Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 03/12/20, 14:33

Janic schreef:welke,


DIE !! Ik heb het je al uitgelegd en zelfs laten zien!!

Screenshot_2020-12-03 Nadelen van het coronavirus - Pagina 224.png
Screenshot_2020-12-03 Coronavirus CONS - Pagina 224.png (463 bytes) 629 keer bekeken
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de nadelen van Coronavirus




par ABC2019 » 03/12/20, 15:05

Janic schreef:en dat ABC beschouwt als een wetenschappelijke referentie!

ah goed nu maak je je zorgen over wetenschappelijke referenties? ongelooflijk ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: de nadelen van Coronavirus




par Janic » 03/12/20, 15:10

ABC2019 »03/12/20, 16:05

Janic schreef:
en dat ABC beschouwt als een wetenschappelijke referentie!
ah goed nu maak je je zorgen over wetenschappelijke referenties? ongelooflijk ...
Het is onvermijdelijk, zoals met alle rationele wetenschappelijke beroepen, zij! en we gaan niet op zoek naar komisch amusement om te doen alsof we één zijn, wij!.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: de nadelen van Coronavirus




par Janic » 03/12/20, 15:13

DIE !! Ik heb het je al uitgelegd en zelfs laten zien!!
wat is dit? Wanneer moet ik het me hebben uitgelegd, het is al in een ander leven voor mij!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de nadelen van Coronavirus




par ABC2019 » 03/12/20, 15:21

Janic schreef:ABC2019 »03/12/20, 16:05

Janic schreef:
en dat ABC beschouwt als een wetenschappelijke referentie!
ah goed nu maak je je zorgen over wetenschappelijke referenties? ongelooflijk ...
Het is onvermijdelijk, zoals met alle rationele wetenschappelijke beroepen, zij!

Posten hier twee Janics? Ik dacht dat je tegen allesomvattend rationalistisch sciëntisme was! wees voorzichtig je wordt een zetetician als je doorgaat : Lol:
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 03/12/20, 15:24

Janic schreef:
DIE !! Ik heb het je al uitgelegd en zelfs laten zien!!
wat is dit? Wanneer moet ik het me hebben uitgelegd, het is al in een ander leven voor mij!


Zie je de foto niet of zo???

BeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeldBeeld

Zie je haar nu???
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: de nadelen van Coronavirus




par Janic » 03/12/20, 15:34

Zie je haar nu???
Ziezo, tot de volgende keer! : Cheesy: en wat moet ik doen aangezien ik daar schrijf en er geen aanhalingstekens zijn.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 03/12/20, 16:12

Janic schreef:Ziezo, tot de volgende keer! : Cheesy: en wat moet ik doen aangezien ik daar schrijf en er geen aanhalingstekens zijn.


Blijkbaar kun je nog steeds niet goed zien...anders had mijn naam in je antwoord gestaan...

Klik erop en kijk wat er gebeurt!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: de nadelen van Coronavirus




par Janic » 03/12/20, 16:35

Christophe schreef:
Janic schreef:Ziezo, tot de volgende keer! : Cheesy: en wat moet ik doen aangezien ik daar schrijf en er geen aanhalingstekens zijn.
Blijkbaar kun je nog steeds niet goed zien...anders had mijn naam in je antwoord gestaan...
Klik erop en kijk wat er gebeurt!

Oh, wonder dat het werkte! Behalve dat, nu komt het bij mij terug, als het een antwoord is, is het prima, maar met meerdere lagen wordt het een onmogelijke puinhoop en dus had ik het destijds opgegeven en was ik toen aan het kopiëren en plakken, een echt karwei. :(
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: de nadelen van Coronavirus




par Christophe » 03/12/20, 16:45

Janic schreef:Oh, wonder dat het werkte!


Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 3 jaar heeft het geduurd! :schok: : Mrgreen:

Janic schreef:Behalve dat, nu komt het bij mij terug, als het een antwoord is, is het prima, maar met meerdere lagen wordt het een onmogelijke puinhoop en dus had ik het destijds opgegeven en was ik toen aan het kopiëren en plakken, een echt karwei. :(


U kunt de aanhalingstekens van een enkel antwoord kopiëren en plakken...

Als je meerdere mensen wilt beantwoorden is het ook mogelijk om anders meerdere berichten te schrijven (is ook duidelijker voor de ontvangers)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx, Remundo en 350 gasten