De echte draad zonder misbruik.

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Janic » 27/08/21, 13:00

ABCon schreef:
SM-clubs, ik weet dat ze ook bestaan, maar ik ga er niet heen
aan de andere kant de pseudozetetische clubs, daar ja en liever twee keer dan één keer!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14934
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4347

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par GuyGadeboisTheBack » 27/08/21, 13:12

ABC2019 schreef:Ik heb het over betrouwbare onderzoeken, op vrij grote steekproeven, dubbelblind...

Niets te maken met dubbele blindheid... Heb je je nog niet gerealiseerd dat dit verhaal van superioriteit voorbij is? Neen ? Kom je steeds weer terug? Stommerik ! * : Mrgreen:

Ps: Nee, de "JOGGERs" beledigen niet "iedereen", slechts een paar (drie of vier) klootzakken zoals jij, met verschillende graden van intensiteit, afhankelijk van de doelgroep. Jij en Blédina zijn duidelijk de headliners...

* Ik vond het niet leuk toen ik hem op 23/08 een idioot noemde... sindsdien heeft hij deze kleine bijnaam gebruikt en misbruikt om "wraak te nemen", Cutin 1st (Ah nee, Cutin 1st, het is Izy...) , Moron Stom, liever gezegd.
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 27 / 08 / 21, 13: 15, 1 keer bewerkt.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par ABC2019 » 27/08/21, 13:15

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:Ik heb het over betrouwbare onderzoeken, op vrij grote steekproeven, dubbelblind...

Niets te neuken dubbel blind...

Toch is dit waar we vaccins de schuld van geven, omdat we de dubbelblinde aanpak niet lang genoeg hebben voortgezet, wat betreft de bijwerkingen...

maar goed, waarschijnlijk hebben degenen die deze kritiek uiten je niet geraadpleegd?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14934
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4347

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par GuyGadeboisTheBack » 27/08/21, 13:16

ABC2019 schreef:Toch is dit waar we vaccins de schuld van geven...

Neen.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par ABC2019 » 27/08/21, 13:18

Christophe schreef:
Behalve dat je net zei dat het niet werkte op basis van het vaccin, zie 2 regels hierboven! Een pauze is nodig denk ik!!

Nee, ik ben nog nooit zo ver gegaan! Ik heb altijd in lengtegraad gereisd in plaats van in breedtegraad! : Mrgreen:

Ik zei het en ik denk het nog steeds: zelfs een 90% effectief vaccin, dat 60% van de bevolking treft, met een virus dat twee keer zo besmettelijk is, dat lost niet alle problemen op.
Het lijkt mij nog steeds vrij duidelijk dat het daaraan bijdraagt, en dat als blijkt dat we zonder vaccins allemaal opgesloten zouden moeten worden. Je kunt de gevaccineerden verachten, maar het is nog steeds aan hen te danken dat er niet meer zieke mensen in ziekenhuizen zijn.

9 keer meer onder de niet-gevaccineerden dan onder de gevaccineerden....
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14934
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4347

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par GuyGadeboisTheBack » 27/08/21, 13:21

ABC2019 schreef: zelfs een 90% effectief vaccin, dat 60% van de bevolking treft, met een virus dat twee keer zo besmettelijk is, lost niet alle problemen op.

Wat dacht je ervan om een ​​keer Frans te spreken, in plaats van zinloze zinnen te zeggen waar je trots op lijkt als ze niets betekenen?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Janic » 27/08/21, 13:29

abcon
Ca lijkt mij het is nog steeds vrij duidelijk dat het eraan bijdraagt, en dat misschien, Zonder vaccins zouden we allemaal opgesloten moeten zitten. Je kunt de gevaccineerden verachten, maar het is nog steeds dankzij hen dat er geen zieke mensen meer in ziekenhuizen zijn.
Woef woef! Welke precisie, welke zekerheden zijn daarop gebaseerd SI en HET LIJKT MIJ, dat is ernstige dubbelblindheid! : Roll: De bozo weet niet wat 'betekent'en het gevecht stopte bij gebrek aan strijders!" Stommerik!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Christophe » 27/08/21, 14:17

ABC2019 schreef:dat lost niet alle problemen op.


We zullen ! Dus waarom wordt de Sanitairpas door onze poppen als "wonderbaarlijk" verkocht?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Obamot » 27/08/21, 14:25

ABC2019 schreef:PS Ik blijf beledigende berichten rapporteren aan de moderatie - die uiteindelijk zal beseffen dat als ze ze echt wissen, ze waarschijnlijk snel zullen verdwijnen en dat ze er geen probleem mee zullen hebben. : Mrgreen: - maar ik neem niet elke keer op, omdat het de neiging heeft om een ​​nieuw aanstootgevend bericht uit te lokken - Ik verwacht ook dat dit het geval zal zijn voor dit antwoord, maar daarna zal ik niet meer antwoorden.
In ieder geval, dankzij de beledigende posters voor het verbeteren van mijn statistieken: 100% van de beledigende berichten komt van niet-gevaccineerde mensen, een indrukwekkende correlatie!
Als je heilig verklaard wilt worden, weet je wat je moet doen.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Janic » 27/08/21, 14:30

abcon
maar daarna zal ik niet meer antwoorden.
en wat doet hij? Hij vervolgt, een echt woord van een hoer... of van de politiek... of van pseudo-zetetici, kortom van een zelfverklaarde idioot! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 313-gasten