De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par ABC2019 » 06/08/21, 18:04

Obamot schreef:Ik vraag me af waar de griep is gebleven, kan dat?)

al 10 keer beantwoord: er was geen griepepidemie, want aangezien het minder besmettelijk is dan covid, waren de maatregelen tegen covid, die “nauwelijks” effectief waren, daarentegen effectief om de R van de griep onder de 1 te verlagen. En als R is lager dan 1, de epidemie verspreidt zich niet.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Obamot » 06/08/21, 18:08

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Alsof het toeval is, vermeldt u niet het zwakke punt van uw demonstratie, de curven van nieuwe gevallen die u zorgvuldig weglaat!

Maar ok. Heel goed deze grafieken, maar hoe werden de cijfers verzameld door INSEE in het veld? Er ontbreken gegevens.
Bronnen: laboratoria of artsen?
Autopsies uitgevoerd of niet?
Post-mortemonderzoek gedaan of niet?
Testmiddelen gebruikt? Diagnostiek of zonder?
Waar verschijnen comorbide gevallen vóór de dood en waar worden de gevallen misleidend bestempeld als ‘covid-gevallen’?

Wat bedoel je met je grafieken die gehackt lijken? Hoe zit het met gegevens die verband houden met de demografische toename, gecorrigeerd voor ondersterfte over een periode van vier jaar en voorafgaand aan 4, en gewogen voor comorbiditeiten: dat er in 2020 geen sprake was van oversterfte? (Of dat ze zwak was).

Want dat is de conclusie waar iedereen die serieuze gewogen berekeningen heeft gedaan, tot komt, en in tegenstelling tot de laster die je maakt bij het "opsommen van trollen" beweer ik op geen enkele manier dat er geen covid is (maar tegelijkertijd vraag ik me af waar de griep is gebleven , kan ik?)

je zinkt weg in je rotzooi daar...

Een verzoek om opheldering en jij noemt het 'sneeuwbrij' terwijl je bewust feiten achterwege laat: operettewetenschapper wel!

Het is altijd zo als we met je over cijfers beginnen te praten, je vlucht of je ontkent, favoriete methode!

En je grappenmaker: je negeert de antwoorden.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par ABC2019 » 06/08/21, 18:25

Obamot schreef:Een verzoek om opheldering en jij noemt het 'sneeuwbrij' terwijl je bewust feiten achterwege laat: operettewetenschapper wel!

Het is altijd zo als we met je over cijfers beginnen te praten, je vlucht of je ontkent, favoriete methode!

En je grappenmaker: je negeert de antwoorden.

Nou, jij praat met mij over autopsies en post-mortemtests terwijl ik de sterfte post alle oorzaken gecombineerd . Het gaat niet om covid-sterfgevallen; het gaat om alle sterfgevallen, en pieksterfte hangt samen met piek-covid-PCR-gevallen – wat onmogelijk zou zijn als PCR-gevallen ‘uitgevonden’ zouden worden.

Let op: de sterftecurven waren NA de PCR-casuscurven beschikbaar, dus ze konden niet worden aangepast om in de gegevens te passen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Obamot » 06/08/21, 21:52

ABC2019 schreef:terwijl ik je de sterfte post alle oorzaken gecombineerd
Deze zal Janic interesseren....

Nou ja, nu wil je met ons praten over de “oorzaken”, aangezien het de eerste keer in je leven is, ga je gang, we zullen naar je luisteren :!:

Ik ga dit moment niet voor je verpesten!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Christophe » 09/09/21, 12:05

Hé, hebben ze hem ook neergeschoten? Nieuws niet recent, maar ik heb het net vernomen...

KARY MULLIS: DE VERDACHTE DOOD VAN DE UITVINDER VAN DE PCR-TEST

PCR is een analytische methode en is niet ontworpen om op een virus te testen
“Dokter Kary Mullis ontving de Nobelprijs voor zijn uitvinding van de polymerasekettingreactie, de PCR.


“Dokter Kary Mullis ontving de Nobelprijs voor zijn uitvinding van de polymerasekettingreactie, de PCR. PCR is een analytische methode en is niet ontworpen om op een virus te testen. Mullis legt uit waarom: "Met de PCR-test kun je, als je het goed doet, vrijwel alles in iedereen vinden, en het begint je te verleiden tot het boeddhistische idee dat alles in alles zit. de rest... "

Video gevonden op Telegram zonder bronvermelding.


0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par GuyGadeboisTheBack » 09/09/21, 12:17

Nee, de uitvinder van de PCR-test zei niet dat zijn methode niet effectief was in het opsporen van virussen

Een citaat, toegeschreven aan Kary Mullis, suggereert dat deze techniek niet effectief zou zijn bij het opsporen van infectieziekten zoals Covid-19. Het is verkeerd.


Wat het bericht zegt:

Een publicatie in het Engels, verspreid in Frankrijk op sociale netwerken, beweert dat de PCR-test het SARS-CoV-2-virus niet detecteert. Dit is een citaat dat ten onrechte wordt toegeschreven aan de uitvinder van deze methode, de Amerikaanse biochemicus Kary Mullis (1944-2019).

Voor degenen die deze boodschap doorgeven, bewijst dit dat “massale screening (…) een fraude is die wordt georganiseerd om de statistieken te corrigeren”.

waarom is het fout

Als Kary Mullis inderdaad de uitvinder is van de PCR-test – waarvoor hij in 1993 een Nobelprijs voor scheikunde ontving – wijst niets erop dat hij zijn screeningsmethode verloochende, laat staan ​​voor de diagnose van het nieuwe coronavirus. En niet voor niets stierf de Amerikaanse onderzoeker op 18 augustus 2019, enkele maanden voor het verschijnen van het virus dat verantwoordelijk is voor Covid-19.

Waar komt dit citaat vandaan

Deze zin over de nutteloosheid van PCR-tests werd inderdaad in 1996 geschreven in een artikel over AIDS, door een zekere Johannes Lauritsen.
In deze tekst zet laatstgenoemde vraagtekens bij de werkelijke effectiviteit van PCR-tests voor het diagnosticeren van AIDS, in een tijd waarin het HIV-genoom nog niet was gedecodeerd.

“Deze tests kunnen helemaal geen besmettelijke virussen detecteren; ze kunnen alleen eiwitten detecteren waarvan wordt aangenomen, in sommige gevallen ten onrechte, dat ze specifiek zijn voor HIV. Deze tests kunnen genetische sequenties van virussen identificeren, maar niet de virussen zelf”, schreef hij destijds.

Het is deze ingekorte passage, die vervolgens uit de context is gehaald, die aan Kary Mullis wordt toegeschreven om de stelling te ondersteunen dat dit type test niet effectief zou zijn bij het identificeren van het nieuwe coronavirus.
https://www.lemonde.fr/les-decodeurs/ar ... 55770.html

Hij stierf op 7 augustus 2019 aan een longontsteking op 74-jarige leeftijd. Zijn dood is NIET verdacht. :onheil:
sante-pollution-prevention/covid-19-liste-des-vaccins-efficaces-t16510-2510.html?hilit=Kary%20Mullis#p447947
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par GuyGadeboisTheBack » 09/09/21, 12:49

Ik denk dat ik zojuist de zaadbal in de soep heb gevonden, het haar in de soep, de vlieg in de melk...
Hier het artikel van Lauritsen: http://www.virusmyth.org/aids/hiv/jlprotease.htm

In het Engels hebben we:
In het Engels.JPG
In het Engels.JPG (83.99 KiB) 1113 keer bekeken


En in het Frans (Vertaald door Google):
In het Frans.JPG
In het Frans.JPG (175.75 KiB) 1113 keer bekeken


Mullis schreef zojuist: "Kwantitatieve PCR is een oxymoron."

Het is stom, hè?
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Obamot » 09/09/21, 13:14

GuyGadeboisLeRetour schreef:Hij stierf op 7 augustus 2019 aan een longontsteking op 74-jarige leeftijd. Zijn dood is NIET verdacht
Ja, maar ja en nee...

Zijn dood werd verdacht sinds:

1) er vonden moordaanslagen plaats op mensen die tegen de farmaceutische industrie waren (dit is algemeen bekend)

2) Karen had herhaaldelijk verklaard dat PCR’s niet mogen worden gebruikt voor massatesten, omdat ze totaal ongeschikt zijn zonder diagnose (ze testen alleen “dood” virus, hun ruwe resultaten betekenen NIETS... Zelfs Zwitserland erkende het, en blijft toch gebruik maken van hen...)

3) Dit irriteerde de farmaceutische bedrijven omdat er zonder een test paranoia in stand kon worden gehouden, dus er was een motief.

4) Waarom is het een mobiel geworden? Want in tegenstelling tot wat er volgens recente studies wordt gezegd, was de covid er ruim vóór december 2019... We hebben er bewijs van vanaf september 2019 + incubatie => bewijs vanaf oktober... En borden vanaf juni, 2' 500 mensen besmet (symptomatisch) in augustus in de VS...

5) En dus is er een toeval tussen de verschijning van covid in de VS, en de dood van Mullis, ironisch genoeg overleden... aan... "longontsteking"...

Zijn dood zou niet verdacht zijn als:

– er was geen correlatie met wat hij zei over massatests.
– er was geen nabijheid tussen de syndemie en zijn dood.
— of de PCR-tests een betrouwbare bron van “niet-diagnostische” gegevens waren geweest
– als er snel andere testmethoden waren geïmplementeerd nadat ze zich hadden gerealiseerd dat ze niet effectief waren...
– als de realiteit van de dreiging zijn reële omvang had behouden => 99,7x% van de bevolking maakte zich geen zorgen...
– als we de afkondiging van behandelingen niet hadden verboden, wat een fatale stopzetting van de vaccinatieplicht zou hebben betekend.
etc. ..

Ik ga niet alle aanwijzingen opsommen die we kennen, waarvan de belangrijkste deze pseudo-vaccins zijn, het is gnonote...
Dat levert grote convergerende aanwijzingen op...
Dus ik ben meer terughoudend over de categorische conclusie van een natuurlijke dood, als we zien hoeveel miljarden er op het spel staan...
Dernière édition par Obamot de 09 / 09 / 21, 13: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par GuyGadeboisTheBack » 09/09/21, 13:16

Sorry, maar voor mij is wat je zojuist schreef gewoon waanvoorstellingen. :(
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Rajqawee » 09/09/21, 13:17

Ja. Het zou echt verdacht zijn als er een slachting van tegenstanders of politieke tegenstanders zou zijn, wat niet het geval is, en dit in de wereld.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 285-gasten