Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider




par Christophe » 11/02/22, 20:45

2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider




par Christophe » 12/02/22, 08:26

Raoults eerbetoon aan Montagnier (het is technisch, ik begreep niet alles...)

1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider




par Christophe » 12/02/22, 17:06

Waarom "Le Monde" wachtte met de aankondiging van het overlijden van Luc Montagnier

De dood van de mede-winnaar van de Nobelprijs voor de Geneeskunde 2008 werd pas op donderdag 10 februari, twee dagen na het optreden ervan, bevestigd. Als "Le Monde" en andere media op deze garantie hebben gewacht om het nieuws aan te kondigen, is dat natuurlijk niet om het te verbergen, zoals sommige internetgebruikers zich misschien hebben voorgesteld, maar om de waarheid ervan te verzekeren.


https://www.lemonde.fr/le-monde-et-vous ... 65879.html

0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16163
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5259

Re: Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider




par Remundo » 12/02/22, 23:50

het is vooral dat het hen kwaad maakte om erover te praten!!

in het algemeen vereist de "waarheid van de sterfgevallen" geen 2 dagen verificatie...
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider




par Obamot » 13/02/22, 01:20

Voor Axel Kahn duurde het niet lang!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider




par Christophe » 13/02/22, 10:47

Normaal had hij zijn siegvax feestkaart... : Lol: : Lol:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider




par Christophe » 14/02/22, 09:34

Dit gaat allemaal slecht, heel slecht, om te eindigen...

Nobelprijswinnaar, Japanse hoogleraar fysiologie en geneeskunde, Tasuku Honjo, veroorzaakte vandaag opschudding en verbazing op alle sociale netwerken en in alle media toen hij beweerde dat dit coronavirus niet natuurlijk was; Als het natuurlijk was, zou het de hele wereld niet zo beïnvloeden. Omdat de temperatuur van land tot land verschilt, afhankelijk van de soort; Als het natuurlijk was, zou het alleen landen treffen met dezelfde temperatuur als China. In plaats daarvan verspreidt het zich zowel in een land als Zwitserland als in woestijngebieden; Als het natuurlijk was, zou het zich verspreiden op koude plaatsen, maar sterven op warme plaatsen. Ik heb meer dan veertig *(40)* jaar dieren en virussen bestudeerd. Het is niet natuurlijk. Dit virus is vervaardigd en volledig kunstmatig. Ik heb vier *(04)* jaar in een laboratorium in Wuhan China gewerkt en ik ken al het personeel in dat laboratorium in China heel goed. Ik heb ze allemaal gebeld na de corona-crash. Maar al hun telefoons zijn al maanden niet beschikbaar en nu is bekend dat al die laboratoriumtechnici dood zijn.

Op basis van al mijn kennis en al het eerdere onderzoek dat gedaan is, kan ik met honderd procent zekerheid *(100%)* zeggen dat het *Corona 19* virus geen natuurlijk virus is. Het is geen vleermuisvirus. China heeft het opzettelijk en met voorbedachten rade gecreëerd. Als wat ik vandaag zeg nu, of zelfs na mijn dood, verkeerd blijkt te zijn, kan de Chinese regering mijn *Nobelprijs* afnemen. Maar China liegt en zijn hele vreselijke communistische regering moet streng worden gestraft en met het volle gewicht van gerechtigheid, internationaal strafrecht, omdat deze grote vreselijke, onvergeeflijke en rampzalige waarheid op een dag aan alle mensen over de hele wereld zal worden onthuld.

*Geef dit bericht door aan de overgrote meerderheid van de mensen, want het is noodzakelijk dat iedereen weet wat er met ons allemaal gebeurt.*




iQT3YNUTq-8.jpg
iQT3YNUTq-8.jpg (125.63 KiB) 1265 keer bekeken
1 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider




par pedrodelavega » 14/02/22, 10:55

1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider




par Obamot » 14/02/22, 12:01

Hij ontkende het niet echt. hij had verschillende posities op verschillende tijdstippen.

AFP is niet betrouwbaar in fact-checking.

hij zou niet hebben gezegd dat hij daar heeft gewerkt, maar dat hij daar contact had met onderzoekers. Ik had het gecontroleerd voordat de info verdween.

Kortom, haastig nog iets van Végaz gepost.

Maar waar jij de grootste klootzak bent, is dat de NIH heeft toegegeven te financieren wat 'functiewinst' wordt genoemd, wat bewijst dat het niet natuurlijk is. En dat weet je heel goed, maar het is al maanden geleden dat je er iets over hebt gezegd.

En je hield van Guy omdat hij de controversiële standpunten had die hij sinds eind 2021 zonder bewijs had 'verdedigd'.

De bekentenissen van de NIH geven eer aan de "intrekking" van de getuigenis van deze Japanse wetenschapper, Tasuku Honjo, Nobelprijswinnaar. ingetrokken? mogelijk omdat ik een screenshot had gezien van wat hij had gepubliceerd! Professor Luc Montagnier, Nobelprijs had ook laten doorschemeren... Hij had laten doorschemeren dat hij bedreigd was. kunnen we dan de terugtrekking van zijn Japanse tegenhanger begrijpen? Kent u de oorzaken van zijn dood?

Alle hypothesen liggen op tafel, het probleem is dat je niet de nederigheid hebt om bedenkingen te uiten.
Net als bij de statistieken op basis van arch-false PCR-tests. Van de zee2 in palen.
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9828
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2671

Re: Verdwijning van professor Montagnier, groot wetenschapper en klokkenluider




par sicetaitsimple » 14/02/22, 13:00

Christophe schreef:Dit gaat allemaal slecht, heel slecht, om te eindigen...


Haal je ons uit het nepnieuws van april 2020?
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 311 gasten