De Novartis Big Pharma-loterij !!!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par GuyGadebois » 27/02/20, 19:25

Exnihiloest schreef:......

TG.JPG
TG.JPG (56.96 KB) 1838 keer bekeken
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: The Big Pharma lottery !!!




par Exnihiloest » 27/02/20, 19:27

GuyGadebois schreef:...
Het is de schuld van deze mest van eco-gauchos-bobos-anti GMO-anti Progress. Je begrijpt niets mijn armen.

Het is niet hun enige schuld, maar ja, ze hebben een zware verantwoordelijkheid.
Je begint het te begrijpen. Nee, ik geloof het niet.

Vrijheid van meningsuiting en Gadgetdebois, dat zijn er twee. De waarheid maakt hem kwaad.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: The Big Pharma lottery !!!




par GuyGadebois » 27/02/20, 19:34

Exnihiloest schreef:Vrijheid van meningsuiting en Gadgetdebois, dat zijn er twee. De waarheid maakt hem kwaad.

Uw meningsuiting is niet vrij, maar die van de industriëlen wier leugens u dagelijks en nauwgezet doorgeeft. De waarheid durven spreken terwijl je voortdurend over alle onderwerpen liegt, is meer dan opgeblazen, het is onrechtvaardig.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: The Big Pharma lottery !!!




par Exnihiloest » 27/02/20, 20:01

GuyGadebois schreef:...
Uw meningsuiting is niet vrij, maar die van de industriëlen wier leugens u dagelijks en nauwgezet doorgeeft. De waarheid durven spreken terwijl je voortdurend over alle onderwerpen liegt, is meer dan opgeblazen, het is onrechtvaardig.

Ik geef helemaal niets door, ik zeg wat ik denk, ik zeg mijn overtuigingen, ik leg uit waarop ze zijn gebaseerd, en deze vrijheid die door de demonstratie de anti-GGO's en anti-alles in het algemeen terugbrengt naar hun intellectuele niets, is schadelijk voor de mensheid, neukt de facho's, die vaak hetzelfde zijn. Maar het maakt me blij als ik ze kwaad maak! : Lol: : Lol: : Lol:

De industrie is erin geslaagd medicijnen te maken die werken. Jij en je anti-allesvrienden, wat hebben jullie gedaan?
Je weet alleen hoe je anderen, politici, industriëlen, experts, wetenschappers, moet beschuldigen als ze niet op jouw manier spreken, je besteedt je tijd daaraan, alleen maar om de afgrondse leegte te verbergen van wat je anderen brengt, zelfs niet de geringste drug aan de farmaceutische industrie. Je bent geen scheet waard vergeleken met haar.

Anti-GMO, anti-alles, je bevindt je in de beklaagdenbank en dat maakt je erg grappig. Maar alles heeft een begin voor bewustzijn. Heren, de zelfbenoemde monopolistische houders van de moraal, heren, de onaanraakbaren van selectieve verontwaardiging die anderen tot publieke wraakzucht werpen, heren hoog in hun ivoren toren, weten dat de schop onder de kont die tot nu toe gemist is, daarheen kan klimmen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: The Big Pharma lottery !!!




par GuyGadebois » 27/02/20, 20:19

Exnihiloest schreef:Anti-GMO, anti-alles, je bevindt je in de beklaagdenbank en dat maakt je erg grappig.

Wat je niet als onzin moet lezen... Deze manier om het probleem om te keren zegt veel over je "vrijheid van denken"!!! Erger dan een sekte. Het kan me niets schelen: 'Ik beschuldig'. Zei je "Tartuffe"? : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: The Big Pharma lottery !!!




par Exnihiloest » 27/02/20, 20:51

Niets om uit te pakken, Gadget? Zelfs geen biertje om samen met de andere beaufres voetbal op tv te kijken? Luiheid is de moeder van alle ondeugden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: The Big Pharma lottery !!!




par GuyGadebois » 27/02/20, 20:52

Exnihiloest schreef:Heren hoog in hun ivoren toren, weet dat de schop onder de kont die je tot nu toe hebt gemist daar naar boven kan gaan.

Ja en dan ook nog een flinke eetlepel ricinusolie, zoals bij de fascisten?
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: The Big Pharma lottery !!!




par GuyGadebois » 27/02/20, 20:56

Exnihiloest schreef: Luiheid is de moeder van alle ondeugden.

Katholiek, facho, leugenaar, verrot tot het laatste neuron, echt Tryphon, jij bent een synthese. Ik hoop dat je geen stam van gedegenereerden zoals jij hebt voortgebracht.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De Novartis Big Pharma-loterij !!!




par GuyGadebois » 27/02/20, 21:00

Novartis ziet af van het trekken van veel begunstigden
De farmaceutische gigant was van plan zijn nieuwe behandeling voor spinale spieratrofie, een zeldzame ziekte, op willekeurige basis aan kinderen toe te dienen. De Balois is terug.
https://www.tdg.ch/suisse/novartis-reno ... y/28796458
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: The Big Pharma lottery !!!




par Exnihiloest » 27/02/20, 21:29

GuyGadebois schreef:
Exnihiloest schreef: Luiheid is de moeder van alle ondeugden.

Katholiek, facho, leugenaar, verrot tot het laatste neuron, echt Tryphon, jij bent een synthese. Ik hoop dat je geen stam van gedegenereerden zoals jij hebt voortgebracht.

Atheïst, liberaal, openhartig, niet al te slim op neuronaal vlak, en jij betaalt de prijs. Ik onthul de nadelen, werd mij verteld. Beaufres ook.
En een doublet, één!
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 377-gasten