Wie werd "gesponsord" door Pfizer?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: Wie werd "gesponsord" door Pfizer?




par GuyGadeboisTheBack » 06/10/22, 19:26

sicetaitsimple schreef:Zonder mezelf naar voren te willen brengen, het feit dat ik al heel lang in de lijst van "grappig" in de handtekening van Obamot stond (dat was toen je elkaar leuk vond zonder terughoudend te zijn, misschien weet je het niet meer?) zou me op de erelijst moeten krijgen.

Ja, heel goed, maar ik werd lang, breed en dwars geneukt, dat geef ik toe. Ik miste onderscheidingsvermogen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wie werd "gesponsord" door Pfizer?




par Obamot » 06/10/22, 20:28

sicetaitsimple schreef:Zonder mezelf naar voren te willen schuiven, het feit dat ik al heel lang in de lijst van "grappig" in Obamot's handtekening stond (het was in de tijd dat je elkaar zonder terughoudendheid leuk vond, je kunt je niet herinneren misschien niet?) zet me op de erelijst.

Precies... En hij laat zich een enorme laster toe om hem te dwingen te antwoorden, ziek! : Cheesy:
Let terloops op zijn obsessief-compulsieve neiging (om een ​​afleiding te creëren)! : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: Wie werd "gesponsord" door Pfizer?




par GuyGadeboisTheBack » 06/10/22, 21:05

Obamot schreef:Let terloops op zijn obsessief-compulsieve neiging (om een ​​afleiding te creëren)!

Zijn obsessieve neiging tot wat? Omdat uw zin, zoals die er nu uitziet, absoluut niets betekent! :schok:
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: Wie werd "gesponsord" door Pfizer?




par sicetaitsimple » 06/10/22, 21:14

Obamot schreef:
sicetaitsimple schreef:Zonder mezelf naar voren te willen schuiven, het feit dat ik al heel lang in de lijst van "grappig" in Obamot's handtekening stond (het was in de tijd dat je elkaar zonder terughoudendheid leuk vond, je kunt je niet herinneren misschien niet?) zet me op de erelijst.

Precies... En hij laat zich een enorme laster toe om hem te dwingen te antwoorden, ziek! : Cheesy:
Let terloops op zijn obsessief-compulsieve neiging (om een ​​afleiding te creëren)! : Idee:


Sorry, ik begreep je antwoord niet... Maar het is niet erg serieus...
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14911
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: Wie werd "gesponsord" door Pfizer?




par GuyGadeboisTheBack » 06/10/22, 22:22

Als het je gerust kan stellen, het lijkt me dat hij al een tijdje niet meer begrijpt wat hij schrijft. Het wordt steeds onsamenhangender. Waarschijnlijk een bijwerking van zijn fitnesskuur. In de vorm van wat? Dan.... Beeld
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9792
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2648

Re: Wie werd "gesponsord" door Pfizer?




par sicetaitsimple » 06/10/22, 22:51

Ja, ter verduidelijking, toen ik schreef "het is niet erg serieus", bedoelde ik "het is niet erg serieus voor mij".

PS: maar we zitten een beetje buiten "jouw" onderwerp, denk ik.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

Re: Wie werd "gesponsord" door Pfizer?




par Christophe » 20/11/22, 22:55

: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Hier zijn de Pfizer-contracten ondertekend door de EU in het Frans en NIET gecensureerd of doorgestreept!

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 214-gasten