De Novartis Big Pharma-loterij !!!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: The Big Pharma lottery !!!




par GuyGadebois » 27/02/20, 21:35

Exnihiloest schreef:Ik onthul de idioten, werd mij verteld.

Elke keer dat je voor een spiegel passeert, ongetwijfeld.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par izentrop » 28/02/20, 01:38

het bedrijf is in gesprek met patiëntenverenigingen en is bereid om "aanpassingen door te voeren als we een betere weg vooruit kunnen vinden", legt Dave Lennon uit. Blijkbaar zou Novartis de loterij verlaten en vervangen door duidelijke selectiecriteria.
Het is beter voor gevoelige zielen, maar er was nog steeds geen reden om er zo'n puinhoop van te maken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par Exnihiloest » 28/02/20, 18:20

izentrop schreef:
het bedrijf is in gesprek met patiëntenverenigingen en is bereid om "aanpassingen door te voeren als we een betere weg vooruit kunnen vinden", legt Dave Lennon uit. Blijkbaar zou Novartis de loterij verlaten en vervangen door duidelijke selectiecriteria.
Het is beter voor gevoelige zielen, maar er was nog steeds geen reden om er zo'n puinhoop van te maken.

Helemaal. Maar je weet heel goed dat antiliberale en antikapitalistische ecologen in de farmaceutische industrie geloven dat ze alles hebben wat ze kunnen, omdat ze denken dat ze tegenover de duivel staan, of willen dat wij dat geloven. Degenen die nooit iets hebben geproduceerd om zieke mensen te redden, zijn natuurlijk in de beste positie om degenen die dat wel doen te belasteren, toch?

Dit is waar we ons vandaag bevinden in de milieubeweging: niemand maakt eerlijk onderscheid tussen dingen, niemand kan zich uiten zonder schandalige termen, zonder de daders te noemen, niemand kan het geringste woord loslaten zonder te zeggen: ‘hij is hier boos op of Dat...
Iedereen weet dat er sprake is van onethisch gedrag in de farmaceutische industrie (en dat ze goede marges maken), maar net als in andere, en niet alleen in de industrie, ook in de milieulobby’s.

Van daar naar het niet in staat zijn om dingen te onderscheiden wanneer een bedrijf gratis behandelingen aanbiedt, omdat de methode om de gelukkigen te kiezen schokkend is (misschien terecht), of naar het niet in staat zijn om de bijdrage van deze industrie te erkennen (laten we ventolin dus elimineren bij astmapatiënten of insuline van diabetici...), of niet in staat zijn te begrijpen, zoals onze dienstdoende obscurantist hier, dat de verkoopprijs niet alleen de productiekosten omvat, maar ook de kosten van onderzoek, die enorm zijn omdat voor een medicijn dat zal werken Als honderden studies naar andere wegen zullen mislukken, denk ik dat we een proces van blind vertrouwen moeten volgen, zoals we dat aantreffen in politieke en religieuze ideologieën, die van dezelfde aard zijn.
Als je een ongelovige bent, zullen de inquisiteurs van de Gadget je ‘idioot’, ‘medewerker van Monsanto’, ‘zachtaardig’, ‘walgelijk’, ‘katholiek’ noemen, zelfs als je een atheïst bent, ‘vluchtig’ omdat je anders bent dan hij die beweert om te zijn, zou je geen mens zijn, "leugenaar", "rot tot het laatste neuron"... Ik ga maar door van het ergste, allemaal onder de welwillendheid van onze meester van de plaats die zal spreken over "crevements" over de aanstichters van deze gratis behandelingen vanuit de farmaceutische industrie.

Welkom in de wereld van nuance, rede, weging en onderscheid. Je krijgt een glimp van de betere wereld die de milieubeweging voor ons aan het voorbereiden is. Als hij de macht heeft, wees dan voorzichtig: zelfs een onschadelijke opmerking als jouw relativering van deze business van gratis behandelingen zou je naar de goelag kunnen leiden! Ik praat er niet eens over, ik word door Gadgetdebois zelfs al beschouwd als niet langer een mens, hij zei het alleen maar, dus ik zal snel het land moeten verlaten voordat ik een gele ster moet dragen : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par GuyGadebois » 28/02/20, 19:30

Exnihiloest schreef: Ik zal snel het land moeten verlaten voordat ik een gele ster moet dragen : Lol:

Ik zal erover praten met de families van de milieuactivisten die zijn gedood door de monsters die jij verdedigt en die feitelijk een ‘gele ster’ dragen. Het is duidelijk dat je je nergens voor schaamt...
https://www.huffingtonpost.fr/entry/164 ... 4cde04e743
Moordenaars van milieuactivisten worden zelden veroordeeld
Gemiddeld worden er wekelijks vier milieuverdedigers gedood. En volgens één onderzoek wordt slechts 10% van hun moordenaars veroordeeld.
Dit is de alarmerende bevinding van een onderzoek van het wetenschappelijke tijdschrift Nature Sustainability, gepubliceerd in verschillende Britse media, waaronder The Guardian en The Independent. In totaal werden tussen 2002 en 2017 minstens 1 mensen gedood in zo’n vijftig staten terwijl ze vochten voor de bescherming van de natuur.
https://www.lepoint.fr/monde/les-meurtr ... 446_24.php
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par Janic » 28/02/20, 20:00

@janic

Het is publiek onderzoek dat de private sector zal zoeken om te produceren, het is niet de private sector die om iets smeekt.
Waarom creëert het publiek niet?
Een grap ?!
Het Pasteur Instituut was aan het produceren en stopte omdat de staat niet langer op de wieg wilde spugen zonder dat hun rekeningen werden gepresenteerd, vandaar de overname door de concurrent.
Het publiek heeft hiervoor niet de vaardigheden of instellingen ontwikkeld, wiens schuld is dat? In prive?!!!
vooral omdat de apotheek op dit gebied niet zoveel opbracht als nu en de particuliere sector het voordeel bood dat het de belastingbetaler (blijkbaar) niets kost[*]
En de zeldzame keren dat het publiek het deed, zoals in Frankrijk, de INRA met zijn velden met GGO-gewassen, vernietigden de anti-GMO-activisten ze.
INRA is geen gezondheidsorganisatie en kan dus producten autoriseren of verbieden waarvan de gezondheidsvoordelen en -risico's niet zo worden gecontroleerd als medocs, behalve sinds hun recente samenwerking met ANSES.
De productie is duur.
Nog een grap. Paracetamol zou 20 cent kosten om in China te produceren en in Frankrijk voor 1.94 cent verkocht worden.
. Alleen de liefhebbers van de anti-ggo- of anti-farmaceutische industrie geloven dat er slechts een vingerknip nodig is om een ​​gentherapie van één euro te produceren. Waar wachten ze op om het zelf te doen als het zo eenvoudig en goedkoop is?
Er is een enorm verschil tussen 1 euro en de 2 miljoen van het onderwerp!

[*] wat consumenten niet aan hun belastingen betaalden, betaalden ze duur aan hun sociale en wederzijdse bijdragen
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par Exnihiloest » 28/02/20, 20:52

GuyGadebois schreef:
Exnihiloest schreef: Ik zal snel het land moeten verlaten voordat ik een gele ster moet dragen : Lol:

Ik zal erover praten met de families van de milieuactivisten die zijn gedood door de monsters die jij verdedigt en die feitelijk een ‘gele ster’ dragen. Het is duidelijk dat je je nergens voor schaamt...
https://www.huffingtonpost.fr/entry/164 ... 4cde04e743
Moordenaars van milieuactivisten worden zelden veroordeeld
Gemiddeld worden er wekelijks vier milieuverdedigers gedood. En volgens één onderzoek wordt slechts 10% van hun moordenaars veroordeeld.
Dit is de alarmerende bevinding van een onderzoek van het wetenschappelijke tijdschrift Nature Sustainability, gepubliceerd in verschillende Britse media, waaronder The Guardian en The Independent. In totaal werden tussen 2002 en 2017 minstens 1 mensen gedood in zo’n vijftig staten terwijl ze vochten voor de bescherming van de natuur.
https://www.lepoint.fr/monde/les-meurtr ... 446_24.php

Novartis zou mensen hebben vermoord? Heb jij het bewijs?
Of is jouw leidmotief “helemaal verrot in de industrie” (en ik ben een heilige)?

De moordenaars van milieuactivisten moeten worden geïdentificeerd en betaald voor hun misdaden, net als alle andere moordenaars. De meeste van deze moorden vinden plaats in ondemocratische landen, waar de lokale macht kan worden gecorrumpeerd, of op afgelegen plaatsen waar deze landen weinig controle hebben (Filippijnen, Colombia, India, Brazilië, Guatemala, Mexico...).
We zijn nog ver, heel ver verwijderd van de Novartis-affaire.
Uw samensmelting en instrumentalisering van de moorden op activisten, die als een haar in de soep vallen om te suggereren dat Novartis of de farmaceutische industrie als geheel tot de moordenaars zou behoren (waarom zou u dit anders in deze draad vermelden?) is een lasterlijke praktijk, op uw deels terugkerend, naast dat het een beledigend herstel voor deze slachtoffers is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par GuyGadebois » 28/02/20, 20:57

Exnihiloest schreef:....

Je doet opnieuw alsof je het niet begrijpt. Noem mij een enkele moord gepleegd door één (of een groep ecologen) tegen een industrieel (van de twintig jaar is het niet nodig om de Rode Brigades voor mij te halen, hè). Het tegenovergestelde, dat deed ik net. Wetende dat de industriëlen van de dood floreren in alle landen die u noemde (waar hun corruptiemacht vrijelijk kan floreren), is uw antwoord van de orde van de meest verachtelijke cynische belediging. En u positioneert uzelf als ‘liberaal’ terwijl dit ‘liberalisme’ de oorzaak is van deze moorden. In mijn antwoord heb ik nooit Novartis geciteerd, dat op andere manieren doodt (honderden dieren en mensen vanwege de prijs van zijn medicijnen).
illustratie:
https://www.lexpress.fr/actualite/comme ... 81823.html

Ps: “Ledigheid is de moeder van alle ondeugden” is een katholiek citaat dat een van de katholieke grondslagen illustreert. Dat je een atheïst bent, verandert niets en laat duidelijk zien tot welk niveau van dubbelhartigheid je bent gereduceerd.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par Exnihiloest » 28/02/20, 21:17

GuyGadebois schreef:
Exnihiloest schreef:....

Vertel mij eens een enkele moord gepleegd door één of een groep milieuactivisten tegen destructieve industrieën.

Spannend!
Gewetenloze bedrijven in landen waar de wet nooit heeft geheerst, zouden een blinde gruwel rechtvaardigen voor de hele mondiale industrie, inclusief, in dit geval, een farmaceutisch bedrijf.
Het slaat nergens op.

Milieuactivisten hebben tegenwoordig geen macht, maar vallen de machtigen aan, en worden om deze reden vermoord in landen waar de democratie zwak is of niet bestaat (in Frankrijk is dat geen verrassing, op Corsica wel). De situatie kan dus niet symmetrisch zijn. Machtsmisbruik kan alleen komen van degenen die deze macht bezitten.
Er bestaat geen twijfel over de toekomst, als ze ooit aan de macht komen.

"Het meest historisch originele aspect van de milieubeweging is haar vermogen om het grootste aantal mensen te overtuigen. Er is ongetwijfeld een meerderheid van de burgers die de beperkingen van deze ideologie accepteert in naam van het voortbestaan ​​van toekomstige generaties. Schuldgevoel, een klassiek instrument van overheersing, wordt elke dag met duivelse vaardigheid gebruikt door ideologische voorstanders en hun op macht beluste handlangers. Laten we hopen dat de mea culpa van korte duur zal zijn en dat de mannen van morgen hun ogen zullen openen voor het geweld dat hen wordt aangedaan. Niets is minder zeker.

De uitbuiting van de milieu-ideologie door bepaalde politici om stemmen te winnen bij verkiezingen is duidelijk. Alle partijen hebben hun programma’s min of meer groener gemaakt door middel van electoralisme. Dit demagogische gedrag wordt echter niet opgemerkt door de publieke opinie. De milieuactivistische ideologie heeft hier geen last van, integendeel. Het maakt gebruik van deze populariteit om hervormingen door te voeren die in de loop van de tijd en binnen de meerderheidsconsensus de algemene superioriteit van één enkele toekomstvisie tot stand brengen. De pseudo-wetenschappelijke steun aan het IPCC en de angst voor de toekomst doen de rest.

Zo vindt dag na dag de meest verpletterende tirannie plaats die de mensheid zich heeft kunnen voorstellen.
"
https://www.contrepoints.org/2015/11/05 ... ecologiste
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par Exnihiloest » 28/02/20, 21:36

GuyGadebois schreef:...
Ps: “Ledigheid is de moeder van alle ondeugden” is een katholiek citaat dat een van de katholieke grondslagen illustreert. Dat je een atheïst bent, verandert niets en laat duidelijk zien tot welk niveau van dubbelhartigheid je bent gereduceerd.

Hoe kan iemand zulke domheid zeggen?

‘Ledigheid is de moeder van alle ondeugden’ is een Frans spreekwoord zonder connotatie, en zelfs als het uit het katholicisme zou komen, zoals zoveel van onze gewoonten en gebruiken, zou het er niet de handtekening van een katholiek van maken, noch de mogelijke geldigheid ervan teniet doen. .

Als je op vrijdag vis eet, ben je dan katholiek? En wat meer is, katholiek met een “niveau van dubbelhartigheid”?
Op dit niveau van domheid, Gadget, doe je het geweldig. Maar het is zo groot. Met dit soort manipulatie toon je werkelijk geen waardigheid, je moet jezelf verachten om zover te komen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par GuyGadebois » 28/02/20, 22:14

Exnihiloest schreef:Blabla... Ik pik één detail op terwijl ik al het andere verdoezel... blabla...

https://fr.wiktionary.org/wiki/l%E2%80% ... _les_vices
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 230-gasten