De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Janic » 06/08/21, 09:36

abcon
Als je het niet weet, wat maakt het dan mogelijk om te bevestigen dat ze vals zijn?
Als je het niet weet, wat maakt het dan mogelijk om te bevestigen dat ze gelijk hebben?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par ABC2019 » 06/08/21, 10:13

Janic schreef:abcon
Als je het niet weet, wat maakt het dan mogelijk om te bevestigen dat ze vals zijn?
Als je het niet weet, wat maakt het dan mogelijk om te bevestigen dat ze gelijk hebben?

Ik kan niet alles verifiëren, dus a priori vertrouw ik op de gepubliceerde onderzoeken, tenzij mij wordt aangetoond dat er vooroordelen zijn.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Janic » 06/08/21, 13:22

abcon
Ik kan niet alles verifiëren, dus a priori vertrouw ik op de gepubliceerde onderzoeken, tenzij mij wordt aangetoond dat er vooroordelen zijn.
O, grappig! steeds leuker!
er zijn veel tegenstrijdige onderzoeken op deze site aangehaald die de vooroordelen in kwestie ontleden; maar je bestudeert ze niet...Ik heb geen tijd, zeg je terwijl je bijna de hele dag en zelfs nacht aan je computer gekluisterd zit, om al je leugens en laster op deze site te destilleren. Je zult ons ook laten huilen over je lot! : Cry:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Obamot » 06/08/21, 13:35

ABC2019 schreef:
Janic schreef:abcon
Als je het niet weet, wat maakt het dan mogelijk om te bevestigen dat ze vals zijn?
Als je het niet weet, wat maakt het dan mogelijk om te bevestigen dat ze gelijk hebben?

Ik kan niet alles verifiëren, dus a priori vertrouw ik op de gepubliceerde onderzoeken, tenzij mij wordt aangetoond dat er vooroordelen zijn.
Het is niet waar: toen onderzoekers de ontoereikendheid van het gebruik van PCR-tests voor massatesten aantoonden en veel vooroordelen aan het licht brachten, verwierp u alles helemaal. Erger nog, je hebt anderhalf jaar lang valse statistieken gebruikt (aangezien ze uitsluitend op basis van deze PCR-tests zijn gemaakt) om ons voortdurend te bedwelmen...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par ABC2019 » 06/08/21, 14:35

Obamot schreef:Het is niet waar: toen onderzoekers de ontoereikendheid van het gebruik van PCR-tests voor massatesten aantoonden en veel vooroordelen aan het licht brachten, verwierp u alles helemaal. Erger nog, je hebt anderhalf jaar lang valse statistieken gebruikt (aangezien ze uitsluitend op basis van deze PCR-tests zijn gemaakt) om ons voortdurend te bedwelmen...


wat werd volgens jou “aangetoond”?

Er zijn onderzoekers die ongelijk hebben, en die zijn er ook forummensen die de onderzoeken verkeerd interpreteren.

Hoe verklaar je de correlatie tussen de PCR-testresultaten en de algehele oversterfte (die onafhankelijk is van de diagnose covid) als de tests iets zeggen?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Janic » 06/08/21, 14:40

abcon
Hoe verklaar je de correlatie tussen de PCR-testresultaten en de algehele oversterfte (die onafhankelijk is van de diagnose covid) als de tests iets zeggen?
Hoe verklaar je al die onzin die je post?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Obamot » 06/08/21, 15:12

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Het is niet waar: toen onderzoekers de ontoereikendheid van het gebruik van PCR-tests voor massatesten aantoonden en veel vooroordelen aan het licht brachten, verwierp u alles helemaal. Erger nog, je hebt anderhalf jaar lang valse statistieken gebruikt (aangezien ze uitsluitend op basis van deze PCR-tests zijn gemaakt) om ons voortdurend te bedwelmen...


Hoe verklaar je de correlatie tussen de PCR-testresultaten en de algehele oversterfte (die onafhankelijk is van de diagnose covid) als de tests iets zeggen?
Precies, die is er niet. Het is duidelijk... En bovendien herhaal je de sterftestatistieken die ik je heb uitgelegd, ik weet niet hoe vaak! dat ze niets betekenden... In het beste geval geeft het duwtjes, die alleen gebaseerd zijn op de wind wat betreft hun mogelijke amplitude. In het slechtste geval dient het als een alibi om massale vaccinatie toe te passen, zeggen alle verlichte experts (en zelfs advocaten sinds de klachten beginnen te dalen)
En ik heb het bewijs van deze verbeurdverklaring geleverd door het persbericht van Pfizer:

sante-pollution-prevention / 40-positieve-covid-vaccins-in-israel-towards-a-villainous-reversal-of-pro-vax-t16908-680.html # p459120

En je weet het heel goed sinds we het je vertelden!
En als je betwist dat je wind hebt gepost, moet je het bewijzen, jij die er prat op gaat dat je het met wiskunde doet, ga je gang...
En het gaat dus niet ‘slechts’ om de tests: hoe Pfizer zijn studie kon presenteren die een efficiëntie van ‘95%’ in de transmissie aantoont en die niet in de statistieken en dus in de feiten terug te vinden is... Je zult Ik worstel met je valse correlaties om weer op de been te komen, ik waarschuw je..l
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par ABC2019 » 06/08/21, 16:31

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Het is niet waar: toen onderzoekers de ontoereikendheid van het gebruik van PCR-tests voor massatesten aantoonden en veel vooroordelen aan het licht brachten, verwierp u alles helemaal. Erger nog, je hebt anderhalf jaar lang valse statistieken gebruikt (aangezien ze uitsluitend op basis van deze PCR-tests zijn gemaakt) om ons voortdurend te bedwelmen...


Hoe verklaar je de correlatie tussen de PCR-testresultaten en de algehele oversterfte (die onafhankelijk is van de diagnose covid) als de tests iets zeggen?
Precies, die is er niet. Het is duidelijk...


het is vooral duidelijk dat je onzin praat met totaal zelfvertrouwen


Beeld


Beeld

als je de correlatie tussen de pieken in november niet ziet, laat je ogen dan behandelen, dan moet je iets ernstigs hebben... (voor de piek in sterfte in maart hebben we heel weinig getest, en voor die van juli was het grootste deel van de oude gevaccineerd).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par Obamot » 06/08/21, 17:45

Alsof het toeval is, vermeldt u niet het zwakke punt van uw demonstratie, de curven van nieuwe gevallen die u zorgvuldig weglaat!

Maar ok. Heel goed deze grafieken, maar hoe werden de cijfers verzameld door INSEE in het veld? Er ontbreken gegevens.
Bronnen: laboratoria of artsen?
Autopsies uitgevoerd of niet?
Post-mortemonderzoek gedaan of niet?
Testmiddelen gebruikt? Diagnostiek of zonder?
Waar verschijnen comorbide gevallen vóór de dood en waar worden de gevallen misleidend bestempeld als ‘covid-gevallen’?

Wat bedoel je met je grafieken die gehackt lijken? Hoe zit het met gegevens die verband houden met de demografische toename, gecorrigeerd voor ondersterfte over een periode van vier jaar en voorafgaand aan 4, en gewogen voor comorbiditeiten: dat er in 2020 geen sprake was van oversterfte? (Of dat ze zwak was).

Want dat is de conclusie waar iedereen die serieuze gewogen berekeningen heeft gedaan, tot komt, en in tegenstelling tot de laster die je maakt bij het "opsommen van trollen" beweer ik op geen enkele manier dat er geen covid is (maar tegelijkertijd vraag ik me af waar de griep is gebleven , kan ik?)
Dernière édition par Obamot de 06 / 08 / 21, 18: 06, 2 keer bewerkt.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De covid-test (serologisch, pcr, antigeen) van Sars-Cov2 (en zijn varianten) begrijpen




par ABC2019 » 06/08/21, 18:02

je zinkt weg in je rotzooi daar...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 270-gasten