Welnu, hier maak ik de homeopathie-enquête!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

Denkt u dat homeopathie is:

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 31/03/20, 20:57

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:trouwens, hoe weten we dat niets werkt, aangezien er niets wordt gepubliceerd, zelfs om te zeggen dat het niet werkt?

Omdat we het probeerden en we overtuigende resultaten hadden. Waarom?

blij om het te leren.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 31/03/20, 21:02

aerialcastor schreef:Maar grofweg van wat ik lees en wat mij geloofwaardig lijkt, is de H nutteloos in het geval van de covid19.

oke, en dus met uw redenering, als u niet bekwaam bent in hekserij, waarzeggerij, parapsychologie, tarot, astrologie, enz ... kunt u niet weten of het werkt of niet?

gewoon een vraag, wat is het voor jou om "een opleiding tot wetenschapper" precies te hebben?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par GuyGadebois » 31/03/20, 21:19

ABC2019 schreef:gewoon een vraag, wat is het voor jou om "een opleiding tot wetenschapper" precies te hebben?

Ik begrijp dat een mythe van quantum in jouw genre zo'n simpele zin niet begrijpt. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par aerialcastor » 31/03/20, 21:24

ABC2019 schreef:
aerialcastor schreef:Maar grofweg van wat ik lees en wat mij geloofwaardig lijkt, is de H nutteloos in het geval van de covid19.

oke, en dus met uw redenering, als u niet bekwaam bent in hekserij, waarzeggerij, parapsychologie, tarot, astrologie, enz ... kunt u niet weten of het werkt of niet?

gewoon een vraag, wat is het voor jou om "een opleiding tot wetenschapper" precies te hebben?


Ik heb een master in "mechanisch ontwerp en intelligente systemen".
Alle dingen die je aanhaalt, ik kan het niet geloven. Voor mij is het een spreuk omdat het in strijd is met alles wat ik heb bestudeerd.
Ik heb H niet bestudeerd (door nadelen heb ik al gerookt : Cheesy: ) dus ik weet het niet. Maar het lijkt me niet al te geloofwaardig.
1 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 31/03/20, 21:44

aerialcastor schreef:
ABC2019 schreef:
aerialcastor schreef:Maar grofweg van wat ik lees en wat mij geloofwaardig lijkt, is de H nutteloos in het geval van de covid19.

oke, en dus met uw redenering, als u niet bekwaam bent in hekserij, waarzeggerij, parapsychologie, tarot, astrologie, enz ... kunt u niet weten of het werkt of niet?

gewoon een vraag, wat is het voor jou om "een opleiding tot wetenschapper" precies te hebben?


Ik heb een master in "mechanisch ontwerp en intelligente systemen".
Alle dingen die je aanhaalt, ik kan het niet geloven. Voor mij is het een spreuk omdat het in strijd is met alles wat ik heb bestudeerd.
Ik heb H niet bestudeerd (door nadelen heb ik al gerookt : Cheesy: ) dus ik weet het niet. Maar het lijkt me niet al te geloofwaardig.

en heb je de schets van Jeremy Ferrari bekeken? 8)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 31/03/20, 21:45

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:gewoon een vraag, wat is het voor jou om "een opleiding tot wetenschapper" precies te hebben?

Ik begrijp dat een mythe van quantum in jouw genre zo'n simpele zin niet begrijpt. : Mrgreen:

Nou, als je denkt dat ik een mythe ben, gaan we de wei op en diagoneren we wat Hamiltonianen : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par GuyGadebois » 31/03/20, 21:47

ABC2019 schreef:
GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:gewoon een vraag, wat is het voor jou om "een opleiding tot wetenschapper" precies te hebben?

Ik begrijp dat een mythe van quantum in jouw genre zo'n simpele zin niet begrijpt. : Mrgreen:

Nou, als je denkt dat ik een mythe ben, gaan we de wei op en diagoneren we wat Hamiltonianen : Mrgreen:

Je bedriegt niemand behalve jij.
Ps: ik hou niet van David Hamilton ... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par ABC2019 » 31/03/20, 22:21

is het je ooit opgevallen hoe belangrijk al je zinnen waren wanneer ze op jezelf werden toegepast?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par GuyGadebois » 31/03/20, 22:23

ABC2019 schreef:is het je ooit opgevallen hoe belangrijk al je zinnen waren wanneer ze op jezelf werden toegepast?

Je ziet dat Janic en jij "omgekeerde" klonen zijn, je gebruikt ook de "het is degene die zegt wie is". : Mrgreen: Als je niets anders hebt, is dat logisch. : Mrgreen:
Ps: een geweldige wetenschapper, de Ferrari! Een model!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Nou hier maak ik de homeopathie-enquête!




par Christophe » 31/03/20, 22:24

Dus ik moet janic toevoegen aan de trollenlijst? : Lol:
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 232-gasten