COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!




par ABC2019 » 23/09/21, 14:43

Christophe schreef:Het volstaat om de sterfte van deze leeftijdsklasse in normale tijden te bepalen.

Ben je bang voor de waarheid?

Nou nee, dat is de taak van de geneesmiddelenbewaking. Waarom zou ik bang zijn? Wat ik je alleen maar wil vertellen is dat de rapporten niet de oversterfte zijn, dat is alles.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Betreft: COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!




par Christophe » 23/09/21, 18:23

ABC2019 schreef:Nou nee, dat is de taak van de geneesmiddelenbewaking. Waarom zou ik bang zijn? wat ik je net vertel, het is dat de rapporten niet de overmatige sterfte zijn, dat is alles.


:schok: :schok: :schok: :schok:

Je hebt gelijk, ik denk dat het een geboortecijfer is! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Mijn God, de schade aan je neuronen door het piekeiwit is erger dan we dachten...
2 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Betreft: COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!




par pedrodelavega » 23/09/21, 20:42

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Nou nee, dat is de taak van de geneesmiddelenbewaking. Waarom zou ik bang zijn? wat ik je net vertel, het is dat de rapporten niet de overmatige sterfte zijn, dat is alles.


:schok: :schok: :schok: :schok:

Je hebt gelijk, ik denk dat het een geboortecijfer is! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Mijn God, de schade aan je neuronen door het piekeiwit is erger dan we dachten...


Wat abc2019 zegt, wordt op alle geneesmiddelenbewakingsportalen gerapporteerd.
Gegevens moeten met een korreltje zout worden genomen. Causale verbanden zijn niet vastgesteld. (Soms als en het wordt gerapporteerd).

Als er sterfgevallen zouden zijn als gevolg van het verzwijgen van het vaccin, kun je je voorstellen dat ze de cijfers niet zouden publiceren...
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!




par ABC2019 » 23/09/21, 20:56

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Nou nee, dat is de taak van de geneesmiddelenbewaking. Waarom zou ik bang zijn? wat ik je net vertel, het is dat de rapporten niet de overmatige sterfte zijn, dat is alles.


:schok: :schok: :schok: :schok:

Je hebt gelijk, ik denk dat het een geboortecijfer is! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Mijn God, de schade aan je neuronen door het piekeiwit is erger dan we dachten...

nee er is geen sprake van een slip, ik herhaal: het aantal sterfgevallen is niet gelijk aan de oversterfte. Dit is het totale getal waarvan de normale sterfte moet worden afgetrokken (per type overlijden, omdat het waarschijnlijk is dat als er effecten van de vaccins zijn, deze bepaalde pathologieën beïnvloeden, en niet alle).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Betreft: COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!




par jean.caissepas » 24/09/21, 00:50

ABC2019 schreef:nee er is geen sprake van een slip, ik herhaal: het aantal sterfgevallen is niet gelijk aan de oversterfte. Dit is het totale getal waarvan de normale sterfte moet worden afgetrokken (per type overlijden, omdat het waarschijnlijk is dat als er effecten van de vaccins zijn, deze bepaalde pathologieën beïnvloeden, en niet alle).


Laten we het hebben over COVID-sterfgevallen:
Een vriend die in de medische sector werkt, vertelde me dat elk ziekenhuis een bonus van € 3000 ontvangt per COVID-overlijdensbehandeling (informatie van een persoon die in een ziekenhuis werkt)
Raad eens wat ze deden met de grootvader van een vriend die aan een hartaanval stierf: ze stopten hem in een tas met een mooi COVID-label erop! :onheil:

De uitzonderlijk ernstige oversterfte als gevolg van COVID lijkt dus een grote grap (deze vond plaats, maar in veel kleinere proporties).

Mij ​​werd verteld dat het ziekenhuis van Edouard Heriot in Lyonnais in 2020 veel meer zou hebben verdiend dan in 2019, toen veel operaties waren gedeprogrammeerd! :schok:
Zoek naar de fout ...
1 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13712
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Betreft: COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!




par izentrop » 24/09/21, 01:20

jean.caissepas schreef:Een vriend die in de medische sector werkt, vertelde me dat elk ziekenhuis een bonus van € 3000 ontvangt per COVID-overlijdensbehandeling (informatie van een persoon die in een ziekenhuis werkt)
Het is niet eerder op sociale netwerken dat ze dat zou hebben ontdekt : Mrgreen: : Mrgreen: Bovendien heeft ze een fout gemaakt, het is 5000 € https://www.20minutes.fr/societe/285754 ... s-covid-19
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!




par Obamot » 24/09/21, 02:15

izentrop schreef:Het is niet eerder op de sociale netwerken dat ze zou hebben ontdekt dat [...]
Moet zeggen dat je je kent, de FAKES-bronnen van "sociale netwerken" hè BUZZ-FEED... de c@nnard Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Betreft: COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!




par Christophe » 24/09/21, 08:51

izentrop schreef:
jean.caissepas schreef:Een vriend die in de medische sector werkt, vertelde me dat elk ziekenhuis een bonus van € 3000 ontvangt per COVID-overlijdensbehandeling (informatie van een persoon die in een ziekenhuis werkt)
Het is niet eerder op sociale netwerken dat ze dat zou hebben ontdekt : Mrgreen: : Mrgreen: Bovendien heeft ze een fout gemaakt, het is 5000 € https://www.20minutes.fr/societe/285754 ... s-covid-19


Je hebt het niet begrepen, de deltapas van 2000 € rechtstreeks in de zak van Dirlo! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!




par ABC2019 » 24/09/21, 10:14

Christophe schreef:
izentrop schreef:
jean.caissepas schreef:Een vriend die in de medische sector werkt, vertelde me dat elk ziekenhuis een bonus van € 3000 ontvangt per COVID-overlijdensbehandeling (informatie van een persoon die in een ziekenhuis werkt)
Het is niet eerder op sociale netwerken dat ze dat zou hebben ontdekt : Mrgreen: : Mrgreen: Bovendien heeft ze een fout gemaakt, het is 5000 € https://www.20minutes.fr/societe/285754 ... s-covid-19


Je hebt het niet begrepen, de deltapas van 2000 € rechtstreeks in de zak van Dirlo! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:


nog een nepnieuws vermomd als "Ik heb een hele goede vriend die me dat vertelde" .... . En dat komt na het geven van lessen in integriteit...: Roll:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Betreft: COVID-vaccins, VIDAL veroordeelt off-label gebruik. Advies van CNRS en CRIIGEN. O tempora! O mores!




par GuyGadeboisTheBack » 24/09/21, 10:33

HET NEP NIEUWS

Een virale post op sociale media beweert dat ziekenhuizen overlijdensakten vervalsen om “een vermelding van Covid-19” toe te voegen, omdat ze “een subsidie ​​van 5 euro zouden krijgen voor elk overlijden door het virus”. Instellingen zouden er dus alle belang bij hebben de overlijdensakten van hun patiënten te vervalsen.

HET ANTWOORD

Het is verkeerd. Er wordt geen bonus betaald op basis van het aantal patiënten dat is overleden aan Covid-19. Olivier Véran, minister van Solidariteit en Gezondheid, reageert op dit gerucht dat al enkele weken de ronde doet: zie de video

De staat ondersteunt ons gezondheidssysteem, dat sinds het begin van de epidemie zwaar is getroffen. Er is al 475 miljoen euro aan ziekenhuizen betaald om de grote stijging van de activiteit op te vangen Er zijn "Covid-bonussen" van maximaal 1 euro voor professionals die werkzaam zijn op de afdelingen die tijdens de eerste golf het zwaarst zijn getroffen. Tot slot werd deze zomer in het kader van de Ségur de la Santé 8 miljard euro vrijgemaakt om de loopbanen en salarissen van zorgpersoneel permanent te verbeteren.

https://en-marche.fr/desintox/les-hopit ... u-Covid-19
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 220 gasten