Alcohol en sterfte: 50 000 doden per jaar in Frankrijk

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Alcohol en mortaliteit: 50 000 sterfgevallen per jaar in Frankrijk




par Obamot » 10/04/21, 13:18

Kom op, kom op... Een keer per maand een klein biertje is niet overdreven... : Wink: : Lol:

Of het moest helemaal worden gestopt vanwege afhankelijkheidsproblemen (geen vraag, dus geen antwoord, ik begrijp het)

En er is alcoholvrij bier want er zijn condooms voor de beschermde slots ( : Mrgreen: )

Hoe dan ook, het suggereert dat je in ieder geval op dit punt de fragiele metabole evenwichten kent die ons beheersen. : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Alcohol en mortaliteit: 50 000 sterfgevallen per jaar in Frankrijk




par Macro » 10/04/21, 13:25

Ik zal je antwoorden...Nee, ik ben niet gestopt vanwege een verslavingsprobleem (ik ben niet gestopt, bovendien mag ik een biertje of een glas wijn drinken) maar simpelweg omdat ik de verantwoordelijkheid neem om mensen te vervoeren als een professional ... Als er iets met me gebeurt, wil ik geen verdovende alcohol of zelfs drugs hebben in de balans van verantwoordelijkheid ...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Alcohol en mortaliteit: 50 000 sterfgevallen per jaar in Frankrijk




par Obamot » 10/04/21, 13:38

Ik onderschrijf dit model van deugd volledig.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Alcohol en mortaliteit: 50 000 sterfgevallen per jaar in Frankrijk




par Exnihiloest » 10/04/21, 15:45

Een deugd die zou aandringen om alcohol te vermijden in elke dosis en op elk moment, zelfs als we niet verantwoordelijk zijn voor het vervoer van iemand, is het nog steeds een deugd? Het is een simpele keuze.
Niet van mij : Lol: . Af en toe een goede wijn, een oude geturfde whisky of andere sterke alcohol als wekelijks aperitief, het is gewoon genieten, zonder risico op alcoholisme, en waarschijnlijk heel weinig voor je gezondheid, zelfs een positief effect bij de rode, vooral bij mijn favorieten, de tannines.

Triest dat mensen alcoholisten worden, maar als de samenleving zeker een opvoedende rol heeft en moet informeren, zijn we niet op aarde om het juk van moralisten of regimenten van het privéleven te ondergaan. Iedereen moet zijn vrijheid kunnen uitoefenen, zelfs ten koste van zijn gezondheid.

Kin!

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Alcohol en mortaliteit: 50 000 sterfgevallen per jaar in Frankrijk




par GuyGadeboisTheBack » 10/04/21, 16:08

Macro schreef:Ik zal je antwoorden...Nee, ik ben niet gestopt vanwege een verslavingsprobleem (ik ben niet gestopt, bovendien mag ik een biertje of een glas wijn drinken) maar simpelweg omdat ik de verantwoordelijkheid neem om mensen te vervoeren als een professional ... Als er iets met me gebeurt, wil ik geen verdovende alcohol of zelfs drugs hebben in de balans van verantwoordelijkheid ...

Het is waar dat het erg duur kan zijn. Respect.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Alcohol en mortaliteit: 50 000 sterfgevallen per jaar in Frankrijk




par Janic » 10/04/21, 16:22

Triest dat mensen alcoholisten worden, maar als de samenleving zeker een opvoedende rol heeft en moet informeren, zijn we niet op aarde om het juk van moralisten of regimenten van het privéleven te ondergaan. .
men is een alcoholist bij het eerste drankje, zoals men een roker is bij de eerste sigaret. Behalve dat slechtfunctionerende alcoholisten niet denken dat ze om sociale redenen willen dat hoogfunctionerende alcoholisten door diezelfde samenleving worden afgekeurd.
Iedereen moet zijn vrijheid kunnen uitoefenen, zelfs ten koste van zijn gezondheid
ook in termen van vaccinaties in theorie, aangezien onze samenleving verplicht is om kinderen te vergiftigen, terwijl het alcoholgebruik vanaf de geboorte afkeurt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Alcohol en mortaliteit: 50 000 sterfgevallen per jaar in Frankrijk




par GuyGadeboisTheBack » 10/04/21, 16:58

Janic schreef: men is een alcoholist bij het eerste drankje, zoals men een roker is bij de eerste sigaret.

Maar hou je mond op het einde... :onheil:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Alcohol en mortaliteit: 50 000 sterfgevallen per jaar in Frankrijk




par Janic » 10/04/21, 17:22

Janic schreef:
men is een alcoholist bij het eerste drankje, zoals men een roker is bij de eerste sigaret.
Maar hou je mond op het einde... :onheil:
het is gewoon semantiek! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Alcohol en mortaliteit: 50 000 sterfgevallen per jaar in Frankrijk




par GuyGadeboisTheBack » 10/04/21, 17:23

Janic schreef:
Janic schreef:
men is een alcoholist bij het eerste drankje, zoals men een roker is bij de eerste sigaret.

Maar hou je mond op het einde... :onheil:
het is gewoon semantiek! : Cheesy:

Semantiek amuseerde me toen ik dood was. Sindsdien ben ik gereanimeerd.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Alcohol en mortaliteit: 50 000 sterfgevallen per jaar in Frankrijk




par Janic » 10/04/21, 17:26

Semantiek amuseerde me toen ik dood was. Sindsdien ben ik gereanimeerd.
ha, bah, hier is het! Je bewijst dat het werkt! : Cheesy: : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 278-gasten