2019-nCoV overdracht van mens op mens bewezen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De overdracht van mens op mens van 2019-nCoV is bewezen




par Janic » 30/03/20, 13:01

ABC2019 »30/03/20, 12:49
we zullen niet klagen dat de Covid-19 uiteindelijk niet teveel doden heeft veroorzaakt !! het probleem is niet het nummer dat hij daadwerkelijk zou hebben gemaakt, maar het nummer dat hij zou hebben gemaakt als er niets was ondernomen.
precies! als onze gezondheidsfunctionarissen deze isolatiemaatregelen hadden genomen bij de eerste tekenen van de verspreiding van de VOC vanuit China, zouden er nog minder zijn geweest, en dat weten we al duizenden jaren! Maar ons systeem heeft zoveel vertrouwen in zijn chemicaliën gesteld dat het is vergeten dat het niet op dit soort situaties kan reageren. Zal dit een les zijn voor de volgende?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De overdracht van mens op mens van 2019-nCoV is bewezen




par GuyGadebois » 30/03/20, 14:06

ABC2019 schreef:we zullen niet klagen dat de Covid-19 uiteindelijk niet teveel doden heeft veroorzaakt !! het probleem is niet het nummer dat hij daadwerkelijk zou hebben gemaakt, maar het nummer dat hij zou hebben gemaakt als er niets was ondernomen.

Nummer dat je niet weet. Overigens is de pandemie nog niet voorbij. Het lijkt. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: De overdracht van mens op mens van 2019-nCoV is bewezen




par Christophe » 30/03/20, 15:22

Een adviseur van Trump sprak over de 200 mogelijke doden in de VS....

Beroemdheden beginnen te vallen: https://www.huffingtonpost.fr/entry/ala ... 9dc1a3797a
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De overdracht van mens op mens van 2019-nCoV is bewezen




par ABC2019 » 30/03/20, 19:46

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:we zullen niet klagen dat de Covid-19 uiteindelijk niet teveel doden heeft veroorzaakt !! het probleem is niet het nummer dat hij daadwerkelijk zou hebben gemaakt, maar het nummer dat hij zou hebben gemaakt als er niets was ondernomen.

Nummer dat je niet weet. Overigens is de pandemie nog niet voorbij. Het lijkt. : Mrgreen:

normaal, ik zei niet dat ik het antwoord had, ik zei dat dat de vraag was.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De overdracht van mens op mens van 2019-nCoV is bewezen




par GuyGadebois » 30/03/20, 19:51

ABC2019 schreef:
GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:we zullen niet klagen dat de Covid-19 uiteindelijk niet teveel doden heeft veroorzaakt !! het probleem is niet het nummer dat hij daadwerkelijk zou hebben gemaakt, maar het nummer dat hij zou hebben gemaakt als er niets was ondernomen.

Nummer dat je niet weet. Overigens is de pandemie nog niet voorbij. Het lijkt. : Mrgreen:

normaal, ik zei niet dat ik het antwoord had, ik zei dat dat de vraag was.

Niet tevreden om iets te zeggen (lees je zin maar), je dringt aan, bewerend dat "wij" het niet zouden hebben begrepen, bewerend een denkbeeldige vraag...
Achteraf durf je om het hoofd van Janic te vragen terwijl je de hele tijd voor ieders hoofd betaalt... Verrassend, niet? Om de zaken niet erger te maken, ga ik mezelf censureren en niet in gekozen woorden alle goede dingen zeggen die ik denk aan een persoon van jouw statuur.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De overdracht van mens op mens van 2019-nCoV is bewezen




par ABC2019 » 30/03/20, 20:00

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:
GuyGadebois schreef:Nummer dat je niet weet. Overigens is de pandemie nog niet voorbij. Het lijkt. : Mrgreen:

normaal, ik zei niet dat ik het antwoord had, ik zei dat dat de vraag was.

Niet tevreden om iets te zeggen (lees gewoon je zin),

nou ja, lees mijn zin maar eens: we gaan niet klagen dat de covid-19 uiteindelijk niet teveel doden zal hebben veroorzaakt!! het probleem is niet hoeveel hij er daadwerkelijk heeft gemaakt, maar hoeveel hij zou hebben gemaakt als er geen actie was ondernomen.

Dus ik zeg niet dat ik het antwoord heb, ik zeg dat het de vraag is.
je houdt vol, bewerend dat "wij" het niet zouden hebben begrepen, bewerend een denkbeeldige vraag...

Ik doe niet alsof ik een denkbeeldige vraag ben, ik zeg dat dat de echte vraag is, en niet die van het aantal doden dat hij uiteindelijk zal hebben veroorzaakt. Wat is niet duidelijk?

Achteraf durf je om het hoofd van Janic te vragen terwijl je de hele tijd voor ieders hoofd betaalt... Verrassend, niet? Om de zaken niet erger te maken, ga ik mezelf censureren en niet in gekozen woorden alle goede dingen zeggen die ik denk aan een persoon van jouw statuur.


als je op de forums; maar zonder het geduld te hebben om beantwoord te worden, zou het beter zijn als je daar niet heen ging, nietwaar?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De overdracht van mens op mens van 2019-nCoV is bewezen




par GuyGadebois » 30/03/20, 20:03

Oreren is daarom het onderwerp van je echte proefschrift. Er worden geen vragen gesteld, maar gewoon een nutteloze, dwaze zin die nergens op gebaseerd is. Nog een volgeling van leegte.
(Ga je gang, antwoord, ga dieper) : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De overdracht van mens op mens van 2019-nCoV is bewezen




par ABC2019 » 30/03/20, 20:08

GuyGadebois schreef:Oreren is daarom het onderwerp van je echte proefschrift. Er worden geen vragen gesteld, maar gewoon een nutteloze, dwaze zin die nergens op gebaseerd is. Nog een volgeling van leegte.
(Ga je gang, antwoord, ga dieper) : Mrgreen:

nee, op dit reactieniveau is het echt nutteloos.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De overdracht van mens op mens van 2019-nCoV is bewezen




par GuyGadebois » 30/03/20, 20:09

QED ... : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De overdracht van mens op mens van 2019-nCoV is bewezen




par Janic » 30/03/20, 20:23

Dan durf je om Janic's hoofd te vragen
geen risico, hij heeft niet de intellectuele en fysieke middelen. Sterker nog, hij zakt dieper en dieper weg, in dit tempo zal hij de toespraak van Jules Vernes "de reis naar het middelpunt van de aarde" volbrengen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 268-gasten