens over zou hebben...

Ontdek welke bedrijven de grootste overtreders en wetsovertreders zijn in de Verenigde Staten
Malfeasance, fraude enz....JPG
Malversatie, fraude enz....JPG (174.75 Kio) 710 keer bekeken

https://www.goodjobsfirst.org/violation-tracker *

*Violation Tracker is de eerste uitgebreide database met wangedrag. Het omvat bankzaken, consumentenbescherming, valse claims, milieu, lonen en uren, veiligheid, discriminatie, prijsafspraken en andere zaken die sinds 2000 zijn opgelost door federale regelgevende instanties en alle onderdelen van het ministerie van Justitie - evenals zaken van staats-AG's en geselecteerde overheidsinstanties. In totaal: 483 civiele en strafrechtelijke zaken van meer dan 000 instanties met boetes van 300 miljard dollar. We dekken ook bepaalde soorten groepsvorderingen. Violation Tracker wordt geproduceerd door het Corporate Research Project van Good Jobs First.
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 16 / 04 / 21, 14: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par ABC2019 » 16/04/21, 14:47

Obamot schreef:Ik weet het niet, ik doe niet aan politiek.

Daar had ik het over : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:

Obamot schreef:Begrijp je waarom we kunnen denken dat je berichten pinda's waard zijn in het licht van dergelijke tegenstrijdigheden? Aan de ene kant ben je superveeleisend, kibbelend over de kleinste komma gedreven door een scepsis "een bankier waardig bij het verlenen van krediet" wanneer het niet in je vizier is (HCQ, enz.), maar over een onderwerp dat je hebt gewonnen voor uw zaak (vaccinaties) bent u niet meer erg bezorgd' (ahem, dat is een understatement!)
Nu is het bewezen, nogmaals bedankt!


helemaal niet, ik pas precies dezelfde criteria toe, ik vraag of er gepubliceerde dubbelblinde tests zijn die de werkelijke effectiviteit meten, dat is alles. En het is hetzelfde verzoek voor beide.

Voor vaccins is het antwoord ja, voor HCQ is het antwoord nee, zo simpel is het, maar ik ben ook niet achterdochtiger of sceptischer, als de tests worden gepubliceerd, heb ik a priori dat ze correct zijn.

Als u denkt dat de tests vervalst zijn, is het aan u om het bewijs te leveren om die beschuldigingen te staven. van mijn kant beschuldigde ik niet van dubbelblinde tests op grote aantallen die op HCQ waren gemaakt en die aantoonden dat ze effectief waren opgetuigd. Om één goede reden bestaat het niet.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par ABC2019 » 16/04/21, 14:49

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:dat is wat ik zeg, waarom vraag je naar bronnen, alleen om te zeggen dat je ze niet gelooft?

Vertel me wat u als geloofwaardige bronnen over vaccins beschouwt, dan kunnen we erover praten.

Aangezien er geen andere bronnen zijn dan die van de fabrikanten/verkopers, zie ik niet in waarom het er nog eens over zou hebben...


dus u denkt dat Israël miljoenen doses onnodig heeft gekocht en ingeënt voor zijn bevolking?

Ik stel altijd de vraag: met welk doel?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par Janic » 16/04/21, 14:54

pedobac
dus u denkt dat Pfizer-vaccins niet effectief zijn,
Dat weten we pas echt na de crisis, die mogelijk nog een paar jaar aanhoudt.
en dat bijvoorbeeld Israël miljoenen doses kocht en toediende aan zijn bevolking zonder enige rente
het is de rol van regeringen om bezorgde bevolkingsgroepen gerust te stellen met wat ze bij de hand hebben,[*] namelijk een nieuw product dat momenteel wordt getest
(door ze terloops aan de Palestijnen te weigeren)?
Daar is het vooral politiek, niet hygiënisch
is dat jouw standpunt?
dit is JOUW locatie!
kunt u mij vertellen met welk doel?
zaken, zaken, zaken! : Cheesy:

[*] soort AZT voor AIDS
Dernière édition par Janic de 16 / 04 / 21, 14: 56, 1 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par ABC2019 » 16/04/21, 14:55

Janic schreef:zaken, zaken, zaken! : Cheesy:

wat bedoel je, de Israëlische regering verdient geld door vaccins te kopen? :schok:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par Janic » 16/04/21, 14:59

wat bedoel je, de Israëlische regering verdient geld door vaccins te kopen? :schok:
hoi, hoi, ah, ah, oh, oh! Overheden betalen om de bange goede mensen gerust te stellen, en ze spugen in de wieg, dat is de zaak!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par Obamot » 16/04/21, 15:00

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Ik weet het niet, ik doe niet aan politiek.

Daar had ik het over : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:

Obamot schreef:Begrijp je waarom we kunnen denken dat je berichten pinda's waard zijn in het licht van dergelijke tegenstrijdigheden? Aan de ene kant ben je superveeleisend, kibbelend over de kleinste komma gedreven door een scepsis "een bankier waardig bij het verlenen van krediet" wanneer het niet in je vizier is (HCQ, enz.), maar over een onderwerp dat je hebt gewonnen voor uw zaak (vaccinaties) bent u niet meer erg bezorgd' (ahem, dat is een understatement!)
Nu is het bewezen, nogmaals bedankt!


helemaal niet, ik pas precies dezelfde criteria toe, [...] bla bla bla

Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld

Neen. Een enkele test van het laboratorium dat het vaccin heeft gemaakt, is peanuts waard, je hebt zojuist je compromis weer bewezen!

Merci encore!
Dernière édition par Obamot de 16 / 04 / 21, 15: 05, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14824
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Houd VS de fabriek van leugens tegen




par GuyGadeboisTheBack » 16/04/21, 15:05

ABC2019 schreef:
Janic schreef:zaken, zaken, zaken! : Cheesy:

wat bedoel je, de Israëlische regering verdient geld door vaccins te kopen? :schok:

De overheid verliest geen geld, want het zijn de mensen die geld verdienen. Aan de andere kant profiteren de laboratoria van deze enorme "afvoer". Een beetje zoals met Remdesivir (mutageen, gevaarlijk, ineffectief) waarvoor de Europeanen bijna een miljard hebben gespaard voor pruimen.
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 322-gasten