De eeuwenoude mysterie. Hoe om langer te leven?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 12/06/12, 17:52

Wat dit onderwerp betreft, om oud en alert te worden zoals zijn vader, of ik, zouden Plasmanu en zijn vrouw moeten stoppen met roken, en in plaats daarvan intensief bergopwaarts moeten gaan fietsen of hardlopen in de prachtige heuvels van de 'Ardèche, die meer dan 200m hoog.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 12/06/12, 17:56

Voor het off-topic. Ik heb een gordijn van 200 meter in de slaapkamer : Mrgreen:

Dede's antwoorden.
Zonder wiki : Mrgreen: er is niets of bijna
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 12/06/12, 19:50

Gedreven door zo’n ego! : Mrgreen: « il » [horen 'Wetenschap'] zal nooit ongelijk hebben...

Deze geest van tegenspraak is beslist sterker dan zijn gevoel voor reflectie!

:schok: : Lol: :onheil: : Mrgreen: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 12/06/12, 20:32

Om het punt naar huis te brengen.

Dédédidact we vinden hem leuk.
Als een dronkaard.
In eerste instantie is het koninklijk.
Daarna heb je twee dagen hoofdpijn (we zijn ouder dan 20 jaar) : Mrgreen: ).
Je belooft jezelf dat je het niet meer zult aanraken.
Maar ondanks alles ga je terug.
De dede is uitstekend.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 12/06/12, 20:59

Voor de “gekookt”:

– het moet langzaam koken terwijl je zenuwen in de knoop zitten! Beeld : Mrgreen: Beeld
– hij heeft zelfs een wijngaard! Beeld : Mrgreen: Beeld takawuw...

https://www.econologie.com/forums/post235161.html#235161
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 12/06/12, 21:19

Zonder wiki :onheil: er is niets of bijna


Maar ja, er zijn een aantal hele zware oude boeken van vóór het internet, om te lezen, om in het gezicht te gooien!!

En wees voorzichtig, in het verleden kende ik mensen van mijn leeftijd, die net als jij dachten, verkeerd, met slechte principes, niet intensief sporten, drinken, roken, met goede kleine vette of zoete gerechten, de maag goed vullen. ook gek, die nu paardebloemen bij de wortels zuigen!!! :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/06/12, 01:58

Beeld : Mrgreen: Beeld

Je had gelijk, het... drinken : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 13/06/12, 10:49

die nu paardebloemen bij de wortels zuigen!
Het is waar dat ze het beter hadden gedaan om ze eerder te consumeren, vooral omdat het na verbranding minder gemakkelijk is! : Cheesy: :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/06/12, 17:43

— “Ik denk dat het tijd is voor de gelukkige remedie” : Mrgreen: : Cheesy:

Beeld
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 28/09/12, 21:21

Robert Marchand, 100 jaar oud, vestigde vrijdag in Lyon het record voor de snelste honderdjarige over 100 kilometer fietsen, onder gejuich van bijna 300 bewonderaars die een “fenomeen” kwamen aanmoedigen.


De voormalige Parijse brandweerman, die in november zijn 101e verjaardag viert, vestigde het record voor de snelste honderdjarige over 100 kilometer fietsen in 4 uur, 17 minuten en 27 seconden.


niet op de elektrische fiets van D Pitt,!!!



http://tempsreel.nouvelobs.com/topnews/ ... -lyon.html

http://www.ouest-france.fr/actu/actuDet ... 9_actu.Htm

http://video.lequipe.fr/video/cyclisme/ ... yROoaf2O9I



Hij liep acht Bordeaux-Parijs, vier Parijs-Roubaix, twaalf Ardéchoise. "Mijn beste race is de Marmotte. De moeilijkste: vier passages naar Alpe d'Huez. Ik heb het drie keer gedaan", benadrukt hij trots. "Mijn geheim om in vorm te blijven? Trainen. Als je eenmaal in je stoel voor de tv of pc blijft zitten, ben je de klos", zegt deze kleine man van 1,52 m, 51 kilo, geboren in Amiens op 26 november 1911. "Ik weet niets van doping. Ik heb energiedrankjes geprobeerd, ik kreeg er moeite mee hond in mijn maag. Water en een beetje lieverd, dat is alles wat ik nodig heb", geeft hij toe.

Meer informatie gebruiksaanwijzing: http://www.sport.fr/cyclisme/le-centena ... z27nBEVMsh

"We zijn hier uit bewondering, het is uniek. We hebben tien jaar vrijwilligerswerk gedaan in een bejaardentehuis, we hebben daar mensen ontmoet die honderd jaar oud waren. Ik kan je vertellen dat het niet morgen is dat we een honderdjarige zullen vinden die dat kan dit record verslaan”, riepen Georges en Jacqueline Neyret uit, een paar jonge gepensioneerden.

“Missie volbracht, goed uitgevoerde artiest”, zei een vriend, terwijl hij een boeket bloemen overhandigde aan deze kleine man van 1,52 meter en 51 kilo, na zijn 300 rondjes op de wielerbaan van Lyon, onder een grote blauwe lucht. een accordeon uitgezonden door de luidsprekers, onderbroken door het gejuich van zo'n 250 toeschouwers.

- "van alles gebruikt, van niets misbruikt" -

Zijn hartslag en ademhaling werden, naast andere fysiologische criteria, gedurende de hele race gemeten (met behulp van sensoren op zijn lichaam) door een onderzoeker van het National Institute of Health and Medical Research (Inserm).

“We kunnen tot op hoge leeftijd geweldige prestaties leveren, net als Robert”, zegt Véronique Billat, een Inserm-onderzoeker aan de Universiteit van Evry-Val d’Essonne, die naar het veld kwam om de optredens van Robert Marchand te volgen.



Ik nodig jongere mensen, zoals ik, uit om deze route van de toppen, zonder auto, gedurende 35 km te doen, tussen Lavandou en nabij St. Tropez, heen en weer, zonder enige file, in de hittegolf van augustus, zoals ik dat doe, om ter compensatie van de onvermijdelijke ischias voor mijn pc, op een leeftijd die 2,333 keer dichter bij honderdjarigen ligt dan bij pasgeborenen!!

https://www.econologie.com/forums/post233473.html#233473

Om te gaan zonder auto zonder vervuiling op 40km, dan baden voor de mooiste villa's van St Tropez en soortgelijke terugkeer, aanpasbaar door Ramatuelle of Pampelonne !!

Beeld

Beeld

1600m van verticale drop voor precies de manier

Als het te gemakkelijk is, moeten we per fiets langs het kustpad terugkeren!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot], sicetaitsimple en 321 gasten