De CoronaViruscrisis zoals gezien door kinderen: de blijvende psychologische impact!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: The CoronaVirus Crisis gezien door kinderen




par Christophe » 13/04/20, 22:35

Christophe schreef:Anders zijn de Gatlings van de Amerikaanse marine ontwikkeld ...alleen om de Franse Exocets te vernietigen, de beste antischipraketten ter wereld !!

Vraag Elizabeth 2 wat ze denkt !! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


En ken je de explosieve lading van de Exocet? Wie is al lang een geheime verdediging ???

F-H2!!

https://fr.wikipedia.org/wiki/Exocet_(missile)

0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2656

Re: The CoronaVirus Crisis gezien door kinderen




par sicetaitsimple » 13/04/20, 22:36

"De CoronaVirus-crisis zoals gezien door kinderen" ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: The CoronaVirus Crisis gezien door kinderen




par Christophe » 13/04/20, 22:38

Ah shit het is nog steeds een geheime verdediging ... wiki praat er niet over !! :schok: :|
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: The CoronaVirus Crisis gezien door kinderen




par Christophe » 13/04/20, 22:47

sicetaitsimple schreef:"De CoronaVirus-crisis zoals gezien door kinderen" ...


Ja, je wist niet dat de teddyberen niet bestonden ???
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2656

Re: The CoronaVirus Crisis gezien door kinderen




par sicetaitsimple » 13/04/20, 22:54

Christophe schreef:
sicetaitsimple schreef:"De CoronaVirus-crisis zoals gezien door kinderen" ...


Ja, je wist niet dat de teddyberen niet bestonden ???


Ik wist het, maar het zou je niet moeten verbazen dat je forum word een echte shit als je zelf niet in staat bent om in een onderwerp te blijven, maar a priori interessant dat je bent begonnen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: The CoronaVirus Crisis gezien door kinderen




par Macro » 13/04/20, 23:01

We zijn gewoon grote kinderen ... We hebben alleen speelgoed nodig om te dromen dat we zombies gaan scheten ...

Ga zou ... Ik zal zeggen ... Siyavè lessdcon ... Cesraibienplusimple ...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: The CoronaVirus Crisis gezien door kinderen




par Christophe » 13/04/20, 23:01

sicetaitsimple schreef:u kunt niet in een onderwerp blijven, maar a priori interessant dat u bent begonnen.


: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Omdat het leren van verdediging, dus wapens, geen interessant onderwerp is voor kinderen die volledig verstoord zijn door wat ze momenteel doen ???

Daarna kunnen we contra-psychologen altijd geloven, zoals degenen die spanking hebben verboden omdat ze de mensheid zouden hebben veranderd ...

De mensheid is gewelddadig! Kinderen zijn ook! Stel geen grenzen voor hen is oplichterij !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: The CoronaVirus Crisis gezien door kinderen




par Macro » 13/04/20, 23:10

Wapens leren gebruiken ... is, denk ik, een goede zaak ... Je kunt niet vechten of waarschuwen voor de risico's van een vijand die je niet kent ... Wanneer mijn vader stierf ... Ik werd de patriarch van de familie ... Ten tijde van de verhuizing van mijn moeder was er de vraag van de geweren van mijn vader: de reactie was unaniem ... Ik was de enige die ermee om kan gaan, dus werd afgesproken dat ik er de verantwoordelijkheid voor zou nemen ... dus nam ik de geweren ... en gaf alle munitie aan een jachtvriend van mijn vader ...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: The CoronaVirus Crisis gezien door kinderen




par Macro » 13/04/20, 23:12

Christophe schreef:
De mensheid is gewelddadig! Kinderen zijn ook! Stel geen grenzen voor hen is oplichterij !!!


Wat ik altijd tegen twee van mij zei ... Als je merkt dat geweld de dingen niet oplost ... Probeer dan harder te kloppen : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: The CoronaVirus Crisis gezien door kinderen




par GuyGadebois » 14/04/20, 00:31

Macro schreef:We zijn gewoon grote kinderen ... We hebben alleen speelgoed nodig om te dromen dat we zombies gaan scheten ...

Ga zou ... Ik zal zeggen ... Siyavè lessdcon ... Cesraibienplusimple ...

Je doet er goed aan het te specificeren, want padre sicetaitchou zegt 'deugd' zegt 'moraal' zegt 'welwillendheid' zegt 'wit-blauw' denk dat we gekke rednecks van vuurwapens zijn die dat allemaal in eerste instantie gooien mate. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de blaaspijp, de boog, de lans of de Merovingische paal (maar vooral de zwendel) boven vuurwapens. Dit is wat duurzaam, biologisch afbreekbaar, stil, COXNUMX-neutraal is. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 207-gasten