De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 01/09/21, 15:01

ABC2019 schreef:
Rajqawee schrijft:Ik voeg de tag toe: CTTPEMALO. Wie de referentie vindt, wint....helemaal niets.

Ik heb net de film bekeken : Mrgreen: (met GL en MB)


Oh ik ben daar verdwaald!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par GuyGadeboisTheBack » 01/09/21, 15:04

(Bis) Je trekt de neukt bliksem van de LGBDC-gemeenschap!!!! : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par ABC2019 » 01/09/21, 17:04

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:
Rajqawee schrijft:Ik voeg de tag toe: CTTPEMALO. Wie de referentie vindt, wint....helemaal niets.

Ik heb net de film bekeken : Mrgreen: (met GL en MB)


Oh ik ben daar verdwaald!! : Mrgreen:

spoiler (klikbaar)

https://fr.wikipedia.org/wiki/Marche_à_l%27ombre_%28film%29
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 01/09/21, 18:38

Oh damn, ik was ook fan! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par GuyGadeboisTheBack » 02/09/21, 20:51

Speciale toewijding aan Blédina:

Kop dicht, dikke buik!!!!
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par ABC2019 » 03/09/21, 08:16

niet zeker van het therapeutische effect eindelijk ....

https://www.gurumed.org/2021/08/31/trol ... ors-ligne/

(sorry dat de andere thread is gesloten, ik moet hier iets posten. Maar ik blijf in dezelfde lijn: geen beledigingen wat mij betreft, en geen antwoorden op de JOGGER tenzij hun bericht interessant genoeg is om door een ander te zijn geciteerd).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Janic » 03/09/21, 09:09

ABCop »03/09/21, 08:16
niet zeker van het therapeutische effect eindelijk ....


Geen wonder dat de narcistische idioot dit soort studie gebruikt om te geloven dat hij ervan vrijgesteld is.
Bliksemafleiders zijn echter precies gemaakt om bliksem naar hen toe te trekken, waardoor andere plaatsen en personen worden gespaard die kunnen worden getroffen. Dus idioten trekken op dezelfde manier gerechtvaardigde "beledigingen" aan. Het is inderdaad vreemd dat op deze site in ieder geval de gebruikelijke uitwisselingen tussen niet-idioten geen gebruik maken van deze "vulgariteiten" die niettemin gemeengoed zijn geworden en veel worden gebruikt in het dagelijks leven. taal.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 03/09/21, 11:00

ABC2019 schreef:niet zeker van het therapeutische effect eindelijk ....

https://www.gurumed.org/2021/08/31/trol ... ors-ligne/

(sorry dat de andere thread is gesloten, ik moet hier iets posten. Maar ik blijf in dezelfde lijn: geen beledigingen wat mij betreft, en geen antwoorden op de JOGGER tenzij hun bericht interessant genoeg is om door een ander te zijn geciteerd).
Als TROL kent hij jou :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Exnihiloest » 03/09/21, 20:07

ABC2019 schreef:niet zeker van het therapeutische effect eindelijk ....

https://www.gurumed.org/2021/08/31/trol ... ors-ligne/

(sorry dat de andere thread is gesloten, ik moet hier iets posten. Maar ik blijf in dezelfde lijn: geen beledigingen wat mij betreft, en geen antwoorden op de JOGGER tenzij hun bericht interessant genoeg is om door een ander te zijn geciteerd).


Interessant.
"Onderzoek toont aan dat het niet de anonimiteit van internet is die vijandigheid genereert. Integendeel, het feit dat je onaangenaam bent, is over het algemeen al goed verankerd in de online trol."

Dit is vooral merkbaar in de herhaling. Af en toe een belediging, we gaan niet voor de bange maagden spelen.
Maar als je met elke post die je maakt de beledigingen van GuyGadebois oogst, is het duidelijk dat we te maken hebben met een haatdragende agressor.

En waarom wordt het zo goed geaccepteerd door pseudo-moderators, het antwoord staat in je link, het is goed voor het bedrijfsleven:

"deze "nuttige idioten" kunnen worden uitgebuit. Woede leidt tot reacties. Dit betekent meer klikken. Dit betekent meer inkomen.
...boze trollen zijn handige politieke en marketingtools. Woede trekt de aandacht van winstzoekende algoritmen. Dus hoe intenser een bijeenkomst van trollen, hoe meer hun stem en hun boodschap wordt voortgestuwd.
"

En het gevolg is dat "veel mensen zullen ervan worden weerhouden deel te nemen aan online discussies. Het is een democratisch probleem". De haatdragende agressor geeft geen moer om democratie, het enige dat voor hem telt is om met alle middelen zijn standpunt overal op te leggen, het belangrijkste is om zijn tegenstanders uit te schakelen door wat ze zeggen te verdrinken onder een stroom van onnodige HS-reflecties en laster.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Exnihiloest » 03/09/21, 20:17

Obamot schreef:...Als een TROL kent hij jou :onheil: :onheil: :onheil:


Dan ben je dom.
Je zult merken dat ABC je niet constant beledigt, terwijl het tegenovergestelde elke dag is.

Als ik niet denk dat je een haatdragende en wrede agressor bent zoals Gadget, aan de andere kant is het tijd dat je beleefdheid leert, op jouw leeftijd, en stopt met het toeschrijven aan anderen van intenties die ze niet hebben. Uw intimidatie is pijnlijk, en niet alleen voor ABC. Het voelt als een onvolwassen tiener die opgemerkt wil worden. Word een beetje volwassen, verdomme! Antwoord over het onderwerp, niet over de spreker.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 123 gasten