Resistentie van het Sars-COV2-virus: hoe het Covid-19-coronavirus te doden of te desinfecteren? Bevriezen of verbranden?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Covid-19 bevriezen of verbranden?




par izentrop » 02/04/20, 14:47

Ja, blijkbaar is het een niet-ondertekende tekst, ik vond hem verspreid op fessebouc

De pdf van het Belgische instituut moet veel serieuzer zijn https://rega.kuleuven.be/if/pdf_corona
In het Frans zou het geweldig zijn : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Covid-19 bevriezen of verbranden?




par GuyGadebois » 02/04/20, 14:51

izentrop schreef:In het Frans zou het geweldig zijn : Wink:

Belgen spreken geen Frans, dat is bekend. : Mrgreen:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Covid-19 bevriezen of verbranden?




par gildas » 02/04/20, 16:56

Christophe schreef:Ik had alleen maar geskimd, ik las in detail...

Gildas schreef:* UV-licht op elk object breekt het viruseiwit af. Het is bijvoorbeeld perfect om een ​​masker te desinfecteren en opnieuw te gebruiken. Wees voorzichtig, het breekt ook collageen (wat een eiwit is) af in de huid, wat uiteindelijk rimpels en huidkanker veroorzaakt ..... (langdurig).


Ik denk dat het verspreiden van dit soort informatie naar het grote publiek onzin is! Sommige mensen zullen geloven dat er alleen een beetje zon nodig is om te desinfecteren!!

Ik heb een UV-systeem, dus ik weet hoe het werkt: er zijn doseringen in W/cm² die moeten worden gerespecteerd om desinfectie te garanderen!

En de aangekondigde levensduur op de oppervlakken is onvoldoende!


Zie hierboven in dit onderwerp!


De tekst komt van de dokter Philippe Delhaye:

2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Covid-19 bevriezen of verbranden?




par Christophe » 02/04/20, 20:19

Gildas schreef:De tekst is afkomstig van dokter Philippe Delhaye


Het is niet omdat hij een dokter is dat hij op de hoogte is van de informatie die hij geeft!!

Kunnen we het hebben over onze minister van Volksgezondheid? Hij is ook een dokter!! : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Covid-19 bevriezen of verbranden?




par Christophe » 02/04/20, 20:39

Mijn 2 desinfectiebaden!!

20200402_181648.jpg


Links: chemische desinfectie met bleekmiddel van alle kunststoffen die er gedurende 10 minuten doorheen gaan (ter herinnering: covid19 blijft 7 dagen op kunststoffen)

Rechts: thermische desinfectie op 65°-70°C (= het maximum van uw boiler SWW-instelling op VOL) ​​van al het organische of niet-waterdichte spul (kaas en co)!


Bedank mij niet, ik denk dat ik met deze kleine tips meer levens red dan alle anti-toespraken van de Franse regering... lijken betaald te worden om levens te vernietigen ! Het zijn geen klootzakken meer, sorry Did67, maar nu zijn ze dat gewoon klootzakken!
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Covid-19 bevriezen of verbranden?




par izentrop » 02/04/20, 22:25

Christophe schreef:
Gildas schreef:De tekst is afkomstig van dokter Philippe Delhaye
Het is niet omdat hij een dokter is dat hij op de hoogte is van de informatie die hij geeft!!
Nee, maar de laatste Amerikaanse onderzoeken vermelden 72 uur of het virus levensvatbaar blijft met nog steeds besmettelijke kracht, 7 dagen misschien maar alleen niet-levensvatbare sporen?
Beeld
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 587
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312

Re: Hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Covid-19 bevriezen of verbranden?




par Peter » 02/04/20, 22:56

Niet erg praktisch om al je boodschappen in de vloot te stoppen om ze te ontsmetten.
Ik vraag me af of we niet een veel praktischer ontsmettingssysteem zouden kunnen maken met een grote vuilniszak en een ozongenerator. Heeft iemand enige informatie over het gedrag van het virus in de aanwezigheid van ozon?
[bewerken] Blijkbaar doodt ozon virussen goed: https://www.homemade-circuits.com/how-t ... generator/
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Covid-19 bevriezen of verbranden?




par Christophe » 02/04/20, 23:16

Dus aangezien niets werkt... ZAL DE HELE WERELD MIJ MOETEN KOPEN THERMO-ONTSMETEND MASKER OPENBARE RUIMTE!!

De niet-miljard dollars zijn van mij (niet om het klimaat te redden!!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905

Re: Hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Covid-19 bevriezen of verbranden?




par gegyx » 02/04/20, 23:19

Niets in huis hebben zoals gel,
dat mijn alcoholen niet hoger zijn dan 55°...

Denkt u dat 95% pure spiritus (methanol) een radicale werking heeft die vergelijkbaar is met ethanol?

Anders geldt voor de Hydro-Alcoholic-gel het WHO-recept

Zuiver waterstofperoxide is zeer effectief maar beschadigt de huid (~ozon?)
toebehoren
WHO Hydroalcoholische Gel.jpg
WHO Hydroalcoholic Gel.jpg (76.8 KB) 2459 keer geraadpleegd
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Hoe het coronavirus doden of desinfecteren? Covid-19 bevriezen of verbranden?




par izentrop » 02/04/20, 23:37

gegyx schreef:Denkt u dat 95% pure spiritus (methanol) een radicale werking heeft die vergelijkbaar is met ethanol?
Afgezien van de geur moet het het ook doen, omdat het principe is om de beschermende vetlaag van het virus op te lossen. De trichlo moet ook behoorlijk goed zijn geweest. Anders is zeep voldoende.
Chloor is ook effectief volgens een onderzoek
en tafel 2.
Dernière édition par izentrop de 02 / 04 / 20, 23: 51, 1 keer bewerkt.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo, sicetaitsimple en 193 gasten