Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Covid-19: lijst van effectieve vaccins




par phil59 » 20/07/20, 20:41

Sinusitis, ja, veel, maar ik geef toe dat het al een paar jaar veel cooler is "dokter" : Cheesy:

Ik vergat, 3 jaar geleden had ik een longinfectie, en de dokter wilde me minstens een week de tijd geven.... Ik zei nee, maar hij vertelde me dat ik 48 uur lang besmettelijk was.

Dus ik nam de 48H ... toen had ik er spijt van ... Want 10 dagen later was het nog steeds moeilijk ....

En verkoudheid? Ja, meerdere keren per jaar...

Koorts, meestal heel weinig, maar vaak een beetje.

De grootste stops waren toen "Ik was een schooljongen, want het was toen veel, veel langer"!!!!

Nee, maar na bijna 15 jaar bij dezelfde werkgever ging ik van 0 downtime naar 5.5 maanden downtime, meer vanwege "mechanische" problemen!!!!

Maar goed, als je de zestig nadert, is het voor sommige dingen een beetje moeilijker, en voor andere een beetje zachter! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
2 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: lijst van effectieve vaccins




par Obamot » 20/07/20, 21:05

Je kunt een ‘biocheck’ doen als je een arts vindt die het voorschrijft (en weet hoe je het moet lezen...!)

Je kunt daar al je tekorten zien... En dan kun je ze "aanvullen"... na 1 jaar, of 1 jaar /1/2 komt alles terug alsof je dertig of veertig jaar oud bent... Volgens " wonder"...

En een klein advies: je mag in de winter NIET verkouden worden (het doet veel pijn aan het lichaam). Het ideaal is om verkoudheid te blokkeren met chloorfeniramine + Panadol, en dan geen sinusitis meer...

Deze Coronavirussen (verkoudheid) moet je ze geven een grote klap op het gezicht van binnenkomst: BAAMH!
(Vanaf de eerste symptomen).
Dit is wat ik neem en het werkt (maar anderen hebben voor zichzelf een andere tactiek gevonden...).
Dan ophoesten zodra er iets is... We slepen het veel minder lang, minder moe, minder geïmpacteerd!

Als de symptomen aanhouden moet u overleggen, u heeft het goed gedaan.
Nou, dat was VOOR... Nu moet je je ONMIDDELLIJK laten testen om te zien of het covid-19 is
Het is niet meer grappig... :frons:


Ik ben ook op de harde manier opgevoed, totdat ik begreep dat ik het rustig aan moest doen (dankzij Aziatische doktoren...)
Na een bepaalde leeftijd is er meer “winst” om te proberen weerstand te bieden, het is het tegenovergestelde! Door meer ontspannen en minder gestresseerd te zijn, weerstaan ​​we veel beter. Dus als we de symptomen verminderen, is het beter!
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Covid-19: lijst van effectieve vaccins




par izentrop » 21/07/20, 00:02

Obamot schreef:En een klein advies: je mag in de winter NIET verkouden worden (het doet veel pijn aan het lichaam). Het ideaal is om verkoudheid te blokkeren met chlooramfenicol + Panadol, en dan geen sinusitis meer...

Deze Coronavirussen (verkoudheid) moet je ze geven een grote klap op het gezicht van binnenkomst: BAAMH!
(Vanaf de eerste symptomen).
Chlooramfenicol is een antihistaminicum, dus het behandelt allergieën en niet corona.

Ik had de covid niet, maar op dit moment behandel ik mezelf tegen een zware verkoudheid precies met antihistaminica.
Panadol, paracetamol, maak er geen misbruik van : Wink:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Covid-19: lijst van effectieve vaccins




par izentrop » 21/07/20, 00:17

ENERC schreef:Je moet al weten hoe lang de immuniteit duurt. Als ze 4 maanden oud is en je moet 3 keer per jaar worden gevaccineerd, nou ... in dit geval helpt het vaccin niet veel.
Het betekent niets.
Er zijn verschillende soorten immuniteiten. Het vaccin waarop het vaccin gericht is, kan veel effectiever zijn dan de natuurlijke immuniteit.

Een voorbeeld
Het vaccin is de enige manier om beschermd te worden tegen tetanus, omdat er geen natuurlijke immuniteit bestaat. Tetanusvaccins zijn vrijwel volkomen veilig en effectief. Ze bestaan ​​al meer dan 60 jaar. https://www.mesvaccins.net/web/diseases/2-tetanos
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: lijst van effectieve vaccins




par Obamot » 21/07/20, 00:34

izentrop schreef:Chlooramfenicol is een antihistaminica, behandelt dus allergieën en niet corona.

Nee, antibioticum: https://fr.wikipedia.org/wiki/Chloramph%C3%A9nicol een antibioticum werkt niet tegen een virus. Daar heb ik het niet over gehad, maar: de „chloorfeniramine", wat een antihistaminicum IS, en dat effectief is tegen verkoudheid = corona.

izentrop schreef: Ik behandel mezelf tegen een zware verkoudheid precies met antihistaminica.

Nou ja. Het voordeel is dat zodra de klachten echt verdwenen zijn, je er snel mee kunt stoppen.
Behalve bij complicaties => antibiotica (zo zelden mogelijk)

izentrop schreef: Panadol, paracetamol, maak er geen misbruik van : Wink:

Nee, dat hoeft niet.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Covid-19: lijst van effectieve vaccins




par izentrop » 21/07/20, 01:00

Obamot schreef:
izentrop schreef:Chlooramfenicol is een antihistaminica, behandelt dus allergieën en niet corona.

Nee, antibioticum: https://fr.wikipedia.org/wiki/Chloramph%C3%A9nicol een antibioticum werkt niet tegen een virus. Daar heb ik het niet over gehad, maar: de „chloorfeniramine", wat een antihistaminicum IS, en dat effectief is tegen verkoudheid = corona.
Ba! Ik heb waarschijnlijk mijn kopiëren/plakken gemist.
Toch is een antihistaminicum niet effectief tegen een virus, maar wel tegen een allergie en bij complicaties heeft mijn arts mij een nasaal glucocorticoïd voorgeschreven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: lijst van effectieve vaccins




par Obamot » 21/07/20, 01:39

Het werkt prima, ik kan je er wel een paar sturen als je wilt.

Zonder categorisch te willen zijn: het gaat niet zozeer om het feit dat het een “antihistaminicum” is, maar eerder om het feit dat het de molecule zelf is die andere toepassingsgebieden omvat:

Chlorfeniramine wordt gebruikt voor de behandeling van loopneus, niezen, jeuk en tranende ogen veroorzaakt door allergieën. verkoudheid of griep...


En daar zul je verrast zijn:

sterke virusdodende werking tegen SARS-CoV-2 van een neusspray die maleaat bevat chloorfeniramine. Sinds de CPM dat heeft gedaan brede antivirale effecten tegen influenza, een virusdodend effect tegen SARS-CoV-2, en coadjuvante effecten met hydroxychloroquine bij de behandeling van multiresistente malaria met minimale bijwerkingen. We stellen nog twee onderzoeken voor: een gerandomiseerde, placebogecontroleerde studie van chloorfeniramine, intranasaal toegediend aan patiënten met milde tot matige SARS-CoV-2, en een tweede studie om de potentiële antivirale en adjuvante effecten van CPM plus l hydroxychloroquine te bepalen, vergeleken met chloroquine alleen, bij gehospitaliseerde patiënten met SARS-CoV-2.
Maar ik had het al gehad over de mogelijkheid om dit molecuul zelfs tegen covid te gebruiken... Je kunt dus niet zeggen dat het geen antiviraal middel is...!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid-19: lijst van effectieve vaccins




par Christophe » 21/07/20, 02:23

Is de titel echt compleet?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-19: lijst van effectieve vaccins




par Obamot » 21/07/20, 04:48

Weerstand tegen het virus maakt deel uit van de kudde-immuniteit. Dus niet te lang:

"Covid-19: lijst met effectieve vaccins en immuniteit"

Iets anders lijkt mij te opruiend voor de HS...


(je hebt het begrepen Izentrop: stop de HS! : Cheesy: )
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Covid-19: lijst van effectieve vaccins




par izentrop » 21/07/20, 09:00

Obamot schreef:En daar zul je verrast zijn:
sterke virusdodende werking tegen SARS-CoV-2 van een neusspray die maleaat bevat chloorfeniramine.
Helemaal niet, want wat HCQ betreft zijn dit effecten in vitro, dus helemaal niet bevestigd in vivo.
Bovendien bleef de studie in pre-print https://www.researchsquare.com/article/rs-25854/v1
Je bent vermoeiend. 8)

Christophe, het is waar dat het voor de titel voorbarig is, maar we zijn eraan gewend : Mrgreen:

Bewerken door Remundo: je bent buiten het onderwerp: hier, VACCINS-onderwerp, per behandelingen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 321-gasten