Gebruikt Duitsland Plaquenil (Chloroquine) (al) tegen Covid-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Christophe » 22/03/20, 15:02

Ik sprak hem net aan de telefoon en hij gaf me interessante informatie over de twee moleculen Chloroquine en Remdesivir

- Chloroquine werkt door het hele menselijk lichaam en kan worden gebruikt preventief én curatief... vandaar dat Brazilië het onder de gehele bevolking verdeelt

- Remdesivir hecht zich voornamelijk aan de cellen van de longen, daarom is het effectiever en sneller (sommige persartikelen spreken van remissie in slechts 48 uur?) om covid19 te behandelen MAAR het is niet ealleen effectief in CURATIEF.

- een Er is al Chinees patent aangevraagd voor het gebruik van Remdesivir tegen covid19...
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3794
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1316

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par pedrodelavega » 22/03/20, 15:08

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par GuyGadebois » 22/03/20, 15:16

Nog een aanwijzing?
(uittreksel, vertaald)
Antivirale effecten van het nieuwe kruidengeneesmiddel KIOM-C op verschillende virussen

Om potentiële nieuwe antivirale middelen te identificeren, hebben recente onderzoeken opgeroepen tot uitgebreide tests van kruidengeneesmiddelen of natuurlijke stoffen die traditioneel worden gebruikt om virale infecties te voorkomen. De antivirale activiteiten en het werkingsmechanisme van de totale waterige extractbereiding van KIOM-C, een nieuw kruidengeneesmiddel, tegen verschillende soorten virussen werden onderzocht. In vitro antivirale activiteit tegen A/Puerto Rico/8/34 (H1N1) (PR8), vesiculair stomatitisvirus (VSV) en het virus van de ziekte van Newcastle (NDV) door inductie van eiwitfosforylering gekoppeld aan type I interferon en pro-inflammatoire cytokines in muizenmacrofaagcellen (RAW264.7) werden bepaald. In vivo vertoonden met KIOM-C behandelde BALB/c-muizen een hogere overlevingskansen en lagere virale titers in de longen bij blootstelling aan A/Waterbird/Korea/W81/2005 (H5N2), A/PR/8/34 (H1N1), A/Influenza subtypes Waterbird/Korea/W44/2005 (H7N3) of A/Chicken/Korea/116/2004 (H9N2) in tegenstelling tot de onbehandelde groep. De huidige studie onthulde dat de totale waterige extractbereiding van KIOM-C een antivirale toestand in muizenmacrofaagcellen en muizen stimuleert, resulterend in remming van virale infectie en bescherming tegen dodelijke uitdagingen.

http://translate.google.com/translate?h ... 4420246%2F
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par VetusLignum » 22/03/20, 15:20

Ierland wendt zich tot interferon alfa-2b, in samenwerking met Cuba (ik begrijp niet waarom ze deze keuze maken).
https://www.dublinlive.ie/news/dublin-n ... s-17957733
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Adrien (voormalig nico239) » 22/03/20, 15:38

Christophe schreef:Ah ah ah ik kreeg een nieuwe waarschuwing !! Econologie.com is echt een vies leugenachtige media (ahhaha) ... Gelukkig zorgt Facebook ervoor dat mensen de realiteit weten !! Ik heb plezier !! Het is echt een nepboek!

Fakebook.png

Ik vraag me af of "facebook heeft geen bestelling ontvangen " om deze ontkenningen te doen! Omdat het echt de eerste keer is dat ik er een ontvang! : Cheesy:

Reep Mosselen ...

We zullen zien of uw informatie ook wordt gecensureerd ... : Mrgreen:


Ik denk dat de verwarring door de term kwam "buit"....

Je vertaalde ‘diefstal van dieven’ terwijl het alleen maar ‘bestellingen in grote aantallen’ waren als ik de gedachten van deze dokter in superzachte modus afwijs.


Voor de distributie van chloroquine in Brazilië door de overheid onder de bevolking hoeven we alleen maar de informatie te controleren.
Het hoeft niet zo ingewikkeld te zijn
Als ik tijd heb zal ik eens kijken

Als je Braziliaanse vrienden hebt, kan ik ze het bericht doorsturen dat mijn vrouw heeft ontvangen voor een supernauwkeurige vertaling
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par GuyGadebois » 22/03/20, 15:39

VetusLignum schreef:Ierland wendt zich tot interferon alfa-2b, in samenwerking met Cuba (ik begrijp niet waarom ze deze keuze maken).
https://www.dublinlive.ie/news/dublin-n ... s-17957733

Omdat Cuba misschien het beste gezondheidszorgsysteem ter wereld heeft met de beste beoefenaars...
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Christophe » 22/03/20, 16:02

Adrien (ex-nico239) schreef:Voor de distributie van chloroquine in Brazilië door de overheid onder de bevolking hoeven we alleen maar de informatie te controleren.
Het hoeft niet zo ingewikkeld te zijn
Als ik tijd heb zal ik eens kijken

Als je Braziliaanse vrienden hebt, kan ik ze het bericht doorsturen dat mijn vrouw heeft ontvangen voor een supernauwkeurige vertaling


Nee, ik heb geen vriendene Braziliaans! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: Oeps sorry!

Ja, stuur alles wat je hierover weet, pers- of officiële cheques...Ik lees geen Portugees...dus ik zou moeite hebben met relevant onderzoek!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Christophe » 22/03/20, 16:03

GuyGadebois schreef:
VetusLignum schreef:Ierland wendt zich tot interferon alfa-2b, in samenwerking met Cuba (ik begrijp niet waarom ze deze keuze maken).
https://www.dublinlive.ie/news/dublin-n ... s-17957733

Omdat Cuba misschien het beste gezondheidszorgsysteem ter wereld heeft met de beste beoefenaars...


Helemaal waar, maar het moet gezegd worden dat Cuba een absoluut anti-Ricaans kwaad is!

Laten we de haakjes sluiten!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par Christophe » 22/03/20, 16:06

VetusLignum schreef:Kortom, dit bevestigt mij in mijn idee dat de overheid, door zo wantrouwend te zijn tegenover chloroquine, vooral tijd wil geven om voldoende voorraden weer op te bouwen (en van de gelegenheid gebruik maakt om aanvullende testen te doen).


En behoud ook een beetje van uw politieke geloofwaardigheid bij het beheersen van de crisis... De geloofwaardigheid is toch al beschadigd...

VetusLignum schreef:Vervolgens is de vraag die zich voordoet chloroquine voor alle patiënten, of alleen voor ernstige gevallen? Van mijn kant denk ik dat het beter is om het te reserveren voor ernstige gevallen (behalve om door te geven aan de systematische test).

Tot slot, zelfs als het effectief is, zal chloroquine niet noodzakelijkerwijs iedereen behandelen, het zal moeilijk zijn om oudere patiënten te behandelen die verzwakt zijn door verschillende pathologieën.


Laten we wachten op de Braziliaanse resultaten... het duurt een paar dagen voordat de Chloroquine effect heeft...
0 x
perseus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 283
Inschrijving: 06/12/16, 11:11
x 73

Re: Gebruikt Duitsland (al) Plaquenil (Chloroquine) tegen Covid-19?




par perseus » 22/03/20, 16:17

Hallo,

Enkele details over het onderzoek naar de behandeling met chloroquine, de heer Raoult is (onder andere) een van de auteurs):
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.03.16.20037135v1

Enkele hete opmerkingen.

Op de bodem:
-20 patiënten die gedurende het hele onderzoek zijn gevolgd, dit blijft licht, gezien de sterftecijfers van het virus kunnen we niet eens iets concluderen.
-Dit bevestigt enigszins de nuances die de Duitse professor naar voren bracht, maar verdient verder onderzoek. Ik denk dat we zeer snel aanvullende onderzoeken zullen hebben.
-De onderstaande opmerkingen zijn interessant, ik citeer er één:

“26 patiënten werden behandeld met hydroxychloroquine. Onder hen werden er 6 uitgesloten omdat ze de behandeling van 10 dagen niet volledig voortzetten; 3 werden overgebracht naar de intensive care, één overleed, één stopte de behandeling vanwege bijwerkingen (misselijkheid) en één verliet de afdeling. ziekenhuis voortijdig.
Van de 26 patiënten die met de behandeling met hydroxychloroquine begonnen, ging dus 15% (4/26) naar de intensive care of stierf, vergeleken met 0/15 van de controles, een verschil dat mogelijk op toeval berust. De uitgangskenmerken van de 6 patiënten van wie de toestand snel verslechterde, worden echter niet weergegeven in aanvullende tabel 1. De analyse van de resultaten van de behandelde groep is gebaseerd op de resterende 20 behandelde patiënten.



Opgemerkt moet worden dat de Franse autoriteiten grotendeels bij het onderzoek betrokken lijken te zijn.

@+
1 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten