De voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par GuyGadebois » 05/04/20, 21:15

Ahmed schreef:...zeker geen licht, deze kerel! :D

Ik zal zijn afkomst niet noemen om niemand te beledigen... Laten we zeggen dat hij "grotendeels" uit de Balkan kwam...: Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par ABC2019 » 05/04/20, 22:06

GuyGadebois schreef:
Ahmed schreef:...en de schop tegen het stuk zeep na het douchen, vergeten we die nog? <<< Het is gerelateerd omdat de meesten van hen tijdens het uitglijden op een stuk zeep met de toverstok werden gespietst. : Mrgreen:
Dankjewel. Kerel, voor deze nuttige aanbeveling over te gaar stokbrood: wat een perversiteit verborgen onder onschuldige schijn! :schok:

Weet jij waar dat vandaan kwam? Verhalen die een bevriende spoedarts ons vertelde over de duizend en één voorwerpen die hij vond in de fundamenten van bepaalde patiënten en die daar grotendeels ‘per ongeluk’ waren beland. Inclusief een bijzonder smakelijke anekdote: Een man had zichzelf een gloeilamp aangedaan en deze aangestoken. Het had zich toen letterlijk aan het slijmvlies vastgelast, maar hij zwoer bij zijn grote goden dat hij niet begreep hoe het daar terecht was gekomen... : Mrgreen:

Ik hoorde ook over een man waarbij zijn voortplantingsorgaan vastzat in de afvoer van een radiator...

als we de piek naderen, zou het anders volgens de voorspellingen grofweg moeten verdubbelen, dus rond de 15 in mei... er zijn er die nog steeds zullen zeggen dat het niet erger is dan een zware griep...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par GuyGadebois » 05/04/20, 22:11

ABC2019 schreef:Ik hoorde ook over een man waarbij zijn voortplantingsorgaan vastzat in de afvoer van een radiator...

Wij noemden het ‘Tandenstoker’.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par ABC2019 » 06/04/20, 06:47

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:Ik hoorde ook over een man waarbij zijn voortplantingsorgaan vastzat in de afvoer van een radiator...

Wij noemden het ‘Tandenstoker’.

: Mrgreen: ja niet de zuivering, ik bedoelde het dieet. Daarnaast maak ik me zorgen om Janic, hij is sinds 2 april niet meer verschenen. Ik hoop dat hij niet op de intensive care ligt :schok:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par Obamot » 22/06/20, 05:26

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef: Janic is zo vriendelijk mij elementen uit de psychologie te geven, zodat ik het mechanisme van overtuigingen [...]

Er valt niets te begrijpen. Het is een persoonlijke conditionering [...]

Bah, hoe zouden we willen, Guy? Meneer spreekt van "psychologie"Maar zou weigeren te spreken"placebo'!? BeeldBeeld
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par ABC2019 » 22/06/20, 07:24

Obamot schreef:
GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef: Janic is zo vriendelijk mij elementen uit de psychologie te geven, zodat ik het mechanisme van overtuigingen [...]

Er valt niets te begrijpen. Het is een persoonlijke conditionering [...]

Bah, hoe zouden we willen, Guy? Meneer spreekt van "psychologie"Maar zou weigeren te spreken"placebo'!?

Hé, ik zei tegen mezelf: Obamot begint te posten over homeopathie, zou hij iets interessants te zeggen hebben?
Nou nee, in de eerste plaats doet hij alleen wat hij kan doen, namelijk weer een persoonlijke aanval uitspreken zonder enige nuttige informatie aan het debat te leveren. En dan iets zeggen, aangezien ik al vaak over placebo heb gesproken.

Maar naar mijn mening zou het verstandig zijn om niet opnieuw te posten op een draad gewijd aan de voordelen van homeopathie totdat de herinnering aan Covid-19 uit het geheugen verdwijnt – wat enige tijd kan duren.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par Obamot » 22/06/20, 10:50

Wat een persoonlijke aanval hier... Beeld Toch is het simpel...

vertel ons ABC, kun je het voor ons samenvatten in maximaal 1 paragraaf:

"Wat was het onverwachte wetenschappelijke resultaat van het effect dat onlangs door de toediening van een placebo werd teweeggebracht?"

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par GuyGadebois » 22/06/20, 12:54

Obamot schreef:Bah, hoe zouden we willen, Guy? Meneer spreekt van "psychologie"Maar zou weigeren te spreken"placebo'!?

Het strekt hem allemaal toe, want hij weet niet wat het is. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par ABC2019 » 22/06/20, 13:04

Obamot schreef:Wat een persoonlijke aanval hier... Beeld Toch is het simpel...

vertel ons ABC, kun je het voor ons samenvatten in maximaal 1 paragraaf:

"Wat was het onverwachte wetenschappelijke resultaat van het effect dat onlangs door de toediening van een placebo werd teweeggebracht?"

Beeld

Nee, ik weet het niet, waarom? maar als je erover wilt praten, doe het dan!
(maar waarom zeg je ‘onverwacht’? We weten al heel lang dat het placebo-effect bestaat!)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par Obamot » 22/06/20, 13:51

QED!

GuyGadebois schreef:
Obamot schreef:Bah, hoe zouden we willen, Guy? Meneer spreekt van "psychologie"Maar zou weigeren te spreken"placebo'!?

Het strekt hem allemaal toe, want hij weet niet wat het is. : Mrgreen:

Nu weten we tenminste dat hij het niet meer weet sinds hij het herkende : Cheesy:

Hij praat dus al maanden met ons over een onderwerp waar hij geen verstand van heeft. Beeld Beeld Beeld

Ik zei het je toch...
Dernière édition par Obamot de 22 / 06 / 20, 14: 08, 6 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 329-gasten