Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Janic » 06/01/22, 17:11

Christophe "06/01/22, 17:36
We hebben het over resistentie tegen de PASS-vaccinatie!
Het moet duidelijk beginnen in het hoofd van de verzetsstrijder...
Ik begrijp het goed, maar de pas is slechts een moment in het vaccinatieproces dat schade zal veroorzaken die bij al het andere zal worden opgeteld. Ik denk eenvoudigweg dat door de muilezel aan te vallen, deze daardoor zal instorten, omdat zelfs de gevaccineerden het hebben en er genoeg van zullen hebben, of het nu gaat om deze marionet of zijn opvolger. Hem kwaad maken zal BP, die hem manipuleert, niet storen.
Je verzetten betekent NEE zeggen, dat is alles om te voorkomen dat je in het spel van BP terechtkomt, want het is David tegen Goliath, zonder al dan niet in directe provocatie te vervallen!
Geloof me, verzet je, ik weet dit uit mijn hoofd, met het risico in de gevangenis te belanden en mijn ouderlijke rechten te ontnemen, zoals ze deden voor Casanovas die de gevangenis te veel opende!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 06/01/22, 17:14

Dit zijn de economische gevolgen van het macronische covid-management en dan is het nog niet eens de vaccinatiepas!



Weerstand ! Weerstand !




Ik heb een traan in mijn oog, maar mijn hand op mijn pistool...

5 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par GuyGadeboisTheBack » 06/01/22, 17:16

Ze zijn verachtelijk, ik ben woedend!!!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 06/01/22, 17:17

Heb jij je boog? Kom op, laten we op jacht gaan naar wat ignobilisafval! : Mrgreen:
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par humus » 06/01/22, 17:19

Christophe schreef:ps: ik denk dat je te veel vertrouwen hebt in de welwillendheid van de mensheid voor zijn buurman ... er zijn schurken, vuilnis ... die altijd winnen!

Misschien is het omdat het me geruststelt om dat te denken, maar ik denk dat we op weg zijn naar een grote was, of een grote schoonmaak. Er zijn toch aanwijzingen ... Zelfs Jeffrey Epstein was uitgemergeld.
Ik noem dit in ieder geval grote schoonmaak van mijn wensen.
:pijl: Apocalyps, periode van openbaringen : Wink: (we kunnen niet vechten) : Mrgreen: )
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 06/01/22, 17:24

Indicaties van morele zuivering bedoel je???? Uhm...

Kent u het psychologische principe van de ijsberg of liever gezegd de maatschappelijke analogie van de ijsberg niet?
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par humus » 06/01/22, 17:47

Christophe schreef:Kent u het psychologische principe van de ijsberg niet??

: Lol:
Ik wil niet verstrikt raken in de woede van een slechte adviseur, maar er is reden om boos te zijn, dat geef ik toe.
Ik heb gisteren de fout gemaakt om naar C te kijken, ik moest het doen met deze provax-klootzakken, gemanipuleerd door angst en ondergeïnformeerd. :onheil:

Mijn overlevingsstrategie is misschien niet goed voor jou en omgekeerd.
Ik denk dat ik geen controle heb over deze gebeurtenissen en ik wacht in een gat tot het slechte weer voorbij is (wat aantoont dat het leger iets kan leren)
Mijn aanwijzingen doen mij denken dat het vanzelf overgaat.
We zullen zien. : Roll:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Exnihiloest » 06/01/22, 18:27

 
Het profiel van anti-vaxxers:

"We weten dat het wantrouwen tegenover vaccins over het algemeen groter is onder mensen met een laag inkomen. Anti-vax-sentiment is ook meer aanwezig onder vrouwen dan onder mannen en wordt vaker aangetroffen onder mensen die politieke partijen volledig afwijzen, of die dicht bij extreemrechtse partijen staan, en in mindere mate bij extreemlinkse partijen. [...] "
"de demonstraties tegen gezondheidspasjes zijn zeer heterogeen. De traditionele anti-vax-bewegingen zijn daar zeer aanwezig. Maar er is ook extreemrechts, met name via Florian Philippot, die zich in samenzweringskringen bevindt.[...]"
“Er zijn bijna geen anti-vax-actoren die geen politieke kritiek leveren. Het kan van extreemrechts of extreemlinks komen, maar meestal is deze kritiek onpartijdig. Het gaat over discours tegen de instellingen
"

https://www.lexpress.fr/actualite/socie ... 57742.html

We zien dat de anti-vaxxers zich niet in het wetenschappelijke veld bevinden, maar in de politiek, inclusief extreemrechts in het bijzonder. Het is jammer dat ze de wetenschap ook als voorwendsel gebruiken, omdat ze er niets van begrijpen om het vaccin aan te vallen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par GuyGadeboisTheBack » 06/01/22, 18:36

Na "Le Monde", "L'Express" ... We vinden het prima met deze bedienden van de gevestigde orde die natuurlijk alles begrijpen in tegenstelling tot "de anderen", het plebs ... : Roll:
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Janic » 06/01/22, 18:38

debilex
https://www.lexpress.fr/actualite/socie ... 57742.html
We zien dat de anti-vaxxers zich niet in het wetenschappelijke veld bevinden, maar in de politiek, inclusief extreemrechts in het bijzonder. Het is jammer dat ze de wetenschap ook als voorwendsel gebruiken, omdat ze er niets van begrijpen om het vaccin aan te vallen.
een hoop onzin voor zover we niet hetzelfde onderzoek doen naar provax waar we hetzelfde profiel zouden vinden.
De natuur verafschuwt een vacuüm, zeggen ze. Een klootzak verdwijnt en zijn plaats wordt onmiddellijk opnieuw geïnvesteerd. : Cry:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 403 gasten