Pandemic Coronavirus COVID-19: kaarten, statistieken, analyses en dagelijkse informatie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par GuyGadebois » 31/03/20, 19:21

phil12 schreef:Ten eerste heb je niet het hele artikel zoals gewoonlijk gelezen!
Als je sterk bent, denk en schrijf je voor mij!
Drie zijn je voorouders, de kolonialisten!
Vier Amerindianen wachtten niet tot de Europeanen elkaar zouden raken!
Vijf serieus huishouden je bent niet erg jong!

Ten eerste las ik "The Seven Years 'War" van Edmond Dziembowski, dus het kon me niets schelen over het Wikipedia-artikel.
Ten tweede, ik ben het niet die zou kunnen schrijven: "Over dit verhaal ook over pokken en dekens voor de indianen, denk je dat hij het destijds in het laboratorium maakte? Hoeveel migranten stierven eraan, vóór de inboorlingen?" Jij bent het en het stinkt.
Drie: Geen van mijn voorouders is ooit in Amerika geweest.
Vier: Ahmed illustreerde perfect de achtergrond van mijn denken.
Vijf: bewaar uw condescensie voor uw darmparasieten.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par phil12 » 31/03/20, 19:28

Ten eerste las ik "The Seven Years 'War" van Edmond Dziembowski, dus het kon me niets schelen over het Wikipedia-artikel.
Dus slechts één mening maakt uw mening zoals gewoonlijk!
Ten tweede, ik ben het niet die zou kunnen schrijven: "Over dit verhaal ook over pokken en dekens voor de indianen, denk je dat hij het destijds in het laboratorium maakte? Hoeveel migranten stierven er eerder aan dan de inboorlingen?" Jij bent het en het stinkt.
Onbegrijpelijk
Drie: Geen van mijn voorouders is ooit in Amerika geweest.
Maar ze stuurden hun soldaten naar Amerika.
Vier: Ahmed illustreerde perfect de achtergrond van mijn denken.
Het is triest, zo'n gebrek aan onderscheidingsvermogen!
Vijf: bewaar uw condescensie voor uw darmparasieten.
Precies deze bacteriën Ik hou van ze, ze laten me verteren, assimileren, leven, om je mijn liefde te verkondigen!

Ga naar school, ik ga naar de grote jongens!
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par GuyGadebois » 31/03/20, 19:54

phil12 schreef:Ga naar school, ik ga naar de grote jongens!

Het is door dit soort reflectie dat we een echte c herkennen ... : Mrgreen:
Ps: een darmparasiet is geen bacterie.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Ahmed » 31/03/20, 20:09

Je schrijft:
... voor de Palestijnen is het slechts een probleem van technische middelen, niet van idee, aangezien het doel is om de Israëli's te vernietigen!

De link die ik leg met het Palestijnse vraagstuk is de status van slachtoffer van de Shoah die wordt gebruikt om de zionisten te vrijwaren van de gruweldaden die zij op hun beurt begaan, een benadering die in uw opmerkingen is vervat.
We kunnen ons niet verzetten tegen Palestijnen en zionisten, aangezien de laatsten (die niet met de Israëli's moeten worden verward) per definitie vijandig staan ​​tegenover de Palestijnen, terwijl de Palestijnen misschien verschillende opvattingen hebben over de Israëli's, hoewel ze slachtoffers en dus vijanden zijn. Zionisten ...
Niets erg "intellectueel" daarbinnen ... 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Christophe » 31/03/20, 20:53

Oké, ik ga mijn koffie maken: dit alles ... het is shit!

De kaarten, de tests, de tellingen, de statistieken, de barrièrebewegingen, de opsluiting, de eindeloze tv-debatten en blablabla bla en blab bla bla ...

... Dit alles lijkt mij nu overbodig ...als ik de weerstandsmogelijkheden van de VIRUS in deze studie zie:
gezondheid-vervuiling-preventie / freeze-or-burn-the-covid-19-t16358-30.html # p388486

Met zulke cijfers zijn er STERKE KANSEN dat iedereen het vroeg of laat zal opvangen en dan is het ALLES ... de rest is gewoon rotzooi en tijdverspilling!

Kortom, er is meer dan te hopen dat je immuunsysteem en dat van je dierbaren je niet toelaten om deel uit te maken van 20% van meest ernstige gevallen ...

Beeld
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Eric DUPONT » 31/03/20, 21:11

als er in Frankrijk al 2 miljoen mensen besmet zijn, vertegenwoordigen de dodelijke gevallen slechts 1 luis 1000 en de ernstige gevallen kunnen 10 keer zo talrijk zijn als 1 procent en niet 20%.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Christophe » 31/03/20, 21:46

Ja ... ja, maar waarom liegen ze allemaal zo? : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Christophe » 31/03/20, 22:50

1 op de 20 Europeanen is al besmet ...https://www.lesechos.fr/monde/europe/co ... te-1190793

Met wat ik hierboven heb gepost ... zal het binnenkort veel meer zijn ...

Maar als we dus 2M besmet hebben in Frankrijk ... is het sterftecijfer niet slechter dan de seizoensgriep ... waarom is het dan overal zo rot ???

Er is daar een kleine paradox, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Adrien (voormalig nico239) » 01/04/20, 00:26

sicetaitsimple schreef:
Janic schreef: erg subjectief! Momenteel zijn er 3.042 sterfgevallen door VOC, we zijn verre van een hypothetische 40.000. Als de piek binnen 15 dagen wordt bereikt, zal het totale aantal nauwelijks hoger zijn dan 10.000 / 15.000 doden, d.w.z. als een seizoensgriep en daar maken we niet al deze mediabioscoop.


Je bent echt een grote idioot (neem ik aan) ... Je begreep niet dat de cijfers die je aankondigt zonder opsluiting verpulverd zouden worden?

En je begreep niet dat opsluiting enorme gevolgen heeft voor tientallen miljoenen Fransen, in de eerste plaats en op zeer korte termijn voor uitzendkrachten, freelancers, enz ... die vanaf de eerste dag hun inkomsten aanzienlijk dalen of zelfs opheffen?

En voor onze zorgverleners en iedereen die de machine blijft gebruiken, is het bioscoop?

U bent zeker een aantal jaren een pionier geweest op het gebied van "near-containment", en uw pensioen blijft dalen ...

Gewoon een mediabioscoop, voor jou.



Zeggen :

'Heb je niet begrepen dat de door jou aangekondigde cijfers zonder opsluiting verpulverd zouden worden?'

is niet logischer dan te zeggen

'Wist je niet dat zonder de griepvaccinatie de cijfers van 8 tot 16 zouden worden verpulverd?'


Dit zijn 2 verschillende crisisbeheersing als gevolg van 2 verschillende historische omstandigheden.

- We zijn al jaren voorbereid op de griep die nog steeds tussen de 8 en 16 mensen doodt

- We waren helemaal niet voorbereid op deze epidemie die X dood zal maken


Aan de andere kant zou het misdadig zijn om de lessen voor de seizoensgriep niet te leren en gelukkig te blijven zitten op deze 8 tot 16 sterfgevallen die elk jaar in algemene onverschilligheid sterven, terwijl barrièremaatregelen waarvan we heel goed weten hoe ze vandaag moeten worden toegepast kon er veel van vermijden.

Net zoals het crimineel zou zijn om er niet van te leren als het coronavirus volgend jaar opnieuw zou verschijnen en er dan geen vaccin is gevonden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Coronavirus COVID-19, kaart van de epidemie in realtime




par Adrien (voormalig nico239) » 01/04/20, 00:36

Christophe schreef:1 op de 20 Europeanen is al besmet ...https://www.lesechos.fr/monde/europe/co ... te-1190793

Met wat ik hierboven heb gepost ... zal het binnenkort veel meer zijn ...

Maar als we dus 2M besmet hebben in Frankrijk ... is het sterftecijfer niet slechter dan de seizoensgriep ... waarom is het dan overal zo rot ???

Er is daar een kleine paradox, toch?


Maak je geen zorgen, dit is wat stadsdokters aankondigen, je kent degenen die geen bijzondere interesse hebben om dit of dat in de richting van het haar te borstelen om zichzelf te laten zien ...

Ze vertellen u kalm dat we ongeveer 50% zullen zijn om het te vangen, maar dat het uiteindelijk slechts een milde ziekte is die slechts 80% van de bevolking en slechts 98% van de bevolking treft , het maakt niet uit.

Alleen het niet gladstrijken van ernstige gevallen is ernstig.

En het niet gladstrijken van ernstige gevallen die de verschuivingen verstoppen, is te wijten aan
- systematische niet-screening met isolatie van positieven
- chloorvrij voorschrijven in het stadskantoor
- het niet dragen van het masker (omdat niet beschikbaar) door de hele bevolking
- niet-gebruik (omdat niet beschikbaar) van hydroalcoholische gel door de hele bevolking
- onvoldoende aantal schijvenbedden (we zouden er ongeveer 10 moeten hebben)

Opnieuw sterven er tussen de 8 en 1 per jaar aan de griep zonder de katrolschijven te verstoppen en het gaat ALLEEN als een brief in de post omdat het de katrolschijven niet verstopt.

Hier stoppen we het land omdat het de onroerendgoeddiensten verstopt

Zoek de fout.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 297 gasten