Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 31/05/22, 13:35

Janic schreef:Maar de bouzo zal ons natuurlijk een gedetailleerde analyse van deze zin geven... zoals gewoonlijk!


Deze minister is de leugenaar en de manipulator.

Er zijn tientallen miljoenen Europeanen die hiervan het levende bewijs zijn!

Omgekeerde psychologie, het wapen van TDC...het wapen van ABCiles...
2 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 14:05

Christophe schreef:Behalve dat ik heb aangepast / aangevuld... is het je laatste woord TDC?


Dat is helemaal niet wat we zeiden: er werd gezegd dat hij zei dat de non-vax in de lente dood (of genezen) zou zijn...

Ik ging niet dood en werd niet ziek...


...Ik voltooi: niet ziek dus niet genezen...

Dus je noemt me een leugenaar? Vuilnis²!

Nou als je je post verandert in dood of genezen, wordt het correct, dat is wat hij zei.
Als je niet ziek bent geweest, goed voor je (dat betekent niet dat je niet in contact bent geweest met het virus aangezien er asymptomatische symptomen zijn).

Behalve dat ik hier in eerste instantie op reageerde

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:heeft iemand al getweet dat het ziekenhuis bijna geen zorgverleners meer heeft omdat iedereen die is gevaccineerd is overleden?

vreemd .... :schok:


: Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Je bedoelt net zo dood als de 150 miljoen niet-gevaccineerde Europeanen die de winter niet zouden overleven? : Mrgreen:

Ben je het zat om afval te zijn?


en dat heb je niet veranderd, dus het is nog steeds net zo onwaar: niemand heeft gezegd dat de 150 miljoen niet-gevaccineerde Europeanen niet de winter zouden moeten doorbrengen. Dus ja, je blijft een leugenaar als je dat achterwege laat, en ik ben geen klootzak om je daarop te wijzen (aan de andere kant ben je onbeleefd).
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Obamot » 31/05/22, 14:24

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:
ABC2019 schreef:de vertaling van "geimpft, genesen, oder leider verstorben" is: gevaccineerd, genezen of helaas dood, en als je Duits spreekt, weet je het heel goed.

Het betekent absoluut niet dat alle niet-gevaccineerden zullen sterven, aangezien er ook de keuze is "genezen", waarom praat je onzin in je posts als je heel goed weet dat het vals is?

...en aangezien je ook Duits spreekt, weet je heel goed dat deze uitdrukking is gemaakt om mensen bang te maken..
...en mensen bang maken heeft meer slachtoffers gemaakt dan covid.

En het is weer een van je zoveelste pirouettes, want in het Duits wordt het precies op dezelfde manier begrepen:

— “Hallo meneer Lauterbach, u voorspelde aan mensen die in oktober 2021 niet waren ingeënt dat ze in maart 2022 “gevaccineerd, genezen of helaas dood zouden zijn, omdat ze niet waren ingeënt”. Ik ben niet gevaccineerd - waarom denk je dat ik nog leef?”

Bron in het Duits:

— "Hallo Herr Lauterbach, Sie prophezeiten Ungeimpften im Oktober 2021 "geimpft, genesen oder bis März 2022 leider gestorben, weil ungeimpft". Ich bin ungeimpft - warum lebe ich noch ihrer Meinung nach?”

https://www.abgeordnetenwatch.de/profil ... maerz-2022

Je gaf gewoon de voorkeur aan het woord "Jammer genoeg"terwijl iedereen aan het lezen is"helaas”, dat was de vorm met een vleugje arrogantie die de Duitse minister wilde (en die de pers opmerkte)


het is niet de vertaling van "leider", dat is het probleem, het is de vervalsing van het citaat door "weil ungeimpft" toe te voegen (omdat niet gevaccineerd), wat de betekenis van de zin volledig verandert, wat impliceert dat de doden allemaal niet-gevaccineerd zouden zijn, maar dat zei hij nooit.

Het is gewoon nep en desinformatie om de citaten in dezelfde saus te veranderen als de Russische propaganda die je drinkt - wat toch niet verwonderlijk is.

Dus daar schiet je jezelf in de voet: in mijn link staat het antwoord van de minister en hij spreekt absoluut niet tegen dat het citaat van zijn opmerkingen onjuist zou zijn geweest... Hij antwoordt correct (altijd op een arrogante manier) met meerdere citaten :

Hallo meneer Lauterbach, u voorspelde:

Mensen die in oktober 2021 niet zijn ingeënt, "zijn tegen maart 2022 gevaccineerd, genezen of overleden, omdat ze niet zijn gevaccineerd".

Ik ben niet gevaccineerd - waarom denk je dat ik nog leef?
___
bron: https://www.n-tv.de/panorama/Ungeimpfte ... 93169.html
"Waarom zit je er vanuit jouw oogpunt helemaal naast met veel van je voorspellingen?"

Bronnen: https://www.infosperber.ch/medien/medie ... lauterbach
https://www.bild.de/ratgeber/2021/ratge ... .bild.html
- "Zou je echte missie niet zijn om te waarschuwen voor de gevaren van deze experimentele gentherapie?"

bron: https://tkp.at/2022/02/28/die-geleugnet ... -impfungen
— “Met welk recht discrimineer en sluit je een minderheid in Duitsland uit?”

bron: https://www.welt.de/vermischtes/article ... gehen.html
Al mijn groeten,
JK
Hij geeft links waar niet al zijn woorden zijn gerapporteerd, wat niet betekent dat hij ze niet heeft gezegd (daarom plaats ik deze link) en dat verandert niets aan de onderkant.
Wat een andere manier is om niet te antwoorden, een beetje gestoord zoals jij...
Dernière édition par Obamot de 31 / 05 / 22, 14: 54, 1 keer bewerkt.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 31/05/22, 14:38

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:
ABC2019 schreef:heeft iemand al getweet dat het ziekenhuis bijna geen zorgverleners meer heeft omdat iedereen die is gevaccineerd is overleden?

vreemd .... :schok:


: Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Je bedoelt net zo dood als de 150 miljoen niet-gevaccineerde Europeanen die de winter niet zouden overleven? : Mrgreen:

Ben je het zat om afval te zijn?


en dat heb je niet veranderd, dus het is nog steeds net zo onwaar: niemand heeft gezegd dat de 150 miljoen niet-gevaccineerde Europeanen niet de winter zouden moeten doorbrengen. Dus ja, je blijft een leugenaar als je dat achterwege laat, en ik ben geen klootzak om je daarop te wijzen (aan de andere kant ben je onbeleefd).


Daar kun je jezelf poetsen! Ik zou deze niet wijzigen omdat ik reageerde op jouw smerige laster !! Je zult merken dat ik een : Mrgreen: ironie... jij niet!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 14:42

Christophe schreef:Daar kun je jezelf poetsen! Ik zou deze niet wijzigen omdat ik reageerde op jouw smerige laster !!

wat voor smerige laster?
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Christophe » 31/05/22, 14:49

Ik bevestig: ABC is bipolair...

: Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 15:07

Christophe schreef:Ik bevestig: ABC is bipolair...

: Mrgreen:

Ik denk dat je de definitie van bipolair niet goed kent. Je bedoelde misschien schizofreen? : Mrgreen: (maar ik zie niet in hoe ik schizofreen zou zijn!)
als je het daar over had
ABC2019 schreef:heeft iemand al getweet dat het ziekenhuis bijna geen zorgverleners meer heeft omdat iedereen die is gevaccineerd is overleden?

vreemd .... :schok:


Ik zie niet waar de laster is of waarom het smerig is: met het aantal doden dat je beweert te zien onder artiesten en sporters, zouden er ook veel onder zorgverleners moeten zijn, of hoe zou er kunnen worden ontkomen?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Obamot » 31/05/22, 15:21

Christophe schreef:Ik bevestig: ABC is bipolair...

: Mrgreen:

Zelfs driefasig : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Eerst haalt hij de takken in...
Dan vergeet hij dat te zeggen "ontbrekende" tekst wordt geïmpliceerd (grote kwade trouw)
En ten slotte vergeet hij zelfs dat, hoewel gemuilkorfd, andere Duitse media het volledige en exacte citaat hebben herdrukt:

"geimpft, genesen oder bis März 2022 leider gestorben, weil ungeimpft"


http://www.atlantis-sail.de/Archiv_Top_ ... usgabe.htm

https://aktuelle-nachrichten.app/joachi ... pfpflicht/

etc
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par ABC2019 » 31/05/22, 17:08


de gebruikelijke tactiek van complottheoretici, die als "bewijs" van de waarheid van een vervalsing het feit nemen dat andere even samenzweringsmedia dezelfde vervalsing opnemen, wordt de cirkel gesloten en wordt een populatie van autisten geproduceerd.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Actief verzet tegen de Vaccinpas in Frankrijk: sociaal gezondheidskrediet, discriminatie en segregatie




par Obamot » 31/05/22, 17:26

En dat is alles wat je hebt gevonden?

Gebruikelijke tactiek van gesponsorde bedwelmende middelen: 'neem onbeduidende details om de aandacht van het debat op te vestigen, op zichzelf genomen zijn ze slechts anekdotisch, de cirkel is gesloten'en we produceren toestemming en een populatie autisten.

Hoe vaak moet je jezelf vertellen dat, zelfs als het ontbrak, het impliciet is?
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 279 gasten