#Covid-varianten (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: #Varianten Covid (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...




par Christophe » 03/09/21, 15:39

ABC2019 schreef:Ik zei je dat ik mijn fout zou toegeven als je me op een post van mij zou wijzen, waar ik zei dat vaccins genoeg zouden zijn om immuniteit voor de kudde te bereiken, en degenen die je me gaf, spraken daar helemaal niet over , dat is alles.


Ga je pillen innemen, je zei:

ABC2019 schreef:vaccinatie is voldoende om van het virus af te komen


Wat als je in wezen zou zeggen dat de vaccinatie heel goed werkte in de EHPAD's omdat de curves (wonderbaarlijk) plat werden aan het einde van de vaccinatiecampagne (bedankt stagiair?) zodat vaccinatie was voldoende om (van de doden) van het virus af te komen !

Ik heb je al verteld over mijn Grootmoeder Anders ? : Roll: : Roll: : Roll:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: #Varianten Covid (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...




par ABC2019 » 03/09/21, 15:42

Christophe schreef:En als je in wezen zei dat de vaccinatie heel goed werkte in de EHPAD omdat de curves (wonderbaarlijk) vlak werden aan het einde van de vaccinatiecampagne zodat de vaccinatie voldoende was om (van de doden) van het virus af te komen!

Heb ik je al verteld over mijn oma, nietwaar? : Roll: : Roll: : Roll:

in EHPAD's, ja, maar dit is niet genoeg in de bevolking, gezien de niet-gevaccineerde fractie (jongeren, filippotisten, melenchonisten, enz.) en het feit dat gezondheidsmaatregelen waarschijnlijk veel gemakkelijker te controleren zijn in EHPAD dan in de algemene bevolking.

Vaccins zijn niet genoeg, maar ze geven een grote helpende hand, dat zeg ik en ik blijf erbij. En met de resterende infecties zullen we eindelijk in staat zijn om groepsimmuniteit te bereiken, wanneer genoeg antivaxx-recalcitranten immuun zijn omdat ze het hebben opgelopen... of stierven!
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: #Varianten Covid (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...




par GuyGadeboisTheBack » 03/09/21, 16:05

“Vaccins zijn niet genoeg, maar ze geven een grote helpende hand"

Ik weet niet wie de idioot is die dat heeft geschreven, maar hij toont ontegensprekelijk een buitengewone wetenschappelijke strengheid. Ik zeg dat natuurlijk, "aan de pollepel", "om te beoordelen", "willekeurig" en "potentieel"...
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: #Varianten Covid (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...




par Janic » 03/09/21, 16:20

abcon
Vaccins zijn niet genoeg, maar ze helpen wel een handje,
hoeveel is een grote? 10%!
Dat zeg ik en ik blijf erbij.
zoals alle ongeschoolde dwazen, professioneel, in de geneeskunde
En met de restinfecties kunnen we eindelijk groepsimmuniteit bereiken,
ouarf, ouarf, hij is Madame Irma geworden die haar voorspellingen uit het niets doet. Je zetetische vrienden gaan in hun broek schijten!
wanneer genoeg nonvaxx immuun zal zijn voor het wilde virus voor het leven en niet een paar weken of maanden besmet met de pus dat hun aura met geweld is ingeënt in een vaccin dat niet beschermt, maar doodt!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: #Varianten Covid (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...




par Remundo » 03/09/21, 20:33

het Coronavirus werkt als de griep, seizoensgebonden met onvoorspelbare varianten.

er is nooit een collectieve immuniteit tegen de griep geweest, om de eenvoudige reden dat deze virussen veel sneller muteren dan de tijd die het zou kosten om collectieve immuniteit op te bouwen.

Tijdens de 1e golf hield ik mezelf voor dat het nuttig zou zijn om jonge mensen zonder gevolgen te infecteren in plaats van oude, maar ik begreep achteraf, met het verschijnen van al deze resistente varianten, dat het een zinloze zoektocht was. .

Dat gezegd hebbende, ouderen / kwetsbaar, moeten voorkomen dat ze het vangen.
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: #Varianten Covid (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...




par Obamot » 03/09/21, 20:38

Janic schreef:
ABC2019 schreef:Vaccins zijn niet genoeg, maar ze helpen veel
hoeveel is een grote? 10%!
Minder ! (Als pseudo-ccin inderdaad werkt voor ernstige vormen...) 0,2% maar bijna de helft zal toch sterven, helaas.
Dernière édition par Obamot de 03 / 09 / 21, 20: 40, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: #Varianten Covid (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...




par GuyGadeboisTheBack » 03/09/21, 20:38

Remundo schreef:Tijdens de 1e golf hield ik mezelf voor dat het nuttig zou zijn om jonge mensen zonder gevolgen te infecteren in plaats van oude, maar ik begreep achteraf, met het verschijnen van al deze resistente varianten, dat het een zinloze zoektocht was. .

Ja, maar tegelijkertijd hebben we aanwijzingen die ons doen vermoeden dat het uitstelgedrag, de vaccinaties, het gebruik van Remdesivir, enz. door bepaalde besluitvormers de opkomst van resistente varianten hebben bevorderd. Uw idee is dus misschien veel minder slecht dan het u lijkt, vooral omdat het steeds duidelijker wordt dat de op natuurlijke wijze verworven immuniteit veel beter is dan die verkregen door vaccineren .
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: #Varianten Covid (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...




par Remundo » 03/09/21, 21:00

helemaal
1 x
Beeld
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: #Varianten Covid (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...




par izentrop » 04/09/21, 00:38

Christophe schreef:We verdienen allemaal visionaire medailles!! behalve izy en abc... : Cheesy:

De tekst geciteerd op de vorige pagina sante-pollution-prevention / covid-mutaties-et-varianten-sars-cov2-evolution-immunite-treatments-vaccines-t16725-440.html # p465050 zegt precies hetzelfde mijn goede Cristof, met de toevoeging van de oplossing van een effectiever vaccin in de derde dosis.

Trouwens, de experts naar wie je niet luistert, herhalen dit al heel lang. https://www.santelog.com/actualites/cov ... -la-grippe
Dernière édition par izentrop de 04 / 09 / 21, 00: 44, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: #Varianten Covid (Delta, Epsilon, Lambda ...): uiterlijk, besmetting, gevaar, immuniteit, behandelingen, vaccins ...




par GuyGadeboisTheBack » 04/09/21, 00:42

izentrop schreef:De op de vorige pagina geciteerde tekst zegt precies hetzelfde mijn beste Cristof, met de toevoeging van de oplossing van een effectiever vaccin in de derde dosis.

Behalve dat het daar niet om gaat, mijn arme Izy, maar dat we erover praten in de reguliere media en dat deze larve van Cohen het vertelt. En je "plus" is ook belachelijk. 8)
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 04 / 09 / 21, 00: 43, 1 keer bewerkt.
1 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 245 gasten