De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 12/09/22, 23:29

Zo'n volharding in de zelfvernietiging van de fo-fo door sommigen en dat zou niet onder een psychiater komen?:.
Macro schreef:
Remundo schreef:ja ja ik zag het. je bent hels... : Roll:
[…] uittreksel uit een obamot-post tegen hem een ​​paar dagen geleden... [afleiding] Nogmaals bedreigingen [geroddel]. Ik heb het een paar jaar geleden ook gehad en ik ben niet de enige... [laster, ik was destijds onterecht ontslagen, niet andersom] Daarom wilde ik laatst mijn locatie niet posten [sofisme] Wie weet waar zo'n vent toe in staat is... [met voorbedachten rade, bah] Als je ziet hoeveel tijd hij aan de forum haal het allemaal uit elkaar, ik ben geen psychiater... [Dat is waar als je het hebt over je poutoux, villen onder de microscoop] Maar het is duidelijk dat hij zich ernstig verveelt en tijd heeft om plezier te hebben met kwaad doen... [geroddel] Hij moet echt doen wat hij anderen adviseert: naar een psychiater gaan [gezien al het bovenstaande :schok: consulten kosten u]
Heeft MacrÔ geen waarschuwing gekregen? Wat in godsnaam, ik hoop dat je glijmiddel hebt ingeslagen voor de prijsstijging voor de 2?
changement-climatique-co2/canicules-et-plumes-de-chaleur-en-france-50-c-attendus-en-2026-t17230-90.html#p509970

Remundo schreef:Mr Simple is erg stil in vergelijking met het duo GuyObamot
Je maakt een grapje? Mr Hobbit = 13 VS 1 post voor mij.
Wat zijn de regels van het eliminatiespel HIER? Het roofdier laten glunderen in de aanval van provocaties?
En dan kraken, het slachtoffer elimineren? Ja, het is zorgwekkend (ik herinner je eraan dat in tegenstelling tot wat de andere verdraaide zegt, die absoluut alles op zijn kop zet!) Het slachtoffer is hij niet, de laatste 4 pagina's zijn stichtelijk. En volgens deze herhaling van de geschiedenis, typerend voor beschuldigende inversie, had het citaat niets te maken met dreigen ze was er alleen om het vermogen te testen om de bootlicker teleur te stellen. Nou, het resultaat is stichtelijk... Je zegt het zelf: hels.

Dat is wat zorgwekkend is!
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par pedrodelavega » 12/09/22, 23:38

Macro schreef:Zijn handtekening is een uittreksel uit een obamot-post tegen hem een ​​paar dagen geleden... Opnieuw bedreigingen. Genoeg om ? Wie weet.... Ik had er een paar jaar geleden ook recht op en ik ben niet de enige... Daarom wilde ik laatst mijn locatie niet posten in het onderwerp van mijn zonnedak.. Wie weet waartoe zo'n vent in staat is... Als je ziet hoeveel tijd hij aan de besteedt forum om alles te strippen...
en nogmaals ... we zien alleen op dit forum. Als dat zo is ... zijn er anderen
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par GuyGadeboisTheBack » 13/09/22, 01:37


Naast het feit dat hij van de gelegenheid gebruik maakte om op mij te mikken, wat nogmaals de staat van nood van de man aantoont, is het feit dat hij deze ironische opmerking slechts een seconde zonder meer kon accepteren (ziet wat, ik geef het toe, Ik gebruik graag), toont:
1: Ofwel de intellectuele zwakte van het onderwerp, maar ik betwijfel het in de ogen van het CV dat hij heeft gepost sinds zijn registratie hieronder, in de loop van de tijd.
2: Een ongezond verlangen van het subject om een ​​soort "macht" over een plaats te zoeken, zelfs als deze virtueel was en des te beter omdat het in werkelijkheid (IRL) "kost" om zoveel te durven.
3: Sociale netwerken, fora zijn een uitlaatklep, een therapie "ten koste" van anderen.
4: Ofwel het prikkelt het onderwerp om te manipuleren, mensen levend te villen door hun families, hun ziekten te gebruiken om hun doelen te bereiken. En stel jezelf dan op als slachtoffer.
Dat is wat zorgwekkend is!


Ik denk dat "vanaf vandaag" niemand meer voor de gek wordt gehouden (of bijna... blijven degenen wiens onderwerp zich inbeeldt deel uit te maken van "zijn netwerk).

Persoonlijke ps over: Je wilde me psychoanalyseren, je wilde "plezier hebben", "jouw hof" amuseren, zoals: Eet: samenleving-en-filosofie/wat-toekomst-voor-le-pdt-macron-en-waarom-t16948-3140.html?#p509890
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Janic » 13/09/22, 08:18

Naast het feit dat hij van de gelegenheid gebruik maakt om op mij te mikken, wat eens te meer de toestand van de man in nood aantoont, is het feit dat hij, veel meer dan een seconde, deze opmerking van een idiote leugenaar in de eerste graad heeft opgenomen (komt naar voren dat, je geeft toe, je gebruikt het graag), laat zien:
1: Ofwel de intellectuele zwakte van het onderwerp, (dus jij!)
2: Een ongezond verlangen van het subject om een ​​soort "macht" over een plaats te zoeken, zelfs als deze virtueel was en des te beter omdat het in werkelijkheid (IRL) "kost" om zoveel te durven.
3: Sociale netwerken, fora zijn zijn uitlaatklep, een therapie "ten koste" van anderen.
4: Ofwel prikkelt het het onderwerp om te manipuleren, belasteren, mensen levend villen door hun familie en hun ziekten te instrumentaliseren om hun doelen te bereiken. En stel jezelf dan op als slachtoffer.Alles dan!
Dat is wat zorgwekkend is !
Ik denk dat "vandaag" niemand meer voor de gek wordt gehouden (of bijna... blijven degenen wiens onderwerp zich inbeeldt deel uit te maken van "zijn netwerk) tot het braaksel van zijn favoriete zetetic, ook al bracht hij zijn tijd door met spugen.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par izentrop » 13/09/22, 09:12

Macro schreef:Zijn handtekening is een uittreksel uit een obamot-post tegen hem een ​​paar dagen geleden... Opnieuw bedreigingen. Genoeg om ? Wie weet.... Ik had er een paar jaar geleden ook recht op en ik ben niet de enige... Daarom wilde ik laatst mijn locatie niet posten in het onderwerp van mijn zonnedak.. Wie weet waartoe zo'n vent in staat is... Als je ziet hoeveel tijd hij aan de besteedt forum om alles te strippen... Ik ben geen psychiater... Maar hij verveelt zich duidelijk ernstig en heeft tijd om plezier te hebben met het schaden... Kortom... Hij zou echt moeten doen wat hij anderen adviseert... Ga naar een psychiater...
Ik had ook meerdere keren het recht op bedreigingen van de Ostrogoten. De laatste was om Di Vizio te bedriegen dat ik zijn 4 waarheden aan zijn "protégé" vertelde : Mrgreen:

Zo kinderachtig dat ik er niet eens van schrik : Wink:
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par GuyGadeboisTheBack » 13/09/22, 13:25

Hij werd nog sterker na de dood van een goede vriend die stierf aan kanker:

Je kunt ons beter vertellen over de 'bijna fusierelatie' met je "supervriend" die zelfmoord (over "manipulatie" gesproken, jij bent het die in leven bleef, dat is het...?)Als ik de mensen hier was, zou ik op mijn hoede zijn voor je "opofferende logica"...! :schok:

(Ik zou dat nooit eerder hebben gezegd, je had nog steeds een "normaal" gedrag, voordat je de fo-fo versloeg uit persoonlijke ambitie, mebon, sinds je het openbaar maakte...)
natuurlijke-menselijke-rampen / coronavirus-fout-voor-wie-of-wat-en-waarom-en-waarom-t16346-1640.html # p505334

We gingen van "vriendschap" naar "een bijna fusierelatie" en van "dood door gegeneraliseerde kanker" naar "zelfmoord". Maar het "beste" moet nog komen... Na de twee leugens, de aanval: Dus ik zou ergens voor zijn in de dood van mijn vriend en bovendien dwing ik hem bijna om zijn leugenachtige en mythomanieme shit te verspreiden omdat de "redder" de forum van mijn ambitie!!!! Zei je onherstelbare pervert?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Remundo » 13/09/22, 21:57

Guy en Obamot...

je maakt ons kwaad.

Zie je, vandaag kreeg ik een bericht van Guy en een bericht van Obamot. Omdat je OOK relevante dingen kunt publiceren.

Maar je gekibbel daar... behalve dat het pijnlijk en zinloos is, zal het ervoor zorgen dat je de . verlaat forum... Met eerlijke middelen of fout.

Wacht niet tot Moderation partij kiest voor het een of het ander. Je moet het circus stoppen, anders kom je eruit zoals ik je zeg.
1 x
Beeld
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par sicetaitsimple » 13/09/22, 22:14

Remundo schreef:Guy en Obamot...

je maakt ons kwaad.

Zie je, vandaag kreeg ik een bericht van Guy en een bericht van Obamot. Omdat je OOK relevante dingen kunt publiceren.

Maar je gekibbel daar... behalve dat het pijnlijk en zinloos is, zal het ervoor zorgen dat je de . verlaat forum... Met eerlijke middelen of fout.

Wacht niet tot Moderation partij kiest voor het een of het ander. Je moet het circus stoppen, anders kom je eruit zoals ik je zeg.


Ik ben met geen van beiden bevriend. Beiden waren op een bepaald moment even vernietigbaar voor mij.
Maar er is nog steeds een draad "wat te doen met Obamot" die nog moet worden herzien. Het is zichtbaar verrot forum (in een tijd dat ik er niet was), en de geschiedenis herhaalt zich.
Laat de moderatie doen wat ze wil.
3 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Exnihiloest » 13/09/22, 22:20

Remundo schreef:...
Wacht niet tot Moderation partij kiest voor het een of het ander. ...

Het is inderdaad wat hem wordt verweten, met mate, de agressor en de aangevallen rug aan rug te ontslaan. Moderatie wordt niet gedaan op de inhoud van het debat, maar op de vorm.
Wanneer de vorm afdrijft, is het daar dat het nodig is om te handelen. Maar de moderators oefenen zelf met het beledigen van andere bijdragers, ze gaan zichzelf niet in de voet schieten!
De aangevallene aanvallen als de agressor een vriend is van dezelfde politieke kleur als de moderator, wat we regelmatig zien, is ook in strijd met de taak van moderator.
Ik raad moderators van econologie.com aan om hun vak en de ethiek ervan te leren, het kan niet worden geïmproviseerd, en zelfs het is veel werk aan jezelf als je gewend bent aan primaire reacties.
http://etudiant.aujourdhui.fr/etudiant/ ... ateur.html
2 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par pedrodelavega » 13/09/22, 22:44

Remundo schreef:Wacht niet tot Moderation partij kiest voor het een of het ander. Je moet het circus stoppen, anders kom je eruit, zoals ik je zeg.[/color]

Sommigen kwamen uit voor bcp bcp minder dan dat.
(Het is maar een observatie, het is geen oproep om ze eruit te halen)
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx, Remundo en 352 gasten