Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par Janic » 17/04/21, 12:36

Nou, dat is het, dat is duidelijk.
Eh! Janic, of Adrien of..., daar hoeven ze niet gek mee te zijn
Dit is slechts een mening! In landen waar geen verplichtingen bestaan ​​en waar de gezondheidsregels nationale en niet Europese regels zijn, lopen zelfs pro-vaccins het risico zich er niet aan te houden, zelfs in Frankrijk waar op dit moment 40% weigert, zodat hun meerderheid niet anti-vaccins is.
Tenzij ze op rellen uit zijn!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par ABC2019 » 17/04/21, 12:40

Janic schreef:Wat Belotte betreft, er zijn organisaties die zeer bereid zijn u te informeren en u te begeleiden bij de middelen om het onderwerp te leren kennen, maar u weigert koppig,

Ik vraag je alleen om ons te vertellen welke laboratoria de onderzoeken uitvoeren, als het niet Boiron is, dat is alles. Dus nogmaals, je wilt het antwoord niet geven?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par Janic » 17/04/21, 12:50

Ik vraag je alleen om ons te vertellen welke laboratoria de onderzoeken uitvoeren, als het niet Boiron is, dat is alles. Dus nogmaals, je wilt het antwoord niet geven?
zie vorig antwoord. De H-organisaties kunnen u antwoorden: dat is alles!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par ABC2019 » 17/04/21, 13:10

Janic schreef:
Ik vraag je alleen om ons te vertellen welke laboratoria de onderzoeken uitvoeren, als het niet Boiron is, dat is alles. Dus nogmaals, je wilt het antwoord niet geven?
zie vorig antwoord. De H-organisaties kunnen u antwoorden: dat is alles!

Ik weet niet wat je "H-organisaties" noemt, ik heb alleen sites van verenigingen of vakbonden gezien, maar een vereniging of vakbond is geen organisatie of laboratorium, en die is ook niet bevoegd om klinische tests uit te voeren. Dus wat noem je “H-organismen”?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par Janic » 17/04/21, 13:20

Ik weet niet hoe je "H-organisaties" noemt, ik heb alleen sites van verenigingen of vakbonden gezien, maar een vereniging of vakbond is geen organisatie noch een laboratorium, en het is niet bevoegd om klinische tests uit te voeren. Dus wat noem je "H-organismen"?
je ziet duidelijk je absurditeit. De rol van vertegenwoordigende organen is om zich te oriënteren op de betrokken organen, niet om zichzelf te beschouwen als degenen die zij vertegenwoordigen. Ben je echt dom of ben je zo goed in doen alsof?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par Obamot » 17/04/21, 13:43

Deze kopieer- en plakberichten zonder commentaar worden steeds dommer! : Arrowd:

izentrop schreef:Nou, daar ga je, zo is het duidelijk
Duidelijk waar dat? Hoe? Hoe zou het aanvaardbaar zijn als een mensenrechtenhof het recht zou beperken om ervoor te kiezen zich niet te laten inenten met genetische of andere vergiften?

Het is geen wet. En er zal zeker een beroep op gedaan worden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par GuyGadeboisTheBack » 17/04/21, 13:47

Ik, zolang de gendarmes me niet thuis komen arresteren om gebeten te worden, laat ik me niet vaccineren met dat soort stront. Ik ben geen proefkonijn. En als ik een vaccinatiepas nodig heb, dan laat ik er voor het gemak eentje maken (ik weet wel dankzij wie) zodat ik kan gaan en staan ​​waar ik wil.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par Obamot » 17/04/21, 13:56

Het is niet morgen, de dag vóór Guy. “Stoppen" in tegenstelling tot "oordelen"die zijn uitgesproken door de rechtbanken van eerste aanleg [...] het woord"stop" duidt op een beslissing van de burgerlijke rechtbank. Het is noch een vonnis, noch een wet en het is extraterritoriaal.

Hoewel dit oordeel niet begrijpelijk is, omdat het niet de mogelijke verdwijning van de menselijke soort zou betekenen als de hele bevolking niet zou worden gevaccineerd, is het daarom een ​​absurd oordeel (behalve door ene Dr. Jekyll/M. Hyde die in een mum van tijd een virus zou creëren). laboratorium om het over de planeet te verspreiden en vervolgens zijn miljarden vaccins te verkopen, maar gelukkig zien we dit alleen in de romans van Stevenson, omdat je anders zou twijfelen aan “rechtvaardigheid” eh-eh -eh...)
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par izentrop » 17/04/21, 14:57

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik, zolang de gendarmes me niet thuis komen arresteren om gebeten te worden, laat ik me niet vaccineren met dat soort stront. Ik ben geen proefkonijn. En als ik een vaccinatiepas nodig heb, dan laat ik er voor het gemak eentje maken (ik weet wel dankzij wie) zodat ik kan gaan en staan ​​waar ik wil.

Je moet verdomd geïndoctrineerd zijn om banger te zijn voor het vaccin dan voor het virus. : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Betreft: adviezen over Covid-vaccins, immuniteit en immunologie




par Obamot » 17/04/21, 15:28

Wie heeft je verteld dat hij ergens "bang" voor was? Het voordeel versus risico beoordelen zou daarom "bang" zijn volgens Izy-top
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 219-gasten