De echte draad zonder misbruik.

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Christophe » 27/08/21, 14:49

ABC2019 schreef:In ieder geval, dankzij de beledigende posters voor het verbeteren van mijn statistieken: 100% van de beledigende berichten komt van niet-gevaccineerde mensen, een indrukwekkende correlatie!


100% van het afvalgedrag komt van gevaccineerd, een indrukwekkende correlatie (en zorgwekkend ... voor hen) ...
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14824
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par GuyGadeboisTheBack » 27/08/21, 15:37

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:In ieder geval, dankzij de beledigende posters voor het verbeteren van mijn statistieken: 100% van de beledigende berichten komt van niet-gevaccineerde mensen, een indrukwekkende correlatie!


100% van het afvalgedrag komt van gevaccineerd, een indrukwekkende correlatie (en zorgwekkend ... voor hen) ...

"Mijn statistieken", "mijn formule", "mijn onderwerp", "mijn leugens", "mijn misrekeningen", "mijn shit" .... "MAAR JE MOND" !!!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Obamot » 27/08/21, 15:44

Christophe schreef:100% van het afvalgedrag komt van gevaccineerd, een indrukwekkende correlatie (en zorgwekkend ... voor hen) ...
Op dit moment kunnen we dit wellustige spelletje "grappig" vergelijken met de situatie "politique" van Frankrijk.

Als de andere Acron erin is geslaagd om de Fransen te verdelen, denkt McKinsey dan dat hij zijn herverkiezing zal winnen?

Nog een vraag: zijn er zelfmoorden bij McKinsey.
Dernière édition par Obamot de 27 / 08 / 21, 15: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par ABC2019 » 27/08/21, 15:47

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:In ieder geval, dankzij de beledigende posters voor het verbeteren van mijn statistieken: 100% van de beledigende berichten komt van niet-gevaccineerde mensen, een indrukwekkende correlatie!


100% van het afvalgedrag komt van gevaccineerd, een indrukwekkende correlatie (en zorgwekkend ... voor hen) ...


als schelden geen gemeen gedrag voor je is, kunnen we je dan gewoon een idioot noemen? :P of je vertellen MAAR JE MOND? : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par ABC2019 » 27/08/21, 15:49

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef: zelfs een 90% effectief vaccin, dat 60% van de bevolking treft, met een virus dat twee keer zo besmettelijk is, lost niet alle problemen op.

Wat dacht je ervan om een ​​keer Frans te spreken, in plaats van zinloze zinnen te zeggen waar je trots op lijkt als ze niets betekenen?

wat begrijp je niet in
* een 90% effectief vaccin
* met 60% gevaccineerd
* en een virus dat twee keer zo besmettelijk is?

:schok:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par ABC2019 » 27/08/21, 15:51

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:dat lost niet alle problemen op.


We zullen ! Dus waarom wordt de Sanitairpas door onze poppen als "wonderbaarlijk" verkocht?

wat bedoel je met wonderbaarlijk?
Zelfs met de sanitaire pas moet je het masker ophouden als je niet eet, dus het is niet wonderbaarlijk ...
bovendien wordt de sanitaire pas niet geïdentificeerd met het vaccin.
Dernière édition par ABC2019 de 27 / 08 / 21, 15: 51, 1 keer bewerkt.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Christophe » 27/08/21, 15:51

ABC2019 schreef:als schelden geen gemeen gedrag voor je is, kunnen we je dan gewoon een idioot noemen? :P of je vertellen MAAR JE MOND? : Mrgreen:


Wat jou betreft, JA! En bham in je gezicht !!

Ik zei het je al: jij bent waarschijnlijk degene die hier de meeste beledigingen over heeft forum Ik ben oke...maar in plaats van de calimero te doen ... doe je gewetensonderzoek!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par ABC2019 » 27/08/21, 15:54

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:als schelden geen gemeen gedrag voor je is, kunnen we je dan gewoon een idioot noemen? :P of je vertellen MAAR JE MOND? : Mrgreen:


Wat jou betreft, JA! En bham in je gezicht !!

het is vies voor jou, maar niet voor mij? dat heet discriminatie!
Ik zei het je al: jij bent waarschijnlijk degene die hier de meeste beledigingen over heeft forum Ik ben oke...maar in plaats van de calimero te doen ... doe je gewetensonderzoek!


sinds wanneer is discriminatie de schuld van degenen die worden gediscrimineerd?

Ik weet heel goed waarom ik mezelf beledig, omdat ze niet weten hoe ze op een andere manier op mijn argumenten moeten reageren - als ze goede argumenten hadden, zouden ze die geven in plaats van me voortdurend te vervloeken.

Dus mijn zelfonderzoek zegt me dat ik op de goede weg moet zijn

En bham in je gezicht : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Christophe » 27/08/21, 16:02

ABC2019 schreef:sinds wanneer is discriminatie de schuld van degenen die worden gediscrimineerd?


Een idioot behandelen is geen discriminatie, het is luciditeit! : Lol: : Lol: : Lol:

ABC2019 schreef:Ik weet heel goed waarom ik mezelf beledig, omdat ze niet weten hoe ze op een andere manier op mijn argumenten moeten reageren - als ze goede argumenten hadden, zouden ze die geven in plaats van me voortdurend te vervloeken.

Dus mijn zelfonderzoek zegt me dat ik op de goede weg moet zijn

En bham in je gezicht : Mrgreen:


En je negeert gewoon de argumenten die aan je kleven!

Begin met te reageren op de opmerking die ik u vanmorgen heb gemaakt over uw wetenschappelijke methodologie met variabele geometrie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14824
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par GuyGadeboisTheBack » 27/08/21, 16:03

ABC2019 schreef:En bham in je gezicht : Mrgreen:

Wat zijn enkele beledigingen (meer dan verdiend sinds je inscriptie hierop) forum) tegen jou, vergeleken met de leugens, neerbuigendheid en minachting die je toont, je schandelijke manipulaties, je valse berekeningen, de manier waarop je alles kapt om te voorkomen dat je over problemen praat, je ondraaglijke narcisme, de meloen die je laat zien, je arrogantie, je permanente domheid , uw terugkerende kwade trouw, uw gezaghebbende argumenten, uw pretentie, uw incompetentie? Niets, DAT DALLE ...
En bham, in je kont : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 292-gasten