De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 01/09/21, 07:45

Nee, hij heeft gewoon een stortvloed aan errata "gedropt". : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 01/09/21, 10:36

Kleine memo, aflevering 1, voor het gebruik van zachte beledigingen: : Mrgreen: : Mrgreen:

TD = GatD.c

PC = PovC..n

GN = GrosN.ze

U kunt met voordeel als voorvoegsel toevoegen:

TG = TagGueu...
CT = Ga weg

Voorbeelden: TG PC of CT PC
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par ABC2019 » 01/09/21, 11:13

Christophe schreef:Kleine memo, aflevering 1, voor het gebruik van zachte beledigingen: : Mrgreen: : Mrgreen:

voor de zekerheid, "soft", betekent dat dat je met goede gratie accepteert dat we ze naar je opsturen? : Mrgreen:

ah verdomd sorry dat was de thread waarop ik zei dat ik niet meer zal posten, wees niet voorzichtig...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Janic » 01/09/21, 12:37

abcon
ah verdomd sorry dat was de thread waarop ik zei dat ik niet meer zal posten, wees niet voorzichtig...
hij is zo geobsedeerd door gelijk te willen hebben dat hij toch post.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 01/09/21, 12:44

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:Kleine memo, aflevering 1, voor het gebruik van zachte beledigingen: : Mrgreen: : Mrgreen:

voor de zekerheid, "soft", betekent dat dat je met goede gratie accepteert dat we ze naar je opsturen? : Mrgreen:


Natuurlijk !! Je kan het proberen...

Sommigen probeerden Aladeen ook te beledigen ... we hebben ze nooit meer gezien! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 01/09/21, 13:48

Janic schreef:abcon
ah verdomd sorry dat was de thread waarop ik zei dat ik niet meer zal posten, wees niet voorzichtig...
hij is zo geobsedeerd door gelijk te willen hebben dat hij toch post.
En bovenal leest het de PC van TD naar het gedrag van GN...!

PS: Groeten aan ABC: TG, CT

: Mrgreen:
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Rajqawee » 01/09/21, 13:55

Ik voeg de tag toe: CTTPEMALO. Wie de referentie vindt, wint....helemaal niets.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par ABC2019 » 01/09/21, 14:10

Rajqawee schrijft:Ik voeg de tag toe: CTTPEMALO. Wie de referentie vindt, wint....helemaal niets.

Ik heb net de film bekeken : Mrgreen: (met GL en MB)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par ABC2019 » 01/09/21, 14:11

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:
Christophe schreef:Kleine memo, aflevering 1, voor het gebruik van zachte beledigingen: : Mrgreen: : Mrgreen:

voor de zekerheid, "soft", betekent dat dat je met goede gratie accepteert dat we ze naar je opsturen? : Mrgreen:


Natuurlijk !! Je kan het proberen...

Sommigen probeerden Aladeen ook te beledigen ... we hebben ze nooit meer gezien! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

wie is Aladeen..? Nou, ik blijf bij C... voor Christophe dan : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Janic » 01/09/21, 14:18

abcon
wie is Aladeen..? Nou, ik blijf bij C... voor Christophe dan
eh ja! De C...N is voor jou gereserveerd! :?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 370-gasten