Gezondheidspas, vaccinpaspoort, beperkingen voor niet-gevaccineerde mensen: oplossingen of nachtmerrie?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: The Vaccine Passport: oplossing of nachtmerrie?

par Christophe » 26/02/21, 13:10

0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: The Vaccine Passport: oplossing of nachtmerrie?

par Rajqawee » 26/02/21, 13:13

Ik zeg het niet vaak, natuurlijk nogal optimistisch... maar dit is echt eng.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: The Vaccine Passport: oplossing of nachtmerrie?

par Christophe » 26/02/21, 13:16

Dat is alles en daaraan gekoppeld is de jackpot!

gezondheid-preventie-verontreiniging / covid-19-lijst-met-effectieve-vaccins-t16510-1030.html # p433291

:onheil: :onheil: :onheil:

Himmler moet eens goed lachen en zich verbazen over zoveel bedrog...aangezien dit allemaal in een democratie gebeurt...
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: The Vaccine Passport: oplossing of nachtmerrie?

par Rajqawee » 26/02/21, 13:19

Mijn vrouw praat veel met me over het openen van een boerderij/gite...Ik heb er al een tijdje over nagedacht...om even stil te zijn van veel dingen!

het ergste is dat ik in een ziekenhuis werk.
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 588
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 313

Re: The Vaccine Passport: oplossing of nachtmerrie?

par Peter » 26/02/21, 18:49

Het vaccinatiepaspoort is essentieel om massale vaccinatie op gang te brengen.
Aangezien de baten/risicoverhouding niet geweldig is voor mensen die geen risico lopen (experimenteel vaccin, voorkomt niet dat het besmettelijk is, onbekende beschermingsduur, effectiviteit op varianten...) zullen we een voordeel moeten creëren voor het doorsturen van bestelde vaccins.

De media zijn al geruime tijd gemobiliseerd om deze nieuwe registratie geaccepteerd te krijgen. Ik denk dat zodra de logistiek op orde is, de beperkende maatregelen kunnen worden opgeheven op vertoon van zijn up-to-date vaccinatiepaspoort.
Het zal zijn om een ​​vaccin te rechtvaardigen dat niet voorkomt dat het besmettelijk is, maar ach, we zijn meer dan een afwijking.
1 x
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: The Vaccine Passport: oplossing of nachtmerrie?

par ENERC » 26/02/21, 19:23

Petrus schreef:Het vaccinatiepaspoort is essentieel om massale vaccinatie op gang te brengen.
Aangezien de baten/risicoverhouding niet geweldig is voor mensen die geen risico lopen (experimenteel vaccin, voorkomt niet dat het besmettelijk is, onbekende beschermingsduur, effectiviteit op varianten...) zullen we een voordeel moeten creëren voor het doorsturen van bestelde vaccins.

De media zijn al geruime tijd gemobiliseerd om deze nieuwe registratie geaccepteerd te krijgen. Ik denk dat zodra de logistiek op orde is, de beperkende maatregelen kunnen worden opgeheven op vertoon van zijn up-to-date vaccinatiepaspoort.
Het zal zijn om een ​​vaccin te rechtvaardigen dat niet voorkomt dat het besmettelijk is, maar ach, we zijn meer dan een afwijking.

Het is aan iedereen om te zien, maar sterfte is niet het grootste probleem:
Volgens het Office for National Statistics, het Britse Office for National Statistics, lijdt een op de tien patiënten drie maanden na herstel aan "lange Covid". Daarnaast ziet 20% van de patiënten de klachten vijf weken aanhouden, meldt de DailyMail.
https://fr.news.yahoo.com/covid-19-pati ... ccounter=1

De lange covid treft vaak 30-40-jarigen. Ik ken er een en die is helemaal niet grappig. Ik hoop eraan te ontsnappen.

Ik als mensen de vaccinatie weigeren en dat ze door de sécu betaalde werkonderbrekingen opgeven, dat past bij mij.

Maar de weigering om zich te laten vaccineren en herhaaldelijke werkonderbrekingen gedurende meerdere maanden krijgen, vormt een reëel probleem.

Als u de vaccinatie weigert, stemt u ermee in om niet te worden betaald voor werkonderbrekingen. Wij zijn het eens? Of verander je van gedachten?
1 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913

Re: The Vaccine Passport: oplossing of nachtmerrie?

par gegyx » 26/02/21, 19:25

Petrus schreef:De media zijn al geruime tijd gemobiliseerd om deze nieuwe registratie geaccepteerd te krijgen. Ik denk dat zodra de logistiek op orde is, de beperkende maatregelen kunnen worden opgeheven op vertoon van zijn up-to-date vaccinatiepaspoort.

Om winst te hopen, op de jaarlijkse dosis van het vaccin, wat verliezen ze als deeg, voor reizen, per vliegtuig, excursies, restaurants, concerten, bioscopen!...
Voor degenen die resistent zijn tegen vaccins en aangifte doen, zal een ander systeem worden geboren, om goed te leven, parallel.
Anders ontploft het gewoon.
En een keer is genoeg. :?
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 588
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 313

Re: The Vaccine Passport: oplossing of nachtmerrie?

par Peter » 27/02/21, 00:24

ENERC schreef:Als u de vaccinatie weigert, stemt u ermee in om niet te worden betaald voor werkonderbrekingen. Wij zijn het eens? Of verander je van gedachten?

Degenen die weigeren als proefkonijn te dienen vragen om afstand te doen van hun rechten is toch een beetje overdreven!

gegyx schreef:Om winst te hopen, op de jaarlijkse dosis van het vaccin, wat verliezen ze als deeg, voor reizen, per vliegtuig, excursies, restaurants, concerten, bioscopen!...

Ik denk dat het beheer van deze pandemie vooral bedoeld is om een ​​economische crisis te rechtvaardigen die toch zou uitbreken en de bezuinigingsmaatregelen die zullen volgen.
Ik kan me niet voorstellen dat de leiders, die zweren bij de economie, een gezonde economie opofferen om oude mensen te redden en de openbare ziekenhuizen te ontlasten die ze al aan het vernietigen waren.
De opgeofferde sectoren waren hoe dan ook gedoemd de mond te breken.

gegyx schreef:Voor degenen die resistent zijn tegen vaccins en aangifte doen, zal een ander systeem worden geboren, om goed te leven, parallel.
Anders ontploft het gewoon.
En een keer is genoeg. :?

Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik geloof niet echt in het verzet van de mensen, ik denk dat de strategie gaat werken en er voor de vaccinatiecentra minstens zo lang een rij zal staan ​​als bij de McDonald's drive-thru aan het einde van de eerste lockdown...
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13713
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: The Vaccine Passport: oplossing of nachtmerrie?

par izentrop » 27/02/21, 01:06

Petrus schreef:Degenen die weigeren als proefkonijn te dienen vragen om afstand te doen van hun rechten is toch een beetje overdreven!
We zijn er niet meer
Nieuws over de effectiviteit van het vaccin tegen Covid-19 van Pfizer: we weten nu, dankzij een Israëlische studie, dat het ook beschermt tegen overdracht. "Het is een land dat overvloedig heeft gevaccineerd, meer dan de helft van de bevolking heeft in ieder geval een eerste dosis gekregen en we beseffen dat we de transmissieketens kunnen doorbreken", legt dokter en journalist Damien Mascret uit, aanwezig op de set van 12/13, vrijdag 26 februari. Infecties worden inderdaad met 92% verminderd. "Vandaag zijn we er bijna zeker van dat in meer dan 90% van de gevallen [een persoon] niet zal overdragen, ze zullen niet besmet raken", voegt hij eraan toe.

AstraZeneca effectief op 80-plussers
Ook het AstraZeneca-vaccin stelt beetje bij beetje gerust. “Aanvankelijk hadden we niet genoeg gegevens over 65-plussers, dus hebben we uit voorzorg het vaccin beperkt tot personen onder de 65”, herinnert Damien Mascret zich. Dankzij andere landen, zoals Schotland, die het massaal hebben gebruikt, zien we dat "de vermindering [van ziekenhuisopnames] spectaculair is voor alle leeftijdsgroepen", specificeert de arts: -85% voor 18-64-jarigen, -79% voor de 65-79-jarigen en tot slot -81% voor de 80-plussers. https://www.francetvinfo.fr/sante/malad ... 12241.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: The Vaccine Passport: oplossing of nachtmerrie?

par Christophe » 27/02/21, 01:49

Izydort weet niet dat sommige bijwerkingen van vaccins maanden of jaren kunnen duren...

Dus ja, al degenen die gevaccineerd zijn met vaccins die in haast zijn ontwikkeld, zijn proefkonijnen...
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 224-gasten