Covid19 en lange covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Covid19 en long covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)




par GuyGadeboisTheBack » 18/08/22, 17:04

izentrop schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
izentrop schreef:AH goed ! welke :?
Je weet heel goed waar ik het over heb
Niet

Hier Izylsheimer (en er zijn anderen):
sante-pollution-prevention / les-cons-du-coronavirus-t16359-5040.html? # p474671
media / informatie-censuur-media-debat-of-de-waarheid-t11129-120.html # p466970
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Covid19 en long covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)




par izentrop » 18/08/22, 17:20

Ik zal niet de moeite nemen om de rotte, niet-geloofwaardige links te ontcijferen die in robob zijn gemaakt : Roll:
izentrop schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Aangezien het vaccin (ARNM) zijn totale ineffectiviteit van de tweede variant heeft bewezen (het was al niet briljant met Delta), kun je jezelf zoveel mogelijk geruststellen (niet).
Praat geen onzin, het is nog steeds effectief voor de meest kwetsbaren https://app.powerbi.com/view?r=eyJrIjoi ... E2NzY3OSJ9
GuyGadeboisLeRetour schreef:Propaganda, reclame, angstmarketing.
Terwijl de wereldagentschappen tot dezelfde resultaten komen, ben je nog steeds niet geloofwaardig, mijn beste kerel.
toebehoren
DREES in curves.gif
DREES in curves.gif (29.34 Kio) 1141 keer geraadpleegd
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Covid19 en long covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)




par GuyGadeboisTheBack » 18/08/22, 20:03

izentrop schreef:Ik zal niet de moeite nemen om de rotte, niet-geloofwaardige links te ontcijferen die in robob zijn gemaakt : Roll:

Natuurlijk. De reservist is daar, zijn vinger op de naad, gehoorzaamt de leiders zonder ooit zelf na te denken (dat kan niet). Ah die soldaten en hun gordijnroeden... : Roll:
Ps: De "rotte links", het is de Parijzenaar, de Wereld, enz, enz... alleen mooie mainstream zoals je het leuk vindt.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid19 en long covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)




par Janic » 18/08/22, 20:05

en de dwazen die niet eens een grafiek kunnen lezen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Covid19 en long covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)




par GuyGadeboisTheBack » 18/08/22, 20:19

Hoe dan ook, voor Izy, wiens faculteiten het laagst zijn sinds de pandemie, wanneer het langer is dan een tweet, leest hij niet meer omdat het zijn vermogen om te begrijpen te boven gaat. Een gekke kleine tekst, een afbeelding en/of een foto en/of een video van 30 seconden (max, huh), presto, hij is blij en nog meer als er "wetenschap" in de titel zit...
1 x
fracass
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 24/06/14, 18:35
x 53

Re: Covid19 en long covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)




par fracass » 18/08/22, 20:20

Ligt het aan mij of toont de grafiek alleen de ineffectiviteit van het vaccin?
Of de cijfers nu absoluut of relatief zijn, als we uitgaan van 80% gevaccineerd
Dernière édition par fracass de 18 / 08 / 22, 20: 24, 1 keer bewerkt.
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Covid19 en long covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)




par GuyGadeboisTheBack » 18/08/22, 20:24

fracass schreef:Ligt het aan mij of toont de grafiek alleen de ineffectiviteit van het vaccin?

Nee, nee, jij bent het niet. Maar Izy begrijpt niet wat hij ziet.
2 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid19 en long covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)




par Janic » 19/08/22, 08:44

kerel
Nee, nee, jij bent het niet. Maar Izy begrijpt niet wat hij ziet.
heeft hij ooit, net als zijn kloon ABCile, het minste begrip van wat dan ook getoond, afgezien van het eindeloos kopiëren en plakken van de toespraken van de goeroe van zijn zetetische sekte.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid19 en long covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)




par Obamot » 19/08/22, 14:50

Moeilijk om de mening te vragen van een man die bijna een zeteticus is geworden, het is een understatement als hij zelf niet meer weet aan welke heilige hij zich moet wijden.... Die anderen paranoïde noemt als hij zich haast om hun privéleven te onthullen... Nou, dat zeg ik, ik zeg niets, het is anekdotisch als de... forum lijkt in overtreding/regressie te zijn beland! :?
En al degenen die een beetje "verlicht" zijn, hebben het gezien. Zelfs Remundo die zwijgt maar niet minder denkt.

Het moet genieten zijn voor ABC2019, toch...!? : Idee: :schok:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Covid19 en long covid: mogelijke gevolgen voor het organisme (zelfs "milde" gevallen)




par izentrop » 19/08/22, 15:21

fracass schreef:Ligt het aan mij of toont de grafiek alleen de ineffectiviteit van het vaccin?
Of de cijfers nu absoluut of relatief zijn, als we uitgaan van 80% gevaccineerd
Maar slechts 20% in het ziekenhuis vergeleken met 80% van de niet-gevaccineerde bananen : Roll: ... Open je ogen het staat aan de rechterkant van de bochten 8)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 283-gasten