Coronavirus pandemie: fase 3 in Frankrijk en België

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: pandemie van het coronavirus: fase 3 in Frankrijk en België




par thibr » 15/03/20, 16:08

Evenmin mag de bijkomende schade om alles te stoppen meer problemen veroorzaken dan de pandemie zelf ...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13707
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1521
Neem contact op met:

Re: pandemie van het coronavirus: fase 3 in Frankrijk en België




par izentrop » 15/03/20, 16:11

sicetaitsimple schreef:Sommigen van hen gapen een beetje snel over de bouw van ziekenhuizen in Wuhan in een week ..... Het was natuurlijk een vorm van respons, in Chinese stijl.
Het Franse antwoord zal, naar ik heb gehoord, onbezette kamers, klaslokalen bijvoorbeeld goedkoop uitrusten in tijdelijke reanimatiekamers.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: pandemie van het coronavirus: fase 3 in Frankrijk en België




par GuyGadebois » 15/03/20, 16:14

izentrop schreef:
sicetaitsimple schreef:Sommigen van hen gapen een beetje snel over de bouw van ziekenhuizen in Wuhan in een week ..... Het was natuurlijk een vorm van respons, in Chinese stijl.
Het Franse antwoord zal, naar ik heb gehoord, onbezette kamers, klaslokalen bijvoorbeeld goedkoop uitrusten in tijdelijke reanimatiekamers.

Met de leraren in de voorlopige verpleegsters?
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: pandemie van het coronavirus: fase 3 in Frankrijk en België




par Adrien (voormalig nico239) » 15/03/20, 16:30

Werken in contact met het publiek tijdens deze moeilijke periode kan in de hoofden van sommige werknemers een "risico nemen" vormen.

Ik denk dat gezondheidswerkers een forfaitaire risicovergoeding ontvangen.

Heb je gehoord van de mogelijkheid om deze vergoeding uit te breiden tot werknemers die wettelijk verplicht zijn om minimumdiensten te blijven verlenen, namelijk: benzinestations, banken, tabakswinkels, supermarkten, kranten, openbaar vervoer (ik geloof dat 'er zijn herroepingsrechten op bepaalde plaatsen elders) ... enz
Dernière édition par Adrien (voormalig nico239) de 15 / 03 / 20, 16: 49, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: pandemie van het coronavirus: fase 3 in Frankrijk en België




par Christophe » 15/03/20, 16:42

Duitsland sluit zijn grenzen met Frankrijk !!

https://www.liberation.fr/france/2020/0 ... or=rss-450

Hoeveel miljoenen per dag ???

Ah nee het bedrijf wordt niet beïnvloed ...

De Duitse autoriteiten hebben besloten de grenzen van het land met Frankrijk, Zwitserland en Oostenrijk vanaf maandagochtend te sluiten in een poging de verspreiding van de coronavirusepidemie te beteugelen, vertelde een bron die bekend was met de kwestie aan AFP. .
Deze sluiting gaat in vanaf 8 uur 's ochtends, maar mag geen betrekking hebben op het vervoer van goederen en zal een uitzondering zijn voor grensarbeiders
.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: pandemie van het coronavirus: fase 3 in Frankrijk en België




par Christophe » 15/03/20, 16:47

izentrop schreef:in tijdelijke reanimatiekamers.


Toegegeven, het is nog steeds nodig om kunstmatige beademingsapparatuur op voorraad te hebben ... het is goed het probleem van Italië ... 6% van de sterfgevallen versus 3.5 in de rest van de wereld ...

Lokalen worden altijd gevonden ... de apparaten moeten ze hebben, anders maken ze ze ...

Een bed kost niets, dat kost het rond ...

Welke bedrijven in medische apparatuur zijn beursgenoteerd ??? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: Dit is waar je je ballen moet neerzetten ahahah dat ik een vieze venal ben !!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: pandemie van het coronavirus: fase 3 in Frankrijk en België




par Christophe » 15/03/20, 16:57

ENERC schreef:Ik sta mezelf toe om een ​​opmerking van Olivier B te plaatsen op een pagina van de wereld die ik bijzonder relevant vind:
Hallo, schematisch 3 mogelijke strategieën tegen een virus dat uiteindelijk waarschijnlijk 50% van de wereldbevolking zal treffen:
3. Engelse methode die haar laat komen en wacht op collectieve immuniteit om haar werk te doen. We zullen aan het einde zien, maar de Franse strategie heeft zijn consistentie


https://www.lemonde.fr/planete/article/ ... ons&page=2


Wat betreft de methode van collectieve immuniteit, vrijwillige bedreiging van het leven van de bevolking, zou het wenselijk zijn dat de politieke besluitvormers van een dergelijk besluit het voorbeeld tonen door het virus vrijwillig te inoculeren !!! :onheil:

Kom op Boris laat zien dat je het in je broek hebt !!
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 648
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 232

Re: pandemie van het coronavirus: fase 3 in Frankrijk en België




par n.Chr. 44 » 15/03/20, 18:12

AD 44 schreef:Om nog maar te zwijgen over ... Er is een epidemie van zeer ernstige gastro-intestinale ... Ik had dat nog nooit gezien


Ik heb formeel en onbetwistbaar bewijs:

Er ligt niet langer een rol PQ of een rijstkorrel in de schappen ... Als dat geen onweerlegbaar bewijs is van een epidemie van gastro-gewelddadig.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: pandemie van het coronavirus: fase 3 in Frankrijk en België




par Christophe » 15/03/20, 18:15

Mouhahaha ...

Maar nee, het is gewoon omdat mensen er nu op schijten !! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9807
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2660

Re: pandemie van het coronavirus: fase 3 in Frankrijk en België




par sicetaitsimple » 15/03/20, 18:31

Het is toch klote .....

19 uur: Record dagelijkse sterfgevallen in Italië met een extra 15 sterfgevallen
Italië heeft zojuist 368 nieuwe sterfgevallen en 3.590 nieuwe gevallen aangekondigd, een hoogte van 24 uur. In totaal stierven 24.747 gevallen en 1.809 mensen in Italië.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 167 gasten