Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonontregelend

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Obamot » 02/01/22, 16:18

sicetaitsimple schreef:
Janic schreef:onnozele
Is het echt zo moeilijk om te zeggen "heb je gelijk opa"?
het is al gedaan, galopin!


Je hebt gelijk onze opa Tal Schaller voor ons.
We wachten nog steeds op jou om je beste posts over het inhoudelijke debat met ons te delen!

We wachten nog steeds, hier ben je op het "speeltuin"-niveau : Idee: :schok: : Roll:
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par sicetaitsimple » 02/01/22, 17:09

Obamot schreef:We wachten nog steeds op jou om je beste posts over het inhoudelijke debat met ons te delen!


Kom op, geen valse bescheidenheid, je bedoelt 'grote bijdragen' zoals die van jou?
Ja, daar stop ik....ik heb moeite met de enorme, kleurrijke lettertypen, de neongele highlights, de pijlen in alle richtingen,....
Misschien moet ik een dag toegewijde stage lopen om op jouw niveau te komen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Obamot » 02/01/22, 17:18

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:We wachten nog steeds op jou om je beste posts over het inhoudelijke debat met ons te delen!


Kom op, geen valse bescheidenheid, je bedoelt 'grote bijdragen' zoals die van jou?

Je blijft vals spelen en de uitwisselingen manipuleren, dat is de vraag die je werd gesteld, draai de rollen niet om, je stinkt.
sicetaitsimple schreef:Ja, daar stop ik....ik heb moeite met de enorme, kleurrijke lettertypen, de neongele highlights, de pijlen in alle richtingen,....
Misschien moet ik een dag toegewijde stage lopen om op jouw niveau te komen.
Verdomde klootzak, nee daar heb je geen probleem mee aangezien je zo ver gaat dat je karikaturen publiceert van een "kerel" die klaarkomt, nou we zouden liever praten over je "zelfportret" :pijl: vervuiling-preventie-gezondheid / de-wereld-na-een-verandering-in-ons-gedrag-is-essentieel-t16478-30.html?hilit = gotlib # p434701

In principe zet ik alleen typografische verrijking op artikelen die interessant zijn, als je het niet leuk vindt, verzoek ze te verwijderen, en stuur dit soort verzoeken niet meer naar mij. Ik had er niets mee te maken (ik stel me voor dat als deze functie er is, deze moet worden gebruikt!)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par ABC2019 » 02/01/22, 18:08

daar scoort Obamot een punt, de halfnaakte meisjes, het is cool, maar de tekeningen van pikken, daar heb je eerlijk gezegd de grens overschreden, gewoon.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par sicetaitsimple » 02/01/22, 19:23

ABC2019 schreef:daar scoort Obamot een punt, de halfnaakte meisjes, het is cool, maar de tekeningen van pikken, daar heb je eerlijk gezegd de grens overschreden, gewoon.

Maar waar heb je het over?
Ah, misschien van een seconde van mijn verwijderde berichten gedurende de dag zonder enige uitleg of privébericht nadat het hondje Obamot weer ging kreunen naar een moderator?
Bedankt Remundo!
Je moet gewoon weten dat naast het tolereren van permanente beledigingen van "beschermde soorten", matiging ook zonder enige kennisgeving of uitleg een bericht kan censureren (verwijderen) dat een van deze zelfde beschermde soorten zou hebben mishaagd.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par ABC2019 » 02/01/22, 19:35

sicetaitsimple schreef:
ABC2019 schreef:daar scoort Obamot een punt, de halfnaakte meisjes, het is cool, maar de tekeningen van pikken, daar heb je eerlijk gezegd de grens overschreden, gewoon.

Maar waar heb je het over?
Ah, misschien van een seconde van mijn verwijderde berichten gedurende de dag zonder enige uitleg of privébericht nadat het hondje Obamot weer ging kreunen naar een moderator?
Bedankt Remundo!
Je moet gewoon weten dat naast het tolereren van permanente beledigingen van "beschermde soorten", matiging ook zonder enige kennisgeving of uitleg een bericht kan censureren (verwijderen) dat een van deze zelfde beschermde soorten zou hebben mishaagd.


Daar heb ik het over!

Obamot schreef:Verdomde klootzak, nee daar heb je geen probleem mee aangezien je zo ver gaat dat je karikaturen publiceert van een "kerel" die klaarkomt, nou we zouden liever praten over je "zelfportret" :pijl: vervuiling-preventie-gezondheid / de-wereld-na-een-verandering-in-ons-gedrag-is-essentieel-t16478-30.html?hilit = gotlib # p434701


Hij is niet alleen een man en geen jonge vrouw, maar hij is niet eens Aziatisch, pffff....
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Janic » 03/01/22, 10:38

door ABCop »02/01/22, 19:08
daar scoort Obamot een punt, de halfnaakte meisjes, het is cool, maar de tekeningen van pikken, daar heb je eerlijk gezegd de grens overschreden, gewoon.
schokkend, wat een onvoorstelbare vulgariteit! :schok:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par GuyGadeboisTheBack » 03/01/22, 15:09

ABC2019 schreef:Hij is niet alleen een man en geen jonge vrouw, maar hij is niet eens Aziatisch, pffff....

Noch zwart...
bistro / muziek-om-te-ontdekken-aandeel-t11137-330.html? # p439022
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Exnihiloest » 03/01/22, 18:49

sicetaitsimple schreef:...
Maar waar heb je het over?
Ah, misschien van een seconde van mijn verwijderde berichten gedurende de dag zonder enige uitleg of privébericht nadat het hondje Obamot weer ging kreunen naar een moderator?
Bedankt Remundo!
Je moet gewoon weten dat naast het tolereren van permanente beledigingen van "beschermde soorten", matiging ook zonder enige kennisgeving of uitleg een bericht kan censureren (verwijderen) dat een van deze zelfde beschermde soorten zou hebben mishaagd.

Dat verbaast me niet. Het is de lokale en anticiperende toepassing van het programma "F Philippot".
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Janic » 04/01/22, 13:54

onnozele
Maar waar heb je het over?
Ah, misschien van een seconde van mijn verwijderde berichten gedurende de dag zonder enige uitleg of privébericht nadat het hondje Obamot weer ging kreunen naar een moderator?
Bedankt Remundo!
Je moet gewoon weten dat naast het tolereren van permanente beledigingen van "beschermde soorten", matiging ook zonder enige kennisgeving of uitleg een bericht kan censureren (verwijderen) dat een van deze zelfde beschermde soorten zou hebben mishaagd.
het is het voorrecht van degene die je tussen zijn muren ontvangt om je niet overal te laten poepen, met je modderige schoenen en overal te spugen, zonder ze schoon te willen maken, noch je te stoppen met vuil maken.
op deze site ben je niet thuis, dus respecteer de plaatsen en criteria van uw gastheer.
Als je overal wilt poepen, zijn er tal van anti-groene sites die je met open armen ontvangen. Vriendelijke AFIS en co.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 306-gasten